Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 14 duben 2010 21:50

Nebudu tak Zdenku řešit všechny modely. Tohle jsou jubilejní modely s pořadovými čísly 97,98,99 a 100, to je jeden důvod, další je že chci vidět zda to v konečném efektu bude stát za to. Bez zkoušky to nezjistím. Pokud to bude stát za to budu tímto způsobem do budoucna řešit jen týmové modely. Snad mi tuto úchylku odpustíte :?
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 19 duben 2010 21:20

Jemně jsem bombírování kol přebrousil za účelem chycení základního tvaru a nachystal na druhou finální vrstvu tmelu. Brousím pomocí utržků smirkového plátna.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 duben 2010 11:33

Natvaroval jsem výfukového potrubí přilepil na místo s imitací upevnění výfuků k držákům. Použil jsem pružinový drát z Gufera. Lak jsem na potrubí poškodil a tak budu muset opět retušovat.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 82
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Příspěvekod Jozef Hovancik » 28 duben 2010 21:14

Ahoj Jarku!Skvelá práca,ženieš to zase na vyšší level.Chcem sa spýtať,ako hlboko zapiluješ rádius na plastovej stierke,alebo podľa čoho robíš rádius boku pneumatiky?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 duben 2010 21:28

Díky Jozefe. Snažím se, snad to dobře dopadne... Radiusy jsem na stěrkách vybrousil od oka pilníky s kruhovým profilem které jsem měl k dispozici.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 17 květen 2010 16:10

Vůz projel lakovnou, 1-3 měsíce nechám olejo-syntetický Chatolak zrát, mezitím se budu věnovat motorům, nebo jiným vozům.
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 19 květen 2010 15:32

Motor jsem vybavil kabeláží a před osazením nápravami jsem jej stříkl matným akrylátovým lakem ve spreji.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 22 květen 2010 11:39

Pohonnou jednotku jsem osadil základními prvky zavěšení kol. Spoustu věcí jak tlumiče, kardan aj. zatím chybí. Tyto části jsem se rozhodl dodělat až po dotažení všech čtyř motorů do této fáze.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Přední náprava je již dokončena.
Obrázek

Nechám teď toto vlákno na 3-6 měsíců odpočinout. Záleží jak se bude dařit na ostatních modelech.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 07 listopad 2010 16:32

Odstranil jsem papírové sklo a model dostal závěrečný nástřik olejo-syntetickým lakem. Po vytvrzení laku modely přebrousím jemným smirkem zrnitosti 400-500 a modely oblepím původní vystřihovánkou.

Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 duben 2011 08:03

Vůz po retuši s upevněnými nápravami.
Obrázek

Kola jsem po retuši oblepil běhounem a zase poškodil jemným smirkovým plátnem P500A ve snaze napodobit opotřebení.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 duben 2011 20:32

Tento model vypadá naprosto luxusně, o tom není pochyb. Ta modrá barva na ráfcích má být úplně bleďounká, tady je o dost sytější. Zdá se to jenom na fotkách? A ještě bych měl dotaz ohledně barvy kabelů. Máš je žlutohnědé, nebo do oranžova, ale na jiném modelu jsem je viděl černé, na dalším červené... Jaké vlastně byly na skutečném voze?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 03 duben 2011 14:42

Modrá disků se mi zřejmě moc nepovedla, tak dlouho jsem barvu míchal až mi po zachnutí ztmavla :(

Tady je fotka kde je vidět kabeláž ze závodu v Mexiku.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
HAAL.70
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 červen 2010 20:24
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod HAAL.70 » 03 duben 2011 19:37

Jarku,stejně to máš moc krásný.
Filípek.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 17 duben 2011 15:55

Přidal jsem pár drobností, zaretušuji hrany a modely půjdou do lakovny :D Nejdřive jen na základ Balakrylem.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 19 duben 2011 18:20

Mám natřená kola a připravená na nástřik matným Balakrylem.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti