Příspěvekod 11111 » 28 červen 2007 08:03
Je tam hodně nedostatků a chybiček Zdenku. Není to bohvě čo
Včera jsem nasadil kola, k trupům přilepil motory, nasadil volanty, dopasovával kryty motorů na Ferrari atd. Dnes se asi dostanu pouze k retuši drobounkých oděrek, začernení kroužků které drží přední kola v těhlicích, polosuchým štětcem naznačím odřenou kůži jinak pololesklé kůže v místě posedu pilota, vnější stranu obruče volantu také odřu
. Možná ještě udělám znovu sání na F158 z trubiček na táhla k servům, teď už bez nahřívaní jak jsi mi radil.
Možná o víkendu přilepím i skla. Mimochodem, koupil jsem si lepidlo na tvé doporučení a tak se mi snad bude pracovat lépe. Skla nebudu lepit na tupo, ale s mírným přesahem do kokpitu. U Brabhamu navíc budu muset vyříznout drážky na zasazení a zalepení zpětných zrcátek. Fotky ale budou až v týdnu 29., protože do té doby budu zase cestovat a ani svátků si neužiji
Můžu pokud stihnu nafotit pouze současný stav.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969