Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 19 duben 2011 18:15

Mám natřená kola a připravená na nástřik matným Balakrylem.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Příspěvekod marec » 20 duben 2011 06:49

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 duben 2011 15:21

Kola jsem nastříkal, Balakrylem MATT, fixirkou a stařičkým kompresorem.
Není to konečný vzhled, příjde ještě jedna povrchová úprava.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 duben 2011 14:56

Věnce volantů dělám již nějakou dobu z cigaretového papíru.

Používám:
:arrow: mosazný, zinkovaný drát 0,5mm, který používám rovněž na pružiny.
Obrázek

:arrow: cigaretový papírek
Obrázek

cigaretový papírek namotávám na drát
Obrázek

v zavěru nasliním a přilepím pomocí lepidla na cigaretovém papírku
Obrázek

omotám okolo libovolné plastové kulatiny přiblžného vnitřního průměru věnce volantu
Obrázek

ucviknu pomocí kleštiček na nehty
Obrázek

spoj slepím sekundovým lepidlem, úmyslně větší kapkou
Obrázek

nechám zaschnout do druhého dne
Obrázek

Pomocí jehlového pilníku, kruhového průřezu, a pilníku na nehty s polykrystalickým diamantem upravím spoj
Obrázek

Obrázek

a do věnce zalepím střed volantu
Obrázek

Pokračovat budu později, až bude na pořadu retuš a natírání více částí modelu.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 28 duben 2011 17:16, celkem upraveno 2 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 duben 2011 17:12

Kola po nástřiku bezbarvým lakem Revell MATT 2. Nástřik stejnou fixírkou a kompresorem jako jsem uvedl o pár příspěvků výše.

Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 29 duben 2011 10:51, celkem upraveno 2 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Marek » 29 duben 2011 08:48

Jarku Vy jste kouzelník. Když prohlížím Vaši práci, musel bych psát slova chvály po každém zde Vámi ukázaném dílu. Zpracování modelů je úžasné, líbí se mi, že i dáváte dobré rady a nápady a přidáváte tak něco o proti ostatním navíc. Výsledek bude určitě u všech modelů parádní.

Dobré nůžky, trpělivost a více času ať je stále co ukazovat a čím inspirovat.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

petrxp
Příspěvky: 107
Registrován: 28 prosinec 2010 20:58

Příspěvekod petrxp » 29 duben 2011 13:19

Tak guma je fakt nejgumovějí papírová guma ci jsem viděl :D . Ty disky jsou teď moc matné. Chtělo by to příště něco mezi . Ale jinak super prácička.

Uživatelský avatar
HAAL.70
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 červen 2010 20:24
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod HAAL.70 » 29 duben 2011 14:08

Jarek nás šidí,ty gumy jsou určitě gumovéééé. :twisted: :twisted: :twisted:
Super,nauč mi toooo. :lol:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 29 duben 2011 14:29

petrxp píše: Ty disky jsou teď moc matné. Chtělo by to příště něco mezi .


Opravdu nemůžu souhlasit s leskem disků.

Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 82
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Příspěvekod Jozef Hovancik » 29 duben 2011 17:42

Ahoj Jarku!Je dobré,že to tak pekne všetko dokumentuješ.Je nás viac,čo sa to chcú naučiť tiež.S tými diskami máš úplnú pravdu,to by sa potom leskli ako čínske autička.Chystáš sa do BB?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 29 duben 2011 19:55

Ähoj Jozefe, do BB se chystám a doufám že budu již zcela zdráv. Minulý týden jsem marodil a v úterý v práci ještě dobíral antibiotika :(
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

petrxp
Příspěvky: 107
Registrován: 28 prosinec 2010 20:58

Příspěvekod petrxp » 30 duben 2011 10:29

K těm kolům. Viděl jsem zřejmě jiné foto .Připadalo mi to víc lesklé. Třeba tady. Ale je to z jiného závodu .Tak soryy za OT :) .

Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 01 květen 2011 19:16

Pro výrobu tlumičů používám:
:arrow: Ocelovou kulatinu používanou pro táhla na serva RC modelů o průměru 0,8mm
:arrow: Plastovou trubičku požívanou pro vedení táhel RC modelů o vnějším průměru 1,8mm
:arrow: mosazný, zinkovaný drát 0,5mm, který používám rovněž na pružiny.
:arrow: Vrut na navinutí pružiny
:arrow: kleštičky na nehty pro ustřižení drátu pro pružinu
:arrow: Podložky vnějšího průměru 4mm
:arrow: Jehlový pilník pro úpravu otvoru v podložkách

Obrázek

Z kulatinky a trubičky jsem sestavil tlumič a natřel jej černou barvou.

Upravil jsem otvor v podložce

Obrázek

Přilepil na sestavený tlumič

Obrázek

Navinul jsem na vrut pružinu a po "odšroubování" z vrutu upravil délkově

Obrázek

Z vystřihovánky jsem použil horní krytku pružiny natřenou nejdříve Herkulesem a ocelovou barvou Revell

Obrázek

A složil v celek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 08 květen 2011 15:56

Pro "vysekávání" otvorů používám Kornováky.

Obrázek

Kornovák o průměru 2,2mm jsem použil pro vytvoření vnějších rádiusů na křížích kloubů.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Zbytek standardně nůžkama :D , použité díly kloubové hřídele z Matry MS80.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 23 červenec 2011 18:03

Trup vozu jsem nastříkal bezbarvým lakem , BALAKRYL - SPOTAKRYL lesklý, až do získání plastového efektu. Tento lak používám jako základní před nástřikem autolakem BODY. Po dokonalém zaschnutí laku jsem jej jemně přebrousil a pracoval na drobnostech.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů