Ferrari F2008 GP Italy

Autoři modelů formulí z 50tých, 60tých a dalších x-tých let co se dali dohromady na tomto fóru.
Karel
Příspěvky: 44
Registrován: 08 březen 2010 17:34

Ferrari F2008 GP Italy

Příspěvekod Karel » 17 září 2010 20:54

Tak konečně jsem se dokopal založit galerii i tady. Při stavbě F2008 vycházím z již hotového modelu Ferrari F2007 z Monaka. Původně jsem si myslel, že provedu pár úprav a nový model formule bude na světě, ale úprav je tam o dost víc. Naštěstí mám doma půjčené modely od uživatele frydkek665, takže mám něco, na čem můžu snáz pochopit tvary-a to hlavně střední část vozu a nos. Po delším čase práce se mě povedla dát do kupy první verze modelu. Ještě mě chybí dodělat hlavně "přechod" z bočnice na komín-asi ta nejhůř tvarovatelná část na voze. Snažím se to zjednodušit a udělat jiný systém přilepen,í než na F2007, protože přeci jen to není žádná sranda, spatlat to dohromady. Dneska jsem si spíše hrál s aerodynamickejma blbůstkama a různejma dodělávkama, zítra se snad vrhnu na ten "přechod" aby to bylo hotové.
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Karel dne 17 září 2010 21:25, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 592
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 17 září 2010 21:08

Nemělo Ferko v Brazílii tu "žraločí ploutev"?
Jinak hodně štěstí, verze 2008 byla moc hezká!

Karel
Příspěvky: 44
Registrován: 08 březen 2010 17:34

Příspěvekod Karel » 17 září 2010 22:01

ano, ovšem tohle je z VC Itálie - tzn. žádná ploutev :P

Slimm
Příspěvky: 188
Registrován: 02 srpen 2006 07:35
Bydliště: Horšovský Týn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Slimm » 18 září 2010 06:25

A co udělat přeci jen vezi s ploutví? Jediného "ploutvovce" tu máme v přípravě Robertův Red Bull. :D
F1 je závislost, modely F1 ještě větší :-))
Navštivte http://gp-team.ezin.cz/

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 18 září 2010 07:03

I já chtěl verzi s ploutví, ale ctím že konstruktéři dělají modely hlavně proto, že je to baví. Tudíž dělají to co se jím líbí a Karlovi se tato verze líbí více než verze s ploutví. :wink:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 592
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 18 září 2010 07:27

Škoda ..... :-(

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1146
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 18 září 2010 19:28

Nesmúťte, čo nebolo môže byť. Nikdy neviete, či si to autor nerozmyslí a tú plutvu nedorobí :D
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Slimm
Příspěvky: 188
Registrován: 02 srpen 2006 07:35
Bydliště: Horšovský Týn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Slimm » 18 září 2010 20:12

Ja samozrejme taky nikomu neminim vnucovat svuj nazor. Jen jsem uvedl, ze ploutev by se mi libila. Co autor vytvori, uz je ciste na nem :-)
F1 je závislost, modely F1 ještě větší :-))
Navštivte http://gp-team.ezin.cz/

silk
Příspěvky: 153
Registrován: 01 září 2010 12:44

Příspěvekod silk » 18 září 2010 21:49

Pokud by se podařilo, třeba i více žádostmi tu ve vlákně, přemluvit autora o "udělání" verze s ploutví, bylo by to fajn. A samozřejmě jsem taky pro ploutev. Ale když tomu tak nebude, svět se nezboří.

PS: Osobně se mi moc nelíbí monoposty nastavené na nízký přítlak jako právě na Monze. Malé, nevýrazné křídla s malým sklonem sice vozům přidávají na rychlosti, ale ubírají na vzhledu. Můj názor.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 19 září 2010 07:49

Já byl taky pro verzi s ploutví. Jenže ono to není záležitost jenom té ploutve. Těch odlišností tam bylo více a model by se musel u více dílů předělat, aby odpovídal realitě.

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 592
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 19 září 2010 08:39

Všechny odlišnosti ze všech GP 2208 jsou docela pěkně vidět na tomhle návodu k modelu: http://www.1999.co.jp/eng/10081224. Viz odkazy na Assembly guide.

Karel
Příspěvky: 44
Registrován: 08 březen 2010 17:34

Příspěvekod Karel » 19 září 2010 19:09

Tak jsem to dal nějak do kupy. Ještě musím upravit otvor výstupu chlazení motoru aby mě seděl a půjde se pomalu lepit. Barevně jsem označil, jak by přibližně měly vypadat díly. Podle toho, jak se to bude dobře či špatně lepit a jak to bude vypadat v reálu, to kdyžtak upravím.
Obrázek

Karel
Příspěvky: 44
Registrován: 08 březen 2010 17:34

Příspěvekod Karel » 26 září 2010 11:48

Včera jsem začal s lepením. Slepil jsem hlavně podlahu, přední část monokoku a znova slepil zadní křídlo. Dneska je na programu difuser a bočnice. Uvidím kolik toho stihnu. Vše se bude odvíjet od toho, za jak dlouho se mě podaří vyřezat žebra.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fotky teď budou bohužel jen z mobilu

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2327
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 26 září 2010 15:27

F2008 malo aj tú dieru v predku, (spoza predného krídla nahor nad predok) že? Použili to aj v niektorej GP?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 26 září 2010 15:45

Ano Roberte, použil ale ne v Itálii.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů

cron