Ferrari 126C2 R.Radevicz - jak na to netradičně?

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1691
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Ferrari 126C2 R.Radevicz - jak na to netradičně?

Příspěvekod 11111 » 23 červen 2008 08:46

Napadlo mne dokumentovat průběh stavby vozu jenž je mou srdeční záležitostí...

Obrázek
Nejdůležitější je tvar monokoku který je základem dobré geometrie modelu.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

A potom jej oplácat bočnicemi :D
Naposledy upravil(a) 11111 dne 15 leden 2010 09:52, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 61
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Re: Ferrari 126C2 R.Radevicz - jak na to netradičně?

Příspěvekod Jozef Hovancik » 23 červen 2008 19:16

Ahoj Jarku!No to je vyborny napad,s tym priebehom stavby!Urcite to budem sledovat.Mam uz postavenych asi 40 modelov,ale podla tvojej technologie chcem skusit odznova.Tesim sa na dalsie tvoje prispevky.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1691
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 126C2 R.Radevicz - jak na to netradičně?

Příspěvekod 11111 » 24 červen 2008 07:42

Včera model dostal nástřik jako pro zpevnění a odolnosti proti vlhku :) počítám s jeho odložením nejméně na 3 měsíce. Jde jednak o technologické přerušení stavby pro vytvrdnutí bezbarvého syntetického laku, a musím se také věnovat modelům před dokončením. BT44B, BT45,H308B,SF03.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1691
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 126C2 R.Radevicz - jak na to netradičně?

Příspěvekod 11111 » 12 srpen 2008 06:36

Obrázek
připravené zaretušované díly
Obrázek
sestavený motor
Obrázek
Obrázek
Obrázek
a zkouška jak zapadá do modelu trupu vozu.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 11:30, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 61
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Příspěvekod Jozef Hovancik » 16 srpen 2008 12:45

Pekná práca Jarku!Diely motoru retušuješ tiež rewelkami?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1691
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 18 srpen 2008 07:48

Ahoj, ano vše retušuji Revellkami.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1691
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 20 říjen 2008 06:51

Konečný nástřik "kitů" před jemným broušením vodním smirkem. Musím jen počkat až syntetika "vyzraje"

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 leden 2010 11:22, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Jozef Hovancik
Příspěvky: 61
Registrován: 30 květen 2008 16:34
Bydliště: Stará Ľubovňa

Příspěvekod Jozef Hovancik » 25 říjen 2008 17:21

Ahoj Jarku! Dalsia dokonala praca! :o

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1691
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 08 duben 2009 20:12

Fotky hotového modelu uložím do Galerie.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron