Stavba tak trochu jinak.

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 19 červenec 2007 19:31

:shock: :shock: :shock:
pre 11111: mňa zaujal okrem iných vecí prechod medzi Teovými dezénmi a pneumatikou - je to nejako zabrusované?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 20 červenec 2007 07:18

To Kašpi: Sám přesně nevím, protože fotografie to nikde neodhalují. Já jsem se ale přiklonil k této variantě.

To topgun: tohle nebylo mým úmyslem, chtěl jsem nabídnout trochu jiný pohled na papírové modelářství

To René: ano je to zabrušované, ale také vlhčené před natažením na již hotové kolo, takže se střed běhounu natáhl a boky jsem naopak prsty stáhl.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 20 červenec 2007 08:46

BT26 Mexiko

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 10:28, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Yanno
Příspěvky: 413
Registrován: 28 březen 2005 08:42
Bydliště: Komárno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Yanno » 20 červenec 2007 10:33

:shock: :shock: :shock:
Prekrasny model. Uz len vymysliet ako spravit vyfuky z papiera aby mali trubkovy prierez. A potom to bude dokonale.

:D Ale jeden "nedostatok" som objavil. Mas pravdepodobne zle nastaveny datum vo fotaku, lebo ten cas co tam mas, este nenastal. :wink:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 20 červenec 2007 12:24

Díky už jsem si čas opravil
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Topgun
Příspěvky: 11
Registrován: 24 prosinec 2005 08:18
Bydliště: zeměkoule

Příspěvekod Topgun » 20 červenec 2007 19:18

To:11111 - Tohle je dost "jiný" pohled.Snad se k takové dokonalosti taky někdy dopracuju. :lol:

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Příspěvekod marec » 20 červenec 2007 22:09

skvele a vyborne

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 červenec 2007 10:44

A poslední ze série doutníků. Přepracoval jsem hrdla sání, dříve mnou dost nepovedené.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a to je zatím vše.
Až dodělám potrubí od chladičů k motoru na BT26-kách tak dodám poslední fotografie. :wink:
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 10:31, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 24 červenec 2007 11:11

Vidím, že jsi se poučil z krizového vývoje a je to super bombasticky zpra-covaný model ferrarka. Mě moc libit. :wink:
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 16 říjen 2007 06:55

FT děkuje všem příznivcům naším modelům za projevený zájem o naše modely. Pro zájemce našich modelů již stáhnutých z prodeje jsme ve spolupráci s PKAA připravili dotisk Vámi objednaných modelů BT26 (všechny verze) F158 (všechny verze) a F1512 (všechny verze) v počtu 70ks :!: za 170Kč.
Děkuji za všechny členy týmu.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 10 leden 2008 11:11

Na Brabhamu verze Germany jsem konečně dodělal potrubí od chladiče k motoru. Použil jsem nerezové svářecí dráty 1,6mm a 1,2mm.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 10:33, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 10 leden 2008 12:44

Ještě potrubí u verze Mexiko, je to vlastně totéž...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 10:35, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 82
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Stavba tak trochu jinak

Příspěvekod Jozef Hovancik » 30 květen 2008 17:49

Ahoj Jarku!Veľmi ma zaujala tvoja technologia stavby modelov.Chcem sa ťa spýtať aké lepidlo používaš na prelepovanie modelu originálom vystrihovačky,akými farbami to potom retušuješ?Prečo je potrebné čiernobielý model strieknúť lakom a akým naradím striekaš lak Body?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba tak trochu jinak

Příspěvekod 11111 » 09 červen 2008 15:04

Ahoj, omlouvám se za pozdní reakci, byl jsem 14 dní služebně mimo.
1. Pro přelepování používám zředěný Herkules
2. Retušuji barvami Revell lesk, mat mění po nástřiku odstín
3. Konečný nástřik je pomocí dvousložkového krycího laku na metalízy aut zn. Body. před ním doporučuji nástřik sprejem Motip. Nevpíjí se do papíru tolik jako Body a slouží jako základ.
4. Černobílý model stříkám z mnoha důvodů
- při polepování by se model kroutil, rovné plochy vlnily vlivem savosti černobílého modelu.
- bylo by skoro nemožné posouvat a lícovat díly, což je možné na hladkém nesavém povrhu pouze
- v průběhu tmelení pomocí laku odhalím nerovnost
- lepší čistota práce, jemný prášek po broušení se jen těžko dokonale odstraní, vyfouká či vysaje.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 82
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Stavba tak trochu jinak

Příspěvekod Jozef Hovancik » 10 červen 2008 17:05

Vďaka Jarku za tvoju vyčerpávajúcu odpoveď!Chcel by som sa predsa ešte spýtať,akú striekaciu pištoľ používaš na striekanie Body laku a v koľkych vrstvách?Teším sa na tvoje modely,ktoré ma veľmi fascinovali a podľa mňa je to top v papierovom modelárstve.Zdraví ťa Jozef!


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů