Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 04 květen 2011 21:00

Pro "vysekávání" otvorů používám Kornováky.

Obrázek

Kornovák o průměru 2,2mm jsem použil pro vytvoření vnějších rádiusů na křížích kloubů.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Zbytek standardně nůžkama :D , použité díly kloubové hřídele z Ferrari 312B.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 23 červenec 2011 18:06

Trup vozu jsem nastříkal bezbarvým lakem, BALAKRYL - SPOTAKRYL lesklý, až do získání plastového efektu. Tento lak používám jako základní před nástřikem autolakem BODY. Po dokonalém zaschnutí laku jsem jej jemně přebrousil a pracoval na drobnostech.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 24 červenec 2011 17:58

Je to vážně perfektní práce... Smekám!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 červenec 2011 19:12

Díky, ale na Tvé obří kousky v detailech nemám :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 červenec 2011 12:01

Pohonnou jednotku doplněnou o tlumiče, brzdy, různé trubičky, hadičky a kabeláž jsem jemně stříkl matným bezbarvým lakem a nasadil kola. To aby jsem vlastní nešikovností již neulomil žádné rameno nápravy :) Úmyslně zveřejňuji fotky cca 1/2h po nástřiku a ihned po osazení koly, aby bylo vidět jemný bílý prášek a nečistoty které druhý den odstraním hrubým štětečkem.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 14 srpen 2011 13:46

Nastříkal jsem auta ze spodní části autolakem BODY. Díky základní vrstvě Balakrylu jsem mohl použít od počátku zředěný lak a nedocházelo k propíjení laku do papíru. Vrstev jsem dal jen pět.

Obrázek

Ke stříkání používám kompresor se zásobníkem vzduchu a dekorační pistoli s vrchním plněním.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 17 září 2011 14:29

Stejným způsobem jsem nastříkal i horní stranu modelu. Fotky jsou pořízené asi 2h po ukončení prací. Některé části vozu budu později přetírat matným lakem Rewell.

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 23 říjen 2011 10:17

Trochu závidím Milanovo a Petrovo závodní tempo, já se jen šourám pomalu k cíli (dochází mi asi palivo) a ten je ještě hodně daleko :roll:
Zatím jsem spojil trup s motorem a nasadil kola, nicméně spousta drobností a povrchových úprav je stále předemnou.

Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 23 říjen 2011 10:27

Není kam spěchat. Práce kvapná, málo platná. Tvé modely jsou naprosto perfektní, všechny čtyři, které momentálně prezentuješ :wink: .

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 říjen 2011 09:15

Ano Petře, spěchat se nevypácí. Přes mé pomalé tempo jsem v některých fázích trochu spěchal a vymstilo se mi to. Nemůžu říci že jsou modely perfektní. Možná se divíte, ale chtěl jsem více.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvekod 11111 » 14 leden 2012 13:17

Ufff. To nejhorší mám konečně za sebou. Moc se mi nedařilo a podle toho to bohužel vypadá. I když ve skutečnosti to tak hrozné není, tak fotoaparát je neúprosný.

Skla jsem lepil gelovým sekundovým lepidlem...

Obrázek
Obrázek
Tvar jsem ladil pomocí fénu od přítelkyně, která mi i pomáhala...

Obrázek

Nastavený na třetí stupeň teploty a první stupeň toku vzduchu...

Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2012 15:35, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod René » 14 leden 2012 13:55

Škoda toho sekunďáku a jeho stôp ale zvýrazňuje to aj detailný záber a už pri pohľade na celý model to nie je vidieť a v skutočnosti to je určite ešte lepšie.
Modely sú to skvostné a v každom detaile úplne vypracované.

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod Marek » 15 leden 2012 20:12

Pro tento model mám slabost. Vím jak těžké je lepit sekunďákem a proto říkám, je to perfektní a souhlasím, že foťák je v tomto případě až moc "přehánivý". Výborná práce. Škoda jen, že "výroba" je tak zdlouhavá, ale výsledek tomu 100% odpovídá. :shock: :P
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 18 leden 2012 08:00

Včera jsem zkoušel natvarovat síto pro celou jednu řadu 12-ti válcového boxeru :shock: Po třech pokusech se mi podařilo toto...

Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod frydek665 » 18 leden 2012 09:00

Máš na to nějaké "udělátko", nebo jsi to tvaroval jen v prstech?


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů