Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvekod 11111 » 14 leden 2012 13:12

Ufff. To nejhorší mám konečně za sebou. Moc se mi nedařilo a podle toho to bohužel vypadá. I když ve skutečnosti to tak hrozné není, tak fotoaparát je neúprosný.
Skla jsem lepil gelovým sekundovým lepidlem...

Obrázek
Obrázek

Tvar jsem ladil pomocí fénu od přítelkyně, která mi i pomáhala...

Obrázek

Nastavený na třetí stupeň teploty a první stupeň toku vzduchu...

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Re:

Příspěvekod 11111 » 16 leden 2012 23:12

Síta hrdel sání jsem vysekal pomocí děrovače na kůži o průměru 4mm. Jako podložka mi posloužil starý koženkový obal posuvného měřítka a staré dřevěné prkénko.

Obrázek

Síto jsem vysekl včetně koženky...

Obrázek

díky tomu dostalo síto okamžitě náznak bombírovaného tvaru.

Obrázek
Obrázek

Otřepy jsem odstřihl nůžkami pod lupou s kruhovou zářivkou...

Obrázek

do staré gumy jsem vpíchl krejčovský špendlík...

Obrázek

na který jsem umístil síto...

Obrázek

a pomocí silikonové podložky jsem síto dotvaroval.

Obrázek

Okraj hrdla sání jsem potřel gelovým sekundovým lepidlem...

Obrázek

a síto přilepil na hrdlo.

Obrázek

Zvětšený detail v závislosti na velikosti monitoru může vypadat hrozně :lol:
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod marec » 23 leden 2012 19:27

Ze hrozne, to co je na fotke je absolutna bomba, do ktorej a to uz viem teraz, nikdy nepojdem. :I
M.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 29 leden 2012 16:53

Přidal jsem trubku chlazení, vyrobenou z duralového svařovacího drátu. Místa ohybů jsem nahříval nad plynovým hořákem, jinak vznikaly příčné trhliny v místě ohybu. Ještě nátěr o možná budu mít vozy sebou v Brně :?:

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod Marek » 29 leden 2012 19:19

K tomuto není co dodat, je to opravdu nádherné dílko, vezmu-li v potaz jak foťák umí zaškodit, tak realita musí být famózní. 8)
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod 11111 » 22 únor 2012 19:27

Dokonáno, v pořadí můj 99. model a o jeho pořadí rozhodla vaše sledovanost jednotlivých vláken. Pokud to stihnu, nafotím lepší fotky do galerie.
Popravdě moc spokojený s vlastní prací nejsem. :oops:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Příspěvekod Marek » 24 únor 2012 21:49

Tenhle Lotus je moje krevní skupina. Je to pěkně zpracované a celek působí přesvědčivě v každém detailu. Doufám, že bude příležitost probrat s tebou některé detaily tvého zpracování. Některé bych rád zkusil.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů