Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 09 srpen 2009 12:30

Započal jsem hrubou stavbu vozů s mým jubilejním pořadovým číslem 97,98,99,100 :D Jak jinak, z naší týmové tvorby :wink:

Zatím jen trup vozu.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 25 srpen 2009 05:28

Hotový trup před lakem. Pevný základ pro tmelení a broušení je hotov. Trup jsem úmyslně obvodově zmenšil a natáhl na žebra. Proto jsou vystouplá, kladl jem důraz hlavně na symetrii. Papírové sklo před oblepováním modelu odstřihnu. Asi 1/2 roku na vůz z technologických důvodů nešáhnu.

ObrázekObrázek

Imitace kůže na sedačce pomocí herkulesu

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 02 říjen 2009 16:54

Hrubá stavba kol


Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 17 říjen 2009 12:30

Model dostal základní lak a je tak připraven pro další úpravy. Používám syntetický bezbarvý lak na dřevo Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 03 leden 2010 18:16

Dnes jsem na model naplácal tmel Obrázek a strčil jej zase do krabice :D

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 30 leden 2010 18:54

Brousím a vychytávám nerovnosti.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 13 únor 2010 21:32

Zatím co se mi nechce pracovat na voze pracuji na motoru. Takto vypadá před retuší. Až po zaretušování přijde kompletace :D
Jedno z mála vylepšení je vyříznutí "okének" v těhlicích.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 03 duben 2010 08:00

Plochý dvanáctiválec Ferrari po retuši. Nestavím dle pravidel CPM a proto některé díly natírám.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 03 duben 2010 16:07

Ruky mám nešikovmé a oči už také neslouží... Budu muset hodně opravovat dodatečnou retuší, zapracovat na tvaru sacích hrdel a jejich sbíhavostí...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 05 duben 2010 18:06

Původní třmeny brzd jsem nahradíl třmeny z MS80
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 10 duben 2010 12:20

U 12-tiválce 1,5l formule jsem použil drát průměr 1mm a budu volit jiný postup než u Cosworthu. Natřít potubí ocelovou barvou musím před tvarováním (snad mi Revelka nepopraská) jelikož se potřubí vzájemně dotýká a přiléhá k víkům ventilových rozvodů.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 11 duben 2010 15:52

Kola jsem přebrousil pomocí smirkového plátna na prkénku a kruhovitost jsem kontroloval posuvným měřítkem. Vnitřní hrany brousím utržkem smirkového papíru.
Obrázek
Obrázek

Boky kol tmelím pomocí umělohmotných stěrek s vybroušenými rádiusy. Mám tři základní které používám podle rozměru kol. Tmel s tužidlem mísím na kovové stěrce pomocí špejle, zbytek seškrabávám menší stěrkou.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 12 duben 2010 15:54

Plastové kulatinky na potrubí u motoru a na nápravy v rozsahu 0,5-2mm
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 1512 Lorenzo Bandini, Mexican GP 1964

Příspěvekod 11111 » 14 duben 2010 21:33

Plastové nápravy s použitím plastových kulatinek. Lepím pomocí lepidla na plastikové modely konkrétně lepidlem značky AGAMA.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 14 duben 2010 21:38

To se už Jarku od papírařiny docela vzdaluješ. Není to škoda? Ale v případě Tvé technologie lepení modelů a celkové jejich úpravy je to docela i pochopitelné.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů