Lotus 49 John Love, South African GP 1969

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Lotus 49 John Love, South African GP 1969

Příspěvekod 11111 » 09 srpen 2009 12:35

Započal jsem hrubou stavbu vozů s mým jubilejním pořadovým číslem 97,98,99,100 :D Jak jinak, z naší týmové tvorby :wink:

Zatím jen trup vozu.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 John Love, South African GP 1969

Příspěvekod 11111 » 09 srpen 2009 12:47

Hrubá stavba kol, nenechte se mýlit specifikací "B". Jedná se stále o Lotus 49, ale John Love používal širší pneumatiky značky Dunlop s disky kol používané na specifikaci "B"

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 John Love, South African GP 1969

Příspěvekod 11111 » 15 srpen 2009 11:52

Kokpit s malou úpravou na zadní ploše přístrojové desky, přemýšlím o doplnění do vystřihovánky.

ObrázekObrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49 John Love, South African GP 1969

Příspěvekod 11111 » 15 srpen 2009 14:53

Hotový trup před lakem. Pevný základ pro tmelení a broušení je hotov. Trup jsem úmyslně obvodově zmenšil a natáhl na žebra. Proto jsou vystouplá, kladl jem důraz hlavně na symetrii. Asi 1/2 roku na vůz z technologických důvodů nešáhnu.

ObrázekObrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 82
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Příspěvekod Jozef Hovancik » 12 září 2009 20:17

O kolko si zmensil obvod trupu?

Jozef Hovancik
Příspěvky: 82
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Příspěvekod Jozef Hovancik » 12 září 2009 20:20

Ahoj, trup jsem po obvodě zmenšil o 2mm přibližně. Jediné důvody proč na modely nešáhnu jsou ty, že mám rozpracovány jiné na kterých pracuji a tyto čekají na přestříknutí lakem po dokončení všech sad kol.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 17 říjen 2009 12:34

Model dostal základní lak a je tak připraven pro další úpravy. Používám syntetický bezbarvý lak na dřevo Obrázek

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 03 leden 2010 17:34

Dnes jsem na model naplácal tmel Obrázek a strčil jej zase do krabice :D

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 82
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Příspěvekod Jozef Hovancik » 04 leden 2010 19:38

Ahoj Jarku.Tie spoilery netmeliš?Možeš,prosím ťa opísať ako oblepuješ model?Riedeným lepidlom potieraš model,alebo časť originálu,ktorý práve lepíš,alebo obidva strany?Navlhčuješ tento diel originálu?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 30 leden 2010 11:33

Ahoj. základem śpěšného oblepování s možností korekce je hladký povrch a žředěný Herkules. Lepidlem doporučuji potřísnit pouze papírový díl a chvíli počkat aby voda vsákla díl se dal vrámci možností na voze natáhnout ši naopak trochu zvlnit a vlny potom zatlačit. S ofsettem se pracuje lépe, nový Cannon C1 nemám odzkoušený. Všeobecně ale platí že na navlhčeném papíře se tisk lépe přizpůsobuje tvarování bez lámání barvy.

Spojlery a bočnice kol tmelím také, vydřž dočkáš se.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 30 leden 2010 19:09

Brousím a vychytávám nerovnosti, součástí vylepšení bude nepatrný hrb mezi nápravama.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Tomys
Příspěvky: 167
Registrován: 26 červenec 2004 17:47
Bydliště: Praha 4,Braník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomys » 07 únor 2010 13:20

To je fakt móóóć :D :D :D
This is Sparta !!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 11 duben 2010 15:58

Kola jsem přebrousil pomocí smirkového plátna na prkénku a kruhovitost jsem kontroloval posuvným měřítkem. Vnitřní hrany brousím utržkem smirkového papíru.
Obrázek
Obrázek

Boky kol tmelím pomocí umělohmotných stěrek s vybroušenými rádiusy. Mám tři základní které používám podle rozměru kol. Tmel s tužidlem mísím na kovové stěrce pomocí špejle, zbytek seškrabávám menší stěrkou.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 19 duben 2010 21:16

Jemně jsem bombírování kol přebrousil za účelem chycení základního tvaru a nachystal na druhou finální vrstvu tmelu. Brousím pomocí utržků smirkového plátna.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 17 květen 2010 16:31

Vůz projel lakovnou, 1-3 měsíce nechám olejo-syntetický Chatolak zrát, mezitím se budu věnovat motorům, nebo jiným vozům.
Na voze už vzniká malý "hrb" mezi kryty uchycení horních ramen náprav. Lesklý lak mi pomůže odhalit nedostatky.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

cron