Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod frydek665 » 14 leden 2012 21:53

Trubky na levé straně jsou vyměněny. Zdá se, že to vypadá věrohodněji.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod milan paulus » 15 leden 2012 09:27

Jasně. To je ono!!

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod frydek665 » 15 leden 2012 11:21

Po ránu jsem kompletně přetrubkoval i pravou stranu :P .

Obrázek Obrázek

david021
Příspěvky: 6
Registrován: 18 září 2011 14:26

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod david021 » 15 leden 2012 19:56

Skvělá práce, jaké jsou rozměry kol?

Cizinec? Jirka

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod frydek665 » 16 leden 2012 08:49

Ano, David021 je cizinec, který umí česky, už mi psal několikrát SZ ohledně tohoto modelu, takže všechno v pohodě.

Zadní kolo: průměr 104 mm, šířka 70 mm
Přední kolo: průměr 100 mm, šířka 54 mm


V pohodě, já jen, jestli jsem dobře pochopil smysl otázky. Jirka

david021
Příspěvky: 6
Registrován: 18 září 2011 14:26

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod david021 » 16 leden 2012 16:09

Velice vám děkuji, můj český je stejně dobrý jako Google Toolbar,

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod frydek665 » 17 leden 2012 11:39

Snad se mi konečně podařilo koupit lepší tmel, než jsem měl doposud a tak pracuju na dokončení kastle.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Yanno
Příspěvky: 413
Registrován: 28 březen 2005 08:42
Bydliště: Komárno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod Yanno » 17 leden 2012 13:02

Frydku, všimol som si, že nemáš úplne hladký povrch karosérie. Toto asi poznáš, ale pre istotu to napíšem.
Skús tú karosériu ešte raz, prebrúsiť za mokra jemným šmirgľom; alebo ešte raz slabo pretrieť (prestriekať) tmelom, a potom mokrým, jemným šmirgľom(zrnitosť minimálne 600) to prebrús. Dôležité je aby to bolo brúsené za mokra, vtedy Ti vznikne úplne hladký povrch.
Tmel si vieš vyrobiť aj sám, z púdru a nitrolaku, v pomere asi 1:3. Ak ho urobíš redší, dá sa aj striekať, rýchlo schne, a dobre sa s ním pracuje.

... a makaj, makaj, Lužánky sa blížia, radi by sme si tento Tvoj "angličák" pozreli.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod frydek665 » 17 leden 2012 13:23

Ano, povrch je zatím hodně hrbolatý a to na těch fotkách ještě není finální podoba. Každopádně díky za rady. Ty fígle, které jsi popsal neznám. Broušením za vlhka asi myslíš broušení suchého podkladu navlhčeným šmirglpapírem (ne snad broušení vlhkého nátěru?). Určitě to vyzkouším.
Na dokončení modelu mám víc jak měsíc a to bych měl zvládnout. Největší brzdou jsou momentálně výfuky. Potřebuji jednotlivé svody ještě něčím vhodným dotmelit v místech uchycení k bloku motoru.

Uživatelský avatar
Yanno
Příspěvky: 413
Registrován: 28 březen 2005 08:42
Bydliště: Komárno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod Yanno » 17 leden 2012 13:55

frydek665 píše:Ano, povrch je zatím hodně hrbolatý a to na těch fotkách ještě není finální podoba. Každopádně díky za rady. Ty fígle, které jsi popsal neznám. Broušením za vlhka asi myslíš broušení suchého podkladu navlhčeným šmirglpapírem (ne snad broušení vlhkého nátěru?).


On aj ten podklad bude samozrejme mokrý. Je to to isté ako úprava povrchu karosérie nejakého osobného auta pred farbením. Len tej vody treba tak "primerane", a samozrejme vodovzdorný brúsny papier.

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod Marek » 17 leden 2012 18:56

Teď jsem docela překvapen, že když tmelíš se divíš, že máš brousit i pod vodou. Nelze než souhlasit s kolegou Yannem. Snad jenom jako finále bych doporučil pokud se nerozhodneš stříkat syntetikou přebrousit daleko jemnějším smirkem - 1500 a výš. Budeš mít plochu jako skluzavku a docílíš perfektního ulitého povrchu. Pokud zvolíš hrubší smirek, tak ten samozřejmě bere víc, ale zanechává čáry právě po broušení. Většinou vylezou až po finálním laku. S tou vodou bych pracoval velmi opatrně, přece jenom kastle je z papíru a ten zatraceně saje, pokud ho nemáš napuštěn. Upřímně si to nedokážu představit. Mé zkušenosti vycházejí z kovových povrchů, papír jsem netmelil. Ale určitě dobré rady budou v Jarkových vláknech. Každopádně je radost dílko pozorovat jak roste. :P :arrow:
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod frydek665 » 17 leden 2012 19:06

No člověk se neustále učí. S tmelením a barvením jsem neměl žádnou zkušenost a tak experimentuju a zkouším to, co mi kdo poradí. Trochu problém je v tom, že co člověk to jiná rada a tak zkouším a zkouším. O broušení za mokra jsem fakt nevěděl, ale vody se bát nemusím. I když je kastle z papíru, je už na ní několik vrstev barvy ve spreji. Už jsem to mokré broušení vyzkoušel a je to paráda, tak snad vše dobře dopadne.

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod Marek » 17 leden 2012 20:13

Učíš se rychle, výsledek je parádní. :shock: :P
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod frydek665 » 19 leden 2012 12:56

Postupně pracuju na výfucích, které se pomalu dostávají do finální podoby.

Obrázek Obrázek

mustang51
Příspěvky: 159
Registrován: 22 říjen 2010 23:16

Re: Ferrari 641/2, 1990, N. Mansell, vlastní pokus, 1:6

Příspěvekod mustang51 » 20 leden 2012 00:03

ešte nejaké"vypálenie"na výfukoch...modré.červené a žlaté?


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů

cron