Příspěvekod 11111 » 30 leden 2010 11:33
Ahoj. základem śpěšného oblepování s možností korekce je hladký povrch a žředěný Herkules. Lepidlem doporučuji potřísnit pouze papírový díl a chvíli počkat aby voda vsákla díl se dal vrámci možností na voze natáhnout ši naopak trochu zvlnit a vlny potom zatlačit. S ofsettem se pracuje lépe, nový Cannon C1 nemám odzkoušený. Všeobecně ale platí že na navlhčeném papíře se tisk lépe přizpůsobuje tvarování bez lámání barvy.
Spojlery a bočnice kol tmelím také, vydřž dočkáš se.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969