Stránka 1 z 6

FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 28 březen 2012 17:19
od milan paulus
Protože se prozatím společná stavba ferrari 126 C4 s Frýďou odkládá pouštím se do dalšího vozu z Maranella v mém měřítku-1 : 6. Jde o Ferrari 638C, známější pod označením F1/88C, na kterém v Itálii 1988 zvítězil Gerhard Berger. Toto vítězství pak symbolicky věnoval Enzovi Ferrarimu, který několik týdnů před Grand Prix zemřel...

Obrázek Obrázek

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 28 březen 2012 19:45
od Ďourek
Přesně tohle vozítko jsem měl doma jako angličáka :-)

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 07:33
od Tomas Vyslouzil
milan paulus píše:Jde o Ferrari 638C, známější pod označením F1/88C, na kterém v Itálii 1988 zvítězil Gerhard Berger. Toto vítězství pak symbolicky věnoval Enzovi Ferrarimu, který několik týdnů před Grand Prix zemřel...

Asi by stálo za to dodat, že tohle Ferrari je jediným vozem, který dokázal pokořit nejlepší auto historie F1 - McLaren MP4/4 - Honda. A ještě k tomu doublem :P

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 07:49
od _mudd_
Tomas Vyslouzil píše:Asi by stálo za to dodat, že tohle Ferrari je jediným vozem, který dokázal pokořit nejlepší auto historie F1 - McLaren MP4/4 - Honda. A ještě k tomu doublem :P

:lol:
asi spatne chapu vyznam slova "pokorit".
(prost mel poruchu motoru, senna havaroval, kdyz dal kolo schlesserovi)

Asi špatně chápu význam slova "pokořit".
(Prost měl poruchu motoru, Senna havaroval, když dal kolo Schlesserovi).

Příspěvek opravil admin Zdeněk-TEO.

(chci pripomenout, ze na starem foru, kde jsem prispival pod nickem "mudd" psani bez carku a hacku bylo tolerovano)

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 07:56
od 11111
Proč tento vůz ještě nemám od českých autorů? :evil:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 08:49
od _mudd_
_mudd_ píše:
Tomas Vyslouzil píše:Asi by stálo za to dodat, že tohle Ferrari je jediným vozem, který dokázal pokořit nejlepší auto historie F1 - McLaren MP4/4 - Honda. A ještě k tomu doublem :P

:lol:
asi spatne chapu vyznam slova "pokorit".
(prost mel poruchu motoru, senna havaroval, kdyz dal kolo schlesserovi)

Asi špatně chápu význam slova "pokořit".
(Prost měl poruchu motoru, Senna havaroval, když dal kolo Schlesserovi).

Příspěvek opravil admin Zdeněk-TEO.

dekuji za upravu, ale musim pripomenout, ze nejsel slovan - neni treba poukazat na jazykovou nedokonalost, vim o tom.

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 08:50
od Gerry
No mně by se taky líbil :-D

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 09:11
od Novis
Kluci (11111 a Gerry), vždyť vy jste přeci autoři. Tak šup do práce :twisted:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 09:15
od Zdeněk-TEO
_mudde_....není zač. Dál už Ti to opravovat nebudu. Žijeme v Čechách a záleží na každém, jak je hrdý na svůj jazyk. SMS-kový styl psaní textu je k ničemu a ničí jazyk jako takový.

Pravidla tohoto fora Bod 4a)

Milane promiň, že to není k věci a k modelu. Už tomu tak nebude.

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 09:27
od _mudd_
Zdeněk-TEO píše:_mudde_....není zač. Dál už Ti to opravovat nebudu. Žijeme v Čechách a záleží na každém, jak je hrdý na svůj jazyk. SMS-kový styl psaní textu je k ničemu a ničí jazyk jako takový.

Pravidla tohoto fora Bod 4a)

Milane promiň, že to není k věci a k modelu. Už tomu tak nebude.


take se omlouvam za offtopic, ale kdyz uz komunikujeme na te verejne plose, pak
nepouzivani carek a hacek neni smskovy styl, je to stary netiket, kdyz jsem si zvykal na net carky a hacky byly primo zakazane. kdyz to snazim pouzivat, je to jeste horsi - vetsinou polovinu vynecham, a jako celek je hur citelne. predim z toho nebyl problem - ani tady. mam tady par prispevku pod jemen 'mudd' (ale tak uz jsem nedokazal nalogovat), nikdo to neresil, ani moderatori, ani ostatni.

neni to sms style - nic nezkracuji, snazim se pouzivat i interpunkci - i kdyz nejsem vzdy jisty.



zpatky k tematu: pokoril? asi spatne chapu vyznam slova. prost mel poruchu motora, senna vypadl kdyz dal kolo schlessrovi.

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 09:50
od Robert Blaschke
Holt, každému sa páči niečo iné. Pre mňa absolútne nezaujímavé tvary :)

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 09:57
od Tomas Vyslouzil
Robert Blaschke píše:Holt, každému sa páči niečo iné. Pre mňa absolútne nezaujímavé tvary :)

Naštěstí ho Jarek chce od českých autorů :lol: Takže jsi z obliga :twisted:

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 10:16
od 11111
Tomas Vyslouzil píše:
Robert Blaschke píše:Holt, každému sa páči niečo iné. Pre mňa absolútne nezaujímavé tvary :)

Naštěstí ho Jarek chce od českých autorů :lol: Takže jsi z obliga :twisted:


Omluva slovenským autorům za opomenutí, správně mělo být československých.

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 10:22
od _mudd_
ja bych zmirnil pozadavky: 1/24 a pre mna, za mna, muze to delat i lucifer (otazkou zbyva jenom distribuce :D)

Re: FERRARI F1/88C turbo (tipo 638C)- Itálie 1988

Napsal: 29 březen 2012 11:24
od milan paulus
Na to, že jsem neprezentoval ještě nic, jste toho napsali......až jsem se lekl... Pro mě je zajímavé každé Ferrari ať má tvary jakékoli...Navíc bych rád postavil všechny formule z Maranella - zatím jsem jich našel 97, tak by na tento typ stejně došlo.....