Příspěvekod Jirka » 07 říjen 2014 18:29
Tady by mu uzavřený kokpit moc nepomohl, podle fotek to vypadá, že k poškození kokpitu nedošlo.
Souhlasím s marcem, že hlavním důvodem nehody byla vysoká rychlost Bianchiho v zatáčce neodpovídající místu s vyvěšenými žlutými vlajkami. Je otázkou, zda ho nespletl komisař, který těsně za místem, kde odstraňovali Sutilův vůz, mával zelenou vlajkou.
Když se podíváte na video a fotografie z nehody, tak je na nich vidět, že Bianchi letěl z tratě prakticky kolmo na svodidla a to do místa těsně vedle výjezdu z tratě, kde svodidla nebyly chráněny pneumatikami. Při nárazu do tohoto místa mohly být následky stejně fatální, jako při nárazu do traktoru, přetížení by bylo značné. A hlavně přetížení při nárazu bylo důvodem poranění mozku ...
Ať už to bylo jak to bylo, tak je důležité, aby Bianchi přežil s co možná nejmenšími následky. A pokud bude možné ještě o něco zlepšit bezpečnost, tak by to bylo dobré udělat. Jen doufám, že teď při každé malé havárii a pár úlomcích na trati nebude safety car vyjíždět, to by byl úplný konec F1.