FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod milan paulus » 28 březen 2012 17:19

Protože se prozatím společná stavba ferrari 126 C4 s Frýďou odkládá pouštím se do dalšího vozu z Maranella v mém měřítku-1 : 6. Jde o Ferrari 638C, známější pod označením F1/88C, na kterém v Itálii 1988 zvítězil Gerhard Berger. Toto vítězství pak symbolicky věnoval Enzovi Ferrarimu, který několik týdnů před Grand Prix zemřel...

Obrázek Obrázek

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 10:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod Ďourek » 28 březen 2012 19:45

Přesně tohle vozítko jsem měl doma jako angličáka :-)

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 29 březen 2012 07:33

milan paulus píše:Jde o Ferrari 638C, známější pod označením F1/88C, na kterém v Itálii 1988 zvítězil Gerhard Berger. Toto vítězství pak symbolicky věnoval Enzovi Ferrarimu, který několik týdnů před Grand Prix zemřel...

Asi by stálo za to dodat, že tohle Ferrari je jediným vozem, který dokázal pokořit nejlepší auto historie F1 - McLaren MP4/4 - Honda. A ještě k tomu doublem :P

_mudd_

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod _mudd_ » 29 březen 2012 07:49

Tomas Vyslouzil píše:Asi by stálo za to dodat, že tohle Ferrari je jediným vozem, který dokázal pokořit nejlepší auto historie F1 - McLaren MP4/4 - Honda. A ještě k tomu doublem :P

:lol:
asi spatne chapu vyznam slova "pokorit".
(prost mel poruchu motoru, senna havaroval, kdyz dal kolo schlesserovi)

Asi špatně chápu význam slova "pokořit".
(Prost měl poruchu motoru, Senna havaroval, když dal kolo Schlesserovi).

Příspěvek opravil admin Zdeněk-TEO.

(chci pripomenout, ze na starem foru, kde jsem prispival pod nickem "mudd" psani bez carku a hacku bylo tolerovano)
Naposledy upravil(a) _mudd_ dne 29 březen 2012 08:59, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod 11111 » 29 březen 2012 07:56

Proč tento vůz ještě nemám od českých autorů? :evil:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

_mudd_

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod _mudd_ » 29 březen 2012 08:49

_mudd_ píše:
Tomas Vyslouzil píše:Asi by stálo za to dodat, že tohle Ferrari je jediným vozem, který dokázal pokořit nejlepší auto historie F1 - McLaren MP4/4 - Honda. A ještě k tomu doublem :P

:lol:
asi spatne chapu vyznam slova "pokorit".
(prost mel poruchu motoru, senna havaroval, kdyz dal kolo schlesserovi)

Asi špatně chápu význam slova "pokořit".
(Prost měl poruchu motoru, Senna havaroval, když dal kolo Schlesserovi).

Příspěvek opravil admin Zdeněk-TEO.

dekuji za upravu, ale musim pripomenout, ze nejsel slovan - neni treba poukazat na jazykovou nedokonalost, vim o tom.

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 592
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod Gerry » 29 březen 2012 08:50

No mně by se taky líbil :-D

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1004
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod Novis » 29 březen 2012 09:11

Kluci (11111 a Gerry), vždyť vy jste přeci autoři. Tak šup do práce :twisted:
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, FW08C, FW11B, MP4/4, MP4/7A, 312T
Lakovna:
Tyrr 006, 008, 018, 126CK, F2000, F2002
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 29 březen 2012 09:15

_mudde_....není zač. Dál už Ti to opravovat nebudu. Žijeme v Čechách a záleží na každém, jak je hrdý na svůj jazyk. SMS-kový styl psaní textu je k ničemu a ničí jazyk jako takový.

Pravidla tohoto fora Bod 4a)

Milane promiň, že to není k věci a k modelu. Už tomu tak nebude.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

_mudd_

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod _mudd_ » 29 březen 2012 09:27

Zdeněk-TEO píše:_mudde_....není zač. Dál už Ti to opravovat nebudu. Žijeme v Čechách a záleží na každém, jak je hrdý na svůj jazyk. SMS-kový styl psaní textu je k ničemu a ničí jazyk jako takový.

Pravidla tohoto fora Bod 4a)

Milane promiň, že to není k věci a k modelu. Už tomu tak nebude.


take se omlouvam za offtopic, ale kdyz uz komunikujeme na te verejne plose, pak
nepouzivani carek a hacek neni smskovy styl, je to stary netiket, kdyz jsem si zvykal na net carky a hacky byly primo zakazane. kdyz to snazim pouzivat, je to jeste horsi - vetsinou polovinu vynecham, a jako celek je hur citelne. predim z toho nebyl problem - ani tady. mam tady par prispevku pod jemen 'mudd' (ale tak uz jsem nedokazal nalogovat), nikdo to neresil, ani moderatori, ani ostatni.

neni to sms style - nic nezkracuji, snazim se pouzivat i interpunkci - i kdyz nejsem vzdy jisty.



zpatky k tematu: pokoril? asi spatne chapu vyznam slova. prost mel poruchu motora, senna vypadl kdyz dal kolo schlessrovi.

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2327
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod Robert Blaschke » 29 březen 2012 09:50

Holt, každému sa páči niečo iné. Pre mňa absolútne nezaujímavé tvary :)
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 29 březen 2012 09:57

Robert Blaschke píše:Holt, každému sa páči niečo iné. Pre mňa absolútne nezaujímavé tvary :)

Naštěstí ho Jarek chce od českých autorů :lol: Takže jsi z obliga :twisted:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod 11111 » 29 březen 2012 10:16

Tomas Vyslouzil píše:
Robert Blaschke píše:Holt, každému sa páči niečo iné. Pre mňa absolútne nezaujímavé tvary :)

Naštěstí ho Jarek chce od českých autorů :lol: Takže jsi z obliga :twisted:


Omluva slovenským autorům za opomenutí, správně mělo být československých.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

_mudd_

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod _mudd_ » 29 březen 2012 10:22

ja bych zmirnil pozadavky: 1/24 a pre mna, za mna, muze to delat i lucifer (otazkou zbyva jenom distribuce :D)

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Příspěvekod milan paulus » 29 březen 2012 11:24

Na to, že jsem neprezentoval ještě nic, jste toho napsali......až jsem se lekl... Pro mě je zajímavé každé Ferrari ať má tvary jakékoli...Navíc bych rád postavil všechny formule z Maranella - zatím jsem jich našel 97, tak by na tento typ stejně došlo.....


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti