11111 píše:Jestli se nepletu, BT26 překreslil TEO sám, ale F158 a 1512 jsem mu již zasílal v *cdr, tak nevím kde je chyba. Možná v laserové vypalovačce. Jak je to TEO?.
Je to obráceně.Vzorek na ferrarka jsem překresloval z vystřihovánky a na BT26 jsem obdržel od 11111.Je to myšleno a řešeno tak že běhoun nalepím na originál díl s vystřihovanky a s důvodu přesahu vzhledem k bokům pneu,takto vzniklý běhoun zkracuji v káždém případě zhruba o 0,5 - 1mm.Ale tento postup jsem v Brně vysvětloval.Horší to mají ti co běhoun budou lepit již na hotové kolo.
Papír z peněženek je fakt lepší,ale bylo ho málo.O víkendu jedou mí známí do Prahy,tam je pobočka té firmy GRAND PAPIR a zaúkoluji je aby se mi tam pozeptali a eventuelně pořídili nějaký ten papír,co by se nejvíce podobal tomu peněženkovému.
No a co modelář to jiné postupy,grify a triky jak na to.Co je ideální pro jednoho,to druhý zavrhne
.
Pro bernieho: od ferrarek my ještě nějaké běhouny zbyly,není problém Ti ty kratší vyměnit,ale je mi záhadou,že by mohly být kratší,ledaže by to byly běhouny na peněženkovém papíře a vypálené hodně do kraje papíru a tím mohlo dojít k jejich zkrácení.A je možné že jsem si nevšimnul a nevyřadil je ze všech co jsem do Brna bral.
No a BTéčkové a BRMkové běhouny,co jsem dostal originál ve formátu cdr. od 11111 jsem jen přispůsobyl k délkám a šířkám originál dílům z vystřihovánek obou vozů a tím použitelné pro oba.Opět řešeno pro lepení na originál díl a poté i jeho zkrácení,kvůli přesahu oproti bočnicím pneumatik......
mě tento postup vyhovuje....