Vylepšení chladiče kovovým sítkem.

Zlepšováky, vychytávky
Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 10:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 29 listopad 2006 21:14

To TEO:zase to s těmi detaily tak nepřeháněj,nějaké vosy by asi v tomhle měřítku 1:24 ani nebyly vidět.Já asi dlouho nic nevymyslím,jsem rád,že dám dohromady klasický model.Jo nevíte někdo náhodou jestli měl Williams FW 07 B zespodu krytý motor? :?:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 30 listopad 2006 09:07

To Pavel Kaderka: Konzultoval jsem to s Radem Radevičem asi před dvěmi léty, potom jsem model odložil. Tehdy mi říkal, že neměl krytý motor.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 10:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 30 listopad 2006 17:35

To 11111:díky za informaci,asi zkusím trochu vylepšit model od R. Vyškovského.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 01 prosinec 2006 08:30

Vím o upravené verzi tohoto modelu od Mirka Fabiána. S jeho svolením a upozorněním před některou akci ti ji mohu vytisknout a dovést, jelikož ji vlastním. Budeš to mít v lepších barvách a správně rozmístěny reklamy. Nebo kontaktuj Mirka Fabiána.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 10:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 01 prosinec 2006 16:15

To 11111:Dík za další vyčerpávající informace,já se hned tak na néjakou akci asi nedostanu,tak možná zkusím Mirka

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 prosinec 2006 20:53

Hezký večer pánové.Tak jsem konečně po služební cestě a dokončil jsem MARCHe a tady je.
Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 04 prosinec 2006 09:22

Nádhera, doufám, že své krasavce přivezeš do Lužánek.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 26 leden 2007 09:56

Inspiroval jsem se TEOem a trochu jsem experimentoval. Nekolikrát okopírovaný chladič Fordu z Lotusu 76 jsem podlepil, vystřihl, slepil na patřičnou tloušťku, nechal zaschnout zatížené a zabrousil boky, přilepil síto ze Sitexu Příbram 0,125/0,080. Teď už jen polepit originálem z vystřihovánky s vyříznutým okýnkem pro síto. :D

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 02 únor 2007 08:39

Hezký den.Tak jsem opět použil sítka na chladiče.Hrubší na dalšího MARCHe

Obrázek

no a jemnější na chladič u BT26

Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 12 únor 2007 11:06

Mé první chladiče s kovovým sítkem...

Obrázek

a jejich použití v motoru pro Lotus 76

Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 15 leden 2010 10:37, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 20 únor 2007 10:30

to 11111: hmmmm , taky zajimavý výsledek.A vypadá to dost dobře.Mít možnost používat síťovinu různých hustot a tím pádem se mezi nima rozhodovat pro různá použití,to by byla určitě paráda.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 14 březen 2007 07:27

Tak jsem se rozhodnul na chladič použít kromě řídkého sítka i to jemnější a hustější.Akorát jsem jej trošinku prostorově upravil aby budilo dojem takových těch chladících voštin.Myslím,že se to i nějak tak podařilo.Zelené tečky označují místo nalepení jemné síťoviny na hrubou.
Obrázek
Žlutá šipka ukazující na červenou křivku označuje místo,které jsem od původní vystřihovánky musel upravit a zkusmo odstřihávat pravou i levou stranu,z důvodu napasování motoru na spávné místno na zadním čele kokpitu.Prostě tam nešel zapasovat na výšku - chyběl mu zhruba 1mm.To byl při stavbě tohoto modelu snad jediný malý nedostatek.Jinak jsem byl při jeho sestavování spokojen a mám z dalšího přírůstku ohromnou radost. Vám všem ostatním přeji hezký den.ZD.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti