Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 duben 2011 15:23

Kola jsem nastříkal, Balakrylem MATT, fixirkou a stařičkým kompresorem.
Není to konečný vzhled, příjde ještě jedna povrchová úprava.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 24 duben 2011 15:57

Sice ty tvé metody jsou šíleně zdlouhavé a komplikované, ale výsledek bude určitě stát za to. Už se těším, jak budou modely vypadat hotové a že je někde uvidíme na živo.

petrxp
Příspěvky: 107
Registrován: 28 prosinec 2010 20:58

Příspěvekod petrxp » 24 duben 2011 18:34

Je to dobrý. Sleduju hlavně kola. Gumy se teď moc lesknou (myslím běhouny). Tak jsem zvědav na finiš 8) .

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 duben 2011 13:29

Díky kluci a nebojte pneumatiky budou matnější. Použití Balakrylu má několik důvodů.
:arrow: odstranění lesku disků
:arrow: zacelení spár
:arrow: zacelení pórů papíru (tištěných a vypalovaných dílů) a možnost použití bezbarvého laku Revell MATT bez rizika jevu "zasněžených kol"
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 duben 2011 14:58

Věnce volantů dělám již nějakou dobu z cigaretového papíru.

Používám:
:arrow: mosazný, zinkovaný drát 0,5mm, který používám rovněž na pružiny.
Obrázek

:arrow: cigaretový papírek
Obrázek

cigaretový papírek namotávám na drát
Obrázek

v zavěru nasliním a přilepím pomocí lepidla na cigaretovém papírku
Obrázek

omotám okolo libovolné plastové kulatiny přiblžného vnitřního průměru věnce volantu
Obrázek

ucviknu pomocí kleštiček na nehty
Obrázek

spoj slepím sekundovým lepidlem, úmyslně větší kapkou
Obrázek

nechám zaschnout do druhého dne
Obrázek

Pomocí jehlového pilníku, kruhového průřezu, a pilníku na nehty s polykrystalickým diamantem upravím spoj
Obrázek

Obrázek

a do věnce zalepím střed volantu
Obrázek

Pokračovat budu později, až bude na pořadu retuš a natírání více částí modelu.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 28 duben 2011 17:13, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

mustang51
Příspěvky: 159
Registrován: 22 říjen 2010 23:16

Příspěvekod mustang51 » 26 duben 2011 01:16

škoda že disky už niesú až také"chromové"pačili sa mi viac a trochu mi chýbajú vo volante"odlahčovacie"otvory(ja robím malé dierky ihlou a papier"vytlačený"z druhej strany zrežem žiletkou...samozrejme ešte pred"vystrihnutím"dielu)...inak NáDHERA!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 26 duben 2011 08:29

Disky nebyly nikdy tak lesklé jak se leskne fólie. Sice je to hezké a efektní, ale nerealistické dle mého názoru.
Středy volantů jsem dělal někdy před rokem a od té doby ležely mezi knihama. Bohužel jsem v té době o podobných úpravách neuvažoval, ale dnes bych otvory udělal. Dávám ti za pravdu že tam chybí :oops:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

mustang51
Příspěvky: 159
Registrován: 22 říjen 2010 23:16

Příspěvekod mustang51 » 27 duben 2011 03:19

bude úprava?...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 27 duben 2011 15:11

To bohužel ne, času je tento rok strašně málo a nedaří se. Mám pocit že cokoliv na modelech dělám, to pokazím :oops:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
HAAL.70
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 červen 2010 20:24
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod HAAL.70 » 27 duben 2011 17:33

Co pokazíš :o a kde? :P

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 27 duben 2011 18:56

Stačí se Aleši na mé modely podívat, hromada nepřesností a spousta chyb :oops:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 27 duben 2011 19:13

:lol: :lol: :lol: a co má potom říkat většina nás ostatních? :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
HAAL.70
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 červen 2010 20:24
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod HAAL.70 » 27 duben 2011 21:25

Ať koukam :shock: ,jak koukam :shock: ,zejta jdu k očnímu lékaři :lol: :lol: :lol: .Pááč nic nevidím :wink:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 duben 2011 17:08

Kola po nástřiku bezbarvým lakem Revell MATT 2. Nástřik stejnou fixírkou a kompresorem jako jsem uvedl o pár příspěvků výše.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 01 květen 2011 19:17

Pro výrobu tlumičů používám:
:arrow: Ocelovou kulatinu používanou pro táhla na serva RC modelů o průměru 0,8mm
:arrow: Plastovou trubičku požívanou pro vedení táhel RC modelů o vnějším průměru 1,8mm
:arrow: mosazný, zinkovaný drát 0,5mm, který používám rovněž na pružiny.
:arrow: Vrut na navinutí pružiny
:arrow: kleštičky na nehty pro ustřižení drátu pro pružinu
:arrow: Podložky vnějšího průměru 4mm
:arrow: Jehlový pilník pro úpravu otvoru v podložkách

Obrázek

Z kulatinky a trubičky jsem sestavil tlumič a natřel jej černou barvou.

Upravil jsem otvor v podložce

Obrázek

Přilepil na sestavený tlumič

Obrázek

Navinul jsem na vrut pružinu a po "odšroubování" z vrutu upravil délkově

Obrázek

Z vystřihovánky jsem použil horní krytku pružiny natřenou nejdříve Herkulesem a ocelovou barvou Revell

Obrázek

A složil v celek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů