Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 09 srpen 2009 12:32

Započal jsem hrubou stavbu vozů s mým jubilejním pořadovým číslem 97,98,99,100 :D Jak jinak, z naší týmové tvorby :wink:

Zatím jen trup vozu.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 15 srpen 2009 11:48

Kokpit

ObrázekObrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 15 srpen 2009 14:50

Hotový trup před lakem. Pevný základ pro tmelení a broušení je hotov. Trup jsem úmyslně obvodově zmenšil a natáhl na žebra. Proto jsou vystouplá, kladl jsem důraz hlavně na symetrii. Asi 1/2 roku na vůz z technologických důvodů nešáhnu.

ObrázekObrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 02 říjen 2009 16:53

Hrubá stavba kol.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 17 říjen 2009 12:32

Model dostal základní lak a je tak připraven pro další úpravy. Používám syntetický bezbarvý lak na dřevo Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 03 leden 2010 18:04

Dnes jsem na model naplácal tmel Obrázek a strčil jej zase do krabice :D

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 30 leden 2010 19:02

Brousím a vychytávám nerovnosti, součástí vylepšení bude nepatrný hrb mezi nápravama.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 22 březen 2010 18:15

Cosworth před retuší.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 03 duben 2010 07:55

Cosworth po retuši. Nestavím dle pravidel CPM a proto některé díly natírám.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 05 duben 2010 09:01

Dám si malou přestávku na motorech, očekávám zásilku plastových kulatin http://modelymodra.inshop.cz/inshop/ (v plastových profilech) a budu muset navštívit obchod s rybářskými potřebami (imitace vstřikování). Sháním vhodný cínový nebo olověný drát na výfuky, pokud neseženu použiji platové kulatiny.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 08 duben 2010 17:03

Neodolal jsem dodělat aspoň hrdla sání a vstřikování
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 09 duben 2010 20:40

I když jsem chtěl motor na chvíli odložit přesto na něm pracuji :) Na výfukové potrubí jsem nakonec použil dle rady Michala Kašpárka drát s bužírkou o průměru 2mm. Zatím jen sestava nasucho před nátěrem bílou barvou.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 10 duben 2010 12:12

Gelovým sekundovým lepidlem jsem "svařil" spoje výfuků a jsou přípraveny na nátěr bílou barvou.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 11 duben 2010 16:00

Kola jsem přebrousil pomocí smirkového plátna na prkénku a kruhovitost jsem kontroloval posuvným měřítkem. Vnitřní hrany brousím utržkem smirkového papíru.
Obrázek
Obrázek
Boky kol tmelím pomocí umělohmotných stěrek s vybroušenými rádiusy. Mám tři základní které používám podle rozměru kol. Tmel s tužidlem mísím na kovové stěrce pomocí špejle, zbytek seškrabávám menší stěrkou.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 12 duben 2010 15:53

Plastové kulatinky na potrubí u motoru a na nápravy v rozsahu 0,5-2mm
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host