Ahojda, tak na tyhle veterány moc nejsem, ale tohle člověka dokáže přesvědčit o tom, že by to stalo za zkoušku. Vypadá moc moc pěkně. Opět perfektní práce. Gratuluji Roberte....
hehe. No ale to by Eduard nesmel vyhodiť z vystrihovačky tie moje dielce, kde je použitá priamo fotka vypleteného disku a nahradiť ich ním nakreslenou grafikou
Ať to bude s vyplétanými koly, nebo pouze s "namalovanými" výsledek je prostě famózní. Kdyby bylo auto o jeden rok starší mohl jsi mít sfouknutá i čtyřicátá léta, takto tě teprve čekají
Perfektní model!!! Jeden nepatrný detail ale je mi trochu záhadou, a sice to modrobílé lemování mřížky chladiče. V Itálii měl vůz s číslem 10, což byl Farinův vůz, červenobílé lemování. S číslem deset jela Alfa v roce 1950 už jen v Belgii. Tam měl desítku Fangio. V rce 1951 neměla Alfa Romeo 158 v žádném závodě startovní číslo 10.
Šachovnica možno bola červenobiela. Vedel som o tejto možnosti. Ale mne sa taká nepáčila. :-) Autori niektorých kresieb ponúkajú modrobielu šachovnicu. Tak som si ju zvolil aj ja. Ak som zvolil nesprávne, nevadí mi to. Ale vďaka za podnet - chalani to možno preveria a dajú do vydania správnu verziu.
Jediné, čo mi je záhadou - prečo by niekto na červené auto maľoval červené kocky:
Vyzerá to že v sezóne 1950 bola červeno-biela a v 1951 modro-biela. Aj keď sú to čiernobiele fotky tak myslím že rozdiel je vidieť. Prvá foto je Farina - Monza 1950, druhá Silverstone 1951.
1950 Nino Farina e la sua Alfa Romeo.jpg (97.42 KiB) Zobrazeno 3548 x
1951 Formula 1 British Grand Prix - Giuseppe Farina (Alfa Romeo).jpg (76.97 KiB) Zobrazeno 3548 x