Lotus 49 John Love, South African GP 1969

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Jozef Hovancik
Příspěvky: 61
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Příspěvekod Jozef Hovancik » 18 květen 2010 21:02

Ahoj Jarku!Sledujem tvoje počinanie od začiatku a vedieš si skvele.Keď používaš rôzne druhy lakov pri každej etape stavby,nezareaguje ti to niejako?Myslím tým či sa laky navzájom znášaju.

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 18 květen 2010 21:52

Model dostal závěrečný nástřik olejo-syntetickým lakem. Po vytvrzení laku modely přebrousím jemným smirkem zrnitosti 400-500 a modely oblepím původní vystřihovánkou.

Obrázek
Obrázek

Zároveň pracuji na motoru a jelikož jsem se rozhodl jej natírat pokusím se všechnu grafiku převést do 3D. Jako ochutnávku jsem si zvolil část alternátoru.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 10 listopad 2010 21:56

Po zkoušce jsem se pustil do vystříhávání grafiky, něco jsem i vyřezával :D Zatím jsem spokojený, ještě matičky všude doplnit, žebrování olejové vany, olejové a vodní čerpadlo a blok motoru bude připraven na nátěr hliníkovou barvou. Rozvody mám nasazené na "sucho" budou natírány zvlášť ocelovou barvou.
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 691
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Novis » 11 listopad 2010 19:17

...tohle je fakt šílenost, úchylka ...ale krásná :wink:
Vypadá to už teď skvěle, jsem zvědavej po nátěru.
Galerie

Na stole:
Lotus 72D (1971), Lotus 97T (1985), Ferrari 2003 GA (2003), Ferrari 2004 (2004), Ferrari 126C2 (1982), Tyrrell 006 (1973)
Pod stolem (u ledu):
Williams FW07 (1979), Williams FW11 (1986), Tyrrell 023 (1995), Ferrari 2002 (2002)

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 17 listopad 2010 14:36

Díky Honzo, také si říkám do čeho jse se to vlastně pustil :D

Nicméně motor mám bez předních přírub, elekrotroniky, vstřikování a sání hotov. Takto půjde do lakovny.

Obrázek

Obrázek

Detail zadní příruby levé řady válců

Obrázek

Zvlášť budu natírat víka vačkových hřídelí. Nevím jak potom vyřežu či vystřihnu nápis FORD a přilepím jej 4x na svá místa :shock:

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 2789
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 17 listopad 2010 15:05

Jarku ten kryt vaček s nápisem FORD budeš chtít vytvořit v jakém barevém provedení?

Kryt ........jaká barva?
Vystouplý nápis FORD.......jaká barva?
Vystouplé šrouby, upevňující kryt vaček ke krytu hlavy motoru.......jaká barva?

Proč se ptám? Chtěl bych odzkoušet jinou technologii, než je laserování. A tohle by mohl být třeba pokusný králík.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 17 listopad 2010 15:35

Zdenku,
budu se držet předlohy - originálu.

Kryt vaček bude černý, pravděpodobně 8 MATT od Revellu
Vystouplý napis FORD bílý
Šrouby ocelová barva

Stejně tak i šrouby na hliníkovém motoru budou barevně jiné, černé dle originálu.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 listopad 2010 21:52

Dokončil jsem nějaké drobnosti, jelikož se stmívalo a s bleskem jsem nechtěl fotit, omluvte sníženou kvalitu fotek...

Rozvody motoru:
Obrázek

Chladiče oleje převodovky a rozvodovky:
Obrázek

Přední příruby bloku motoru:
Obrázek

Deska pro elektroniku na rozvodovce (pohled na spodní část):
Obrázek

Rozdělovač:
Obrázek

Expanzní nádobka chlazení motoru:
Obrázek

Elektronika motoru:
Obrázek

Alternátor:
Obrázek

Vstřikovací čerpadlo:
Obrázek

Indukční cívka:
Obrázek

Motor s "deskama" sání a převodovkou ZF:
Obrázek

Nějaké drobnosti jako hrdla sání už jsem vyfotit nestihl, budu prezentovat už jako natřené...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 12 prosinec 2010 09:11

Technici od Fordu mají práci :wink:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1019
Registrován: 23 srpen 2008 19:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 12 prosinec 2010 11:16

No kamaráde,já už tě sleduju delší dobu.Nechceš se jít trochu proběhnout kolem baráku?Ale jinak nádherná superpráce.
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 12 prosinec 2010 12:11

:D Já včera večer běhal, v sebeobraně s jedním chlápkem v ruce pod jeho hrdlem, tak dnes raději výlet ven asi vynechám :D Ztratil asi soudnost po několika pivech chudák :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1019
Registrován: 23 srpen 2008 19:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 12 prosinec 2010 12:26

Proto ty jsi nak nabitej,už to chápu.To já taky znám když jdu na dvě,jsou hojd mezi náma jedinci,kteří nemůžou z hospody odejít ve stejný pohodě,jako tam přišli.
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 12 prosinec 2010 14:17

Kluci od Fordu budou muset počkat na techniky z Lucasu. Hadičky vstřikování od čerpadla by po namontování vík vačkových hřídelí asi nezvládli. :wink:
Zhoršené světelné podmínky mají vliv na kvalitu fotek a některá grafika nevyníká jak bych chtěl, možná jindy... :cry:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 1471
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 12 prosinec 2010 17:13

Jarku, my plastikári na takéto veci ešte používame "wash", čo je napustenie veľmi riedkej olejovej farby do kútov. Farby na to používame umelecké, na obrazy, alebo potom špeciálky modelárske na to vymyslené (tie majú ešte jemnejšie pigment) :), tým sa umelo vytvorí to, čo v reáli robia tiene a bežné zašpinenie v rohoch a kútoch.

Obrázek

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 12 prosinec 2010 17:34

Stále se mám co učit Roberte a je to jen dobře. Možná se o to pokusím s tvou pomocí (radou) u Ferrari 312B za které ti moc děkuji! Pokud se metoda zašpinění dá použít na již na sestavený motor, můžu vyzkoušet už na dvou motorech této sady :idea:
Musím ale říci, že srovnání fotek mého papírového motoru s plastikovým mne docela potěšilo. :shock:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host