Stavba tak trochu jinak.

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
fefee

Příspěvekod fefee » 20 červen 2007 12:35

Jo, ja som si ten kryt o dosť predĺžil, pretože sa mi lepšie tak lepil, ale to je v konečnom dôsledku úplne jedno...

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 21 červen 2007 09:22

Pásek je už na místě a natřený. O víkendu mám naplánován nástřik z vrchní strany, musím přistřihnout z papíru kryt sedačky a kryty motorů u BT26. Ty lesklé nechci. Motory už mám jemně stříknuté, jen dva nástřiky řídkým lakem, ale spojlery musí dostat lesk vozu :)
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 27 červen 2007 07:40

Po neděli mám již modely stříknuté i z vrchní strany.

Obrázek
takto jsem stříkal kryt motoru... papír je již roztřižen těsně před odkrytováním.

Obrázek
Takto na hracích kostkách stříkám modely z vrchní strany, každyý model stojí na třech. Před posledním nástřikem jsem také sundal kryty sedaček.

Obrázek
zvlašť jsem stříknul také volanty.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 10:17, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 2789
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 27 červen 2007 15:43

:o :o :o WOW Jardo smekám. Krása - bomba Mám se ještě co učit.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 červen 2007 08:03

Je tam hodně nedostatků a chybiček Zdenku. Není to bohvě čo :D Včera jsem nasadil kola, k trupům přilepil motory, nasadil volanty, dopasovával kryty motorů na Ferrari atd. Dnes se asi dostanu pouze k retuši drobounkých oděrek, začernení kroužků které drží přední kola v těhlicích, polosuchým štětcem naznačím odřenou kůži jinak pololesklé kůže v místě posedu pilota, vnější stranu obruče volantu také odřu :) . Možná ještě udělám znovu sání na F158 z trubiček na táhla k servům, teď už bez nahřívaní jak jsi mi radil.

Možná o víkendu přilepím i skla. Mimochodem, koupil jsem si lepidlo na tvé doporučení a tak se mi snad bude pracovat lépe. Skla nebudu lepit na tupo, ale s mírným přesahem do kokpitu. U Brabhamu navíc budu muset vyříznout drážky na zasazení a zalepení zpětných zrcátek. Fotky ale budou až v týdnu 29., protože do té doby budu zase cestovat a ani svátků si neužiji :( Můžu pokud stihnu nafotit pouze současný stav.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 12 červenec 2007 15:06

Než jsem odjel, dal jsem dohromady BT26 Germany ale bez potrubí od chladiče k motoru, Ferrari 158, 1512. Až se vrátím dám dohromady BT26 Mexiko a nafotím je. Obě BT26 mají síta na saní. U F158 chybí síto sání na krytu motoru. Vymyslel jsem celkem slušnou technologii výroby sít. Na koženém řemeni či koženkovém obalu čehokoliv, který je na vyhození, pomocí děrovače na kůži o průměru 4mm, cena cca.100Kč, vysekávám ze sít od SITEXU Příbram "kolečka". Již při vysekávání se na poddajné kožence formují do půlkruhu, který potom dotáhnu do konečného tvaru na perličce o průměru 3mm přilepené na párátku. Bohužel nemám nafoceno. Snad příště.

Potrubí u BT26 budu dělat až s další čtveřicí modelů, protože až po sestavení BT26 je možné chytit přesný rozměr, a stříkat se mi je zvlášť nechce :)
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 2789
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 12 červenec 2007 15:14

Tož to už su natěšené na sestavené monoposty :wink: :roll:
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 16 červenec 2007 08:16

Konečně se můžu pochlubit doutníčkem BT26 Germany. Bohužel ale ještě bude muset vydržet asi 4 měsíce bez potrubí od chladiče k motoru.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 10:19, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 16 červenec 2007 08:21

Jak jsem nenafotil výrobu sít na sání u BT26, tak jsem alespoň nafotil výrobu sít na krytu motoru F158

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

snad je postup jasný, případné dotazy zodpovím.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 10:21, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 2789
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 16 červenec 2007 09:57

Bomba bomba a zase bomba. Nádhera a ty kola jako opravdová. To
čumím jako pero z divanu. :o :roll:
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 16 červenec 2007 10:04

snažil jsem se...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

11111
Příspěvky: 1685
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 19 červenec 2007 07:16

Další doutníček. Tentokráte Ferrari 1512 z Monaka 1965

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 10:25, celkem upraveno 3 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1029
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 19 červenec 2007 10:19

:shock: :shock: :shock: Nemám slov :shock: :shock: :shock:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 205
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 19 červenec 2007 18:53

Kluci mám dotaz: Na Ferrari 158 byla mřížka sání součástí krytu motoru, zatímco u 1512ky byla uchycena na sacích hrdlech?
tvorba: Mclaren M7
v přípravě: Lotus 18
dokončeno: Lotus 49

Uživatelský avatar
Topgun
Příspěvky: 11
Registrován: 24 prosinec 2005 08:18
Bydliště: zeměkoule

Příspěvekod Topgun » 19 červenec 2007 19:00

Z těhle fotek mám akurát depku!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Tleskač :shock: :lol: :shock: :lol:


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host