Ferrari 158 Bob Bondurant, US GP 1965

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Příspěvekod marec » 05 květen 2011 08:36

Masaker.
M.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 23 červenec 2011 17:50

Trup vozu a kryt motoru jsem nastříkal bezbarvým lakem , BALAKRYL - SPOTAKRYL lesklý, až do získání plastového efektu. Tento lak používám jako základní před nástřikem autolakem BODY. Po dokonalém zaschnutí laku jsem jej jemně přebrousil a pracoval na drobnostech.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 červenec 2011 11:46

Pohonnou jednotku doplněnou o tlumiče, brzdy, různé trubičky, hadičky a kabeláž jsem jemně stříkl matným bezbarvým lakem a nasadil kola. To aby jsem vlastní nešikovností již neulomil žádné rameno nápravy :) Úmyslně zveřejňuji fotky cca 1/2h po nástřiku a ihned po osazení koly, aby bylo vidět jemný bílý prášek a nečistoty které druhý den odstraním hrubým štětečkem.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 28 červenec 2011 11:48

Velmi hluboko se skláním. Je to naprosto perfektní.....

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 28 červenec 2011 12:21

Souhlas. Tvé modely jsou vymazlené do detailu a i když jsou tvé postupy práce hodně zdlouhavé, při pohledu na výsledek se určitě vyplatí. Super kousky!!!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 červenec 2011 12:46

Díky pánové, je to vše ale příliš mrňavé a nejsem si jistý zda k podobnému budu mít odvahu ještě podruhé. Byly i okmažiky kdy jsem myslel, že s modelařením skončím. Prudce se mi zhoršil zrak a jsem nucený používat brýle i při práci na PC. Ještě že máme v rodině optika :)
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 28 červenec 2011 12:53

Že jsi to ty, dám ti výbornou radu. Dej se na modely v měřítku 1:6 :lol: .
Brýle bys mohl klidně zahodit a navíc bys rozšířil "debatní duo kroužek" na "debatní trio kroužek" :lol: .

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 28 červenec 2011 13:03

Moje řeč!!! Přidej se k nám. Jsi vážně moc dobrej...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 červenec 2011 13:04

To bych v současné době řešil jiný problém, přímo Nerudovskou otázku: Kam s tím? :lol: Vážně nemám na to prostory :oops: A na druhou stranu pokud jednou budu mít, nevylučuji návrat ke stavbě historických plachetnic ze dřeva. :wink: Formule by šly potom stranou.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 28 červenec 2011 13:14

Tuhle otázku řeší moje panímáma.... Kam s knížkama...vázičkama..... Ferrari mají přednost.... Ona je naštěstí tifossi :D :D :D

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 červenec 2011 13:39

Mám výhodu, že bydlím sám. Jenže můj podkrovní byt má nedostatek svislých zdí a jsou již obsazeny. Tvůj způsob "výstavy" je u mne bohužel neaplikovatelný.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 28 červenec 2011 13:55

To není důležité... Tvý modely jsou stejně suprové.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 14 srpen 2011 13:41

Nastříkal jsem auta ze spodní části autolakem BODY. Díky základní vrstvě Balakrylu jsem mohl použít od počátku zředěný lak a nedocházelo k propíjení laku do papíru. Vrstev jsem dal jen pět.

Obrázek

Ke stříkání používám kompresor se zásobníkem vzduchu a dekorační pistoli s vrchním plněním.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 17 září 2011 14:15

Stejným způsobem jsem nastříkal i horní stranu modelu. Fotky jsou pořízené asi 2h po ukončení prací. Některé části vozu budu později přetírat matným lakem Rewell.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 17 září 2011 14:29

Je to opravdu božský!!! Tohle se mi nikdy nepovede :oops: .... Vážně se hluboce klaním...


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů

cron