Příspěvekod Zdeněk-TEO » 20 prosinec 2006 07:44
Vždy se snažím slepit běhoun tak,aby se od původního průměru kola vůbec nelišil a byl totožný.Tloušťka papíru vkterém je dezén vypálen činí zhruba tak jek píšeš 0,4mm.Technologie výroby je podobná jako u moderních monopostů při lepení proužků na pneu,kdy se dá běhoun zkrátit zhruba o 1mm.Tohle si musí každí jedinec vyzkoušet sám jaký postup mu bude nejvíce vyhovovat.Já osobně přilepím vyřezaný běhoun na originální díl z vystřihovánky,ten hned když je ještě lepidlo vlhké položím na stehno a hrubou fixou válcuji,aby se běhoun pěkně stočil.Průběžně kontroluji konce a jejich hranu na spoj - když je potřeba,odsřihávám přečnívající orig díl.Tvarováním k tomu dochází.Když je potřeba tak odstraním i pár destetinek mm i z nového běhounu.Po stočení a slepení běhounu poohýbám trojúhelníkové chlopně pro přilepení boků pneu,černou nebo tmavě šedou fixou zaretušuji vzniklou hranu a asi tak 1mm trojúhelníčků a přilepím i boky pneu.Výsledek vidíte na předešlých fotkách.Na pneu ferrari je běhoun natřen tou černou modelářskou barvou od AGAMY,no a na té nové pro BRM ještě né,bo jsem to nestíhal a chtěl vám představit pneu i s tímto vzorkem.
Hezký den přeji.