Bernieho výroba trubiček ze dne 13 ledna 2013
bernie píše:Ahoj kamarádi,
dnes trošku podrobně projdeme výrobu chladící trubky.
Základem je zahradnický drátek prodávaný v metráži 0,3m v síle 0,8mm /každý bau-markt/ a světoznámé a oblíbené olšanské papírky Vážka.
Z lístku uříznu cca 6mm pásek, aby měl papírek nestejnou délku při skladu - důležité pro namotávání a následný slep.
Založený drát zatlačím co nejtěsněji do ohybu pravítkem a začínám rolovat - pravítko nechávám pro rovnoměrný návin.
Z jednoho lístku to bohužel nevyjde, takže připravím dvě "dutinky"
Mezi jednotlivé segmenty máznu trošku Herkulesa pro elegantní spoj
Při tvarování si pomůžu dvěma hranolky jako svěrákem a pravítkem přitlačím drát do požadovaného úhlu
Kolínka líznu Herkulem se stopovým množstvím vody, aby se zalily drapéry
Nasucho ověřená přesnost tvarování a tužka ukazuje na "chyták" v pokračování modrého barvení trubky za bílým polem terče startovního čísla. Z výše uvedeného videa se však zdá, že modrá barva byla ještě dál, až za drhuhý ohyb u motorového bloku. Zkuste na to mrknout, jak se to zdá vám - díky
Příště budeme barvit a olepovat....
Honza Brauner ze dne: 2 ledna 2013
Milan Paulus ze dne: 21 ledna 2013
Honza Brauner: jak vyzrát na udržení geometrie při lepení zadního křídla ze dne 21 ledna 2013
Václava Šmíd: zahájení prezentace stavby ze dne 10.února 2013
václav šmíd píše:Ahoj, po mírném popostrčení od J. Braunera, jsem se rozhodl i já odprezentovat svou stavbu AGS JH22.
Stavbu jsem začal o vánocích a vzhledem k tomu, že na modelaření nemám tolik času, tak nečekejte žádnou rychlostavbu.
Zde je náhled na vystřihovánku.
Od počátku jsem postupoval podle psaného návodu. Díly 9 a 10 u kokpitu jsem musel zkrátit na výšku cca o 1 mm.
Poté jsem trochu odbočil od psaného návodu a pustil jsem se do motoru se zadní nápravou.
V tomto bodě, jsem se rozhodl postupovat jinak, než je popsáno v návodu a spojil jsem přední díl podlahy se zadním. Místo alobalu na zadním dílu podlahy, jsem použil šablony nabarvené stříbrnou agamou. Motor a bočnice, jsou pouze přiloženy na sucho.
Na některých místech, ještě budu poupravovat retuš.
Pokračování příště, víc toho zatim nemám.
Samotným uživatelům zamlouvající se příspěvek od lucase: ukončení stavby modelu lotusu 98T ze dne 26 ledna 2013
LuCas píše:Takže model hotov.
Drátek na zrcátka jsem nenašel, tak jsem použil sponku z kancelářské sešívačky (koníka).
I přesto, že je to má první slepená formulka, tak se lepilo velice dobře. Poprvé jsem si užil s retuší, kolečky, pidi dílky apod. Ostatním začátečníkům můžu vřele tento kousek doporučit, když si s tím člověk pohraje, tak přijde i kýžený výsledek. Až se dostanu modelářsky výše, tak si ji určitě slepím znovu, přece jsem se jen dopustil několika chybek, které možná nejsou na fotkách až tak vidět jako na živo.
No a tady je pár fotek výsledku - ještě bez laku, to budu zkoušet později u jiných kousků
Umbertovo ukončení stavby ze dne 9 února 2013.
Umberto píše:Tak můžu prohlásit HOTOVO Auto se lepilo celkem dobře, i když jsem se trochu natrápil u komínu a zadního zavěšení. Jak jsem psal Bočnice jsem dělal dle rad Aliho a lepili se naprosto v pohodě. Další fotky jsem udělal pro porovnání s verzí od kluků z Ruska. Težko říct který auto je hezčí, u RU verze se mi líbí více barva , která má imitovat zlatou, u CZ verze je perfektně vyřešeno přední zatáčení.No posuďte sami...
POROVNÁNÍ CZ/RU verze
Ukončení stavby HAAL.70 ze dne 13 února 2013