Hotový trup před lakem. Pevný základ pro tmelení a broušení je hotov. Trup jsem úmyslně obvodově zmenšil a natáhl na žebra. Proto jsou vystouplá, kladl jem důraz hlavně na symetrii. Papírové sklo před oblepováním modelu odstřihnu. Asi 1/2 roku na vůz z technologických důvodů nešáhnu.
Zatím co se mi nechce pracovat na voze pracuji na motoru. Takto vypadá před retuší. Až po zaretušování přijde kompletace
Jedno z mála vylepšení je vyříznutí "okének" v těhlicích.
U 12-tiválce 1,5l formule jsem použil drát průměr 1mm a budu volit jiný postup než u Cosworthu. Natřít potubí ocelovou barvou musím před tvarováním (snad mi Revelka nepopraská) jelikož se potřubí vzájemně dotýká a přiléhá k víkům ventilových rozvodů.
Kola jsem přebrousil pomocí smirkového plátna na prkénku a kruhovitost jsem kontroloval posuvným měřítkem. Vnitřní hrany brousím utržkem smirkového papíru.
Boky kol tmelím pomocí umělohmotných stěrek s vybroušenými rádiusy. Mám tři základní které používám podle rozměru kol. Tmel s tužidlem mísím na kovové stěrce pomocí špejle, zbytek seškrabávám menší stěrkou.
To se už Jarku od papírařiny docela vzdaluješ. Není to škoda? Ale v případě Tvé technologie lepení modelů a celkové jejich úpravy je to docela i pochopitelné.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie