Matra MS80 / 1969 / 1:24

Autoři modelů formulí z 50tých, 60tých a dalších x-tých let co se dali dohromady na tomto fóru.
Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2327
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Matra MS80 / 1969 / 1:24

Příspěvekod Robert Blaschke » 07 srpen 2009 07:50

Momentálne v FT pracujeme na tomto vozidle Jackieho Stewarta, majstrovského vozu z roku 1969. Ja mám na starosti karosériu
Naposledy upravil(a) Robert Blaschke dne 25 srpen 2010 22:37, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 592
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 08 srpen 2009 12:28

Nádhera. Opět jedno auto na které se moc těším. Držím palce!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 29 září 2009 11:11

Zdravím všechny detektivy a soukromé očka :D Pátráme po nápisu ve spodní části reklamy ROB ROY, a neopovrhnem reklamou v lepším rozlišení než máme. Díky všem za pomoc!


Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

dawex

Příspěvekod dawex » 29 září 2009 14:06

Tady jsem našel jednu
Obrázek
Snad to pomůže...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 29 září 2009 16:07

Díky, určitě pomůže. Už jsme sice nápis zjistili, ale stále trvá zájem o co nejkvalitnější fotku! A tahle je asi nejkvalitnější.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 01 prosinec 2009 13:20

Ahoj všichni nedočkavci :D Na motoru a převodovce už se pracuje a Michal mi již zasílá díly k vybarvení. Do konce roku by mněl Zdenek obdržet dárek pod stromeček v podobě kontrolní stavby :wink:

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 01 prosinec 2009 17:40

Tak to vypadá, že na jaře nebo v létě bude další várka modelů. Už se těším, jen mi není jasné, kdo to všechno, co kupuji, někdy slepí. Možná další generace :lol:
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Bugatti
Příspěvky: 195
Registrován: 05 duben 2006 09:16
Bydliště: Banská Bystrica

hmmm

Příspěvekod Bugatti » 01 prosinec 2009 18:27

Toto sú modely generácie XXII. Storočia. Matra a Ferrari budú velmi pekné modely. Je vidno, že ich mal v ruke SLOVENSKÝ modelár. :D
Galériu mojich modelov nájdete na: http://papierovemodelarstvo.webnode.sk

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 01 prosinec 2009 20:24

Kluku slovenský, v tobě se ten nacionalismus nezapře. Myslím, že nám všem ostatním je docela jedno odkud je autor. Podstatné je, že ten model vypadá skvěle.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1146
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 01 prosinec 2009 20:28

Marcel, len aby ich ľudia kupovali, ty sám si podobne ako mnoho slovenských modelárov, nechal F60 na ocot :roll:
Podobne aj Williams :(
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1004
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 01 prosinec 2009 21:39

...pohonná jednotka bude z Čech :wink:
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, FW08C, FW11B, MP4/4, MP4/7A, 312T
Lakovna:
Tyrr 006, 008, 018, 126CK, F2000, F2002
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Bugatti
Příspěvky: 195
Registrován: 05 duben 2006 09:16
Bydliště: Banská Bystrica

hmmm

Příspěvekod Bugatti » 01 prosinec 2009 21:45

Williams mám stiahnutý, a v živote ho pravdepodobne lepiť nebudem. F60 sa mi vôbec nepáči ako auto, vlastne súčastné autá sa mi vôbec nepáčia. Róbert urobil perfektnú robotu, no tá predloha ma vôbec nezaujala. Ja som zaťažený hlavne na sedemdesiate roky. Matru a 312B si určite kúpim.

To frydek665: To nie je nacionalizmus, nemyslel som to tak ako si to pochopil. Preto ten smail na konci. Som hrdý na to, že aj slovenský chlapci vedia kresliť špičkové modely. A tiež mi je jedno odkiaľ je autor.
Galériu mojich modelov nájdete na: http://papierovemodelarstvo.webnode.sk

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 01 prosinec 2009 21:57

O.k., ale že to slovenští tvůrci umí, to se ví už dávno. Přesvědčili o tom už mnohokrát Yanno, Cabadaj a Blaschke a jestli jsem někoho neuvedl, tak je to jen proto, že ani nevím, že je Slovák.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 01 prosinec 2009 23:16

Bugatti, nacionalismus je dobrá věc, ale také škodí. FT jsou většinou čechoslováci a tak se nás to asi netýká :D A že je FT Československé se alespň mi líbí.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 04 prosinec 2009 12:58

Bohužel mi "umřelo" PC takovým způsobem že budu rád jestli zachráním rozpracovaný motor. V každém případě to znamená že jsem nucen práce na motoru pozastavit do sestavení nového PC a ohrožuji tím vydání modelu na jaře.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů