2014 GP Australia

Tak jsem teď koukal a to zase bylo ...
sulko
Příspěvky: 39
Registrován: 02 únor 2009 12:08

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod sulko » 27 březen 2014 22:48

To, ako tuto sezonu budu zniet motory, nemame sancu ovplyvnit. Ci sa to niekedy zmeni, alebo nie... taktiez bez sance s tym nieco urobit... zaprotestovat, to si zaprotestujme... ale nenechajme si kvoli akymkolvek zmenam v F1 nase fanusikovstvo znechutit.. Pretoze my sme fandovia F1... roky.. za akychkolvek podmienok... a tesme sa, ako modelari, ze raz budeme lepit schody na nosoch (minule sezony), alebo rozne typy zvieracich nosov... Tolko originalnych modelov moze vzniknut..

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 21:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod Rado Radevicz » 28 březen 2014 00:02

sulko píše:To, ako tuto sezonu budu zniet motory, nemame sancu ovplyvnit. Ci sa to niekedy zmeni, alebo nie... taktiez bez sance s tym nieco urobit... zaprotestovat, to si zaprotestujme... ale nenechajme si kvoli akymkolvek zmenam v F1 nase fanusikovstvo znechutit.. Pretoze my sme fandovia F1... roky.. za akychkolvek podmienok... a tesme sa, ako modelari, ze raz budeme lepit schody na nosoch (minule sezony), alebo rozne typy zvieracich nosov... Tolko originalnych modelov moze vzniknut..


To je rozumný názor, myslím že atmosféra v F1 nebude mít vliv na modelářský svět.. ;)
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

anonym01

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod anonym01 » 28 březen 2014 06:08

Marec s tim s tebou nesouhlasim, že rally je stejně nebezpečná jak před 30 lety. Pro bezpečnost se taky co nejvíc.
Padla pod volantem se mi liby. Měl jsem to možnost je vyzkoušet ve Fabii RS a ma to hodně co do sebe. Jelikož to zařazení je velmi rychlé a neztrácíte ten spravnej kalup.
Ano měj me F1 radi.

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod Henrich Sobotka » 28 březen 2014 09:25

F1 už neexistuje, už si to konečne uvedomte už je len nejaká bzučiaca skupinka autíčok riadených z počítačov v paddocku. Jozef odpoviem Ti na Tvoju otázku či by som chcel vidieť umierať jazdcov v F1. Všade na svete umierajú ľudia, dokonca aj pri bežnej činnosti pri práci, na dovolenkách, vo vojnách, proste všade, okrem dnešnej F1! Tá je sterilná ako len môže byť. Dnešní jazdci by sa ani nemali nazývať piloti F1 lebo tým urážajú všetkých ktorý pre tento šport umreli!(a pritom berú také prachy o ktorým mi čo sme tu na fóre ani nesnívame)! Stratil som 4 výborných priateľov v horách(preto som dal predtým príklad z horolezcami). A poviem Ti keby som sa ich spýtal, že či by urobili niečo inak, či by si vybrali iný šport povedali by mi,"Nie!" Prečo pretože to čo robili to aj milovali. To isté aj Tí piloti čo v F1 umreli, tak umreli pri tom čo milovali. Dnešní jazdci milujú len to čo majú za to čo robia. To sú prachy tituly slávu sú to celebrity manekýni a bernieho poskokovia! ako príklad uvediem Alonsove vyhlásenia na okruh v Kórei, ktorí je tak nudný a zbytočný. Keď človeku ide o život tak sa mu rozvíjajú zmysly, zlepšuje sa mu koncentrácia, rastie proste po všetkých stránkach a stáva sa z neho osobnosť! Kto je dnes osobnosť v F1? Potrebuje F1 osobnosti? Nie potrebuje manekýnov čo budú prikyvovať na všetko čo povie Bernie a čo vymyslí Todt!
Ja Ti zas odporúčam aby si si kúpil autodráhu aby si zažil aspoň trochu vzrúša pri tej nude čo je dnes v tejto počítačovej formuli ...
Naposledy upravil(a) Henrich Sobotka dne 28 březen 2014 20:45, celkem upraveno 1 x.
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1022
Registrován: 23 srpen 2008 19:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 28 březen 2014 10:55

Tak nějak sleduju tuto rozpravu a znovu se asi budu opakovat a s Henrim naprosto souhlasím.F1 už opravdu neexistuje.Stáva se stoho akorát barevnej a bzučící paskvil.Kdo chce vědět očem opravdu mluví,,tak si pustí záznam závodu s 80 let a součastnost.Tady už jde opravdu o něco jiného,než o to správné závodnické nadšení,tady už je to opravdu jen o penězích a kolik za to dostanu.Já vím,že vývoj jde dopředu ve všem,ale jak už jsem tady jednou napsal,skončí to u elektromobilů.Dneska se ta F1 blíží k tomu,že ve dvě hodiny to závodí a po závodech se vymění kastle a odjede se stím domů.Samozřejmě to je trochu nadsázka,ale bohužel se to k tomu blíží.Dnes mi ty auta připadaj jak v hračkárně,kde je v regále krabice s autama,tvarově úplně stejný,jen barvou se to liší.Kde jsou ty krásné vozy (80 léta,plus mínus).Já si pamatuju když bylo v Mostě poprvé Thoround Grand prix historických vozů,to byla radost pohledět a co teprve když pustily na start vozy F2?Z té nádhery jen srdce zaplesalo a bylo na co koukat.Mrazilo mě už jen z té nádhery,to byla auta,když tam člověk vidí na vlastní oči vozy jako Lotus,Tyrrell,McLaren a pod.Bylo na co koukat a dnes???Mohl bych tady napsat víc,ale už je to zbytečný,už to jsou bohužel jen vzpomínky.Italský polodokument,už jenom z toho filmu vyzařuje ta správná závodnická atmosféra a Rush?ten film jsem zatím neviděl(bohužel),ale podle ukázek věřím,že ta doba tam taky byla zmapovaná.A dnes???opravdu škoda mluvit,ale je to jen můj názor.
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod marec » 28 březen 2014 14:12

Toto je o nazore na vec. Z pravneho hladiska je sucasna F1 nastupcom prav F1 z 80.rokov. Matematicky ide stale o tu istu vec, vitaz ma najviac bodov, na konci roka sa udeli titul. Materialne ide o neustaly vyvoj techniky, spatna vazba na cestne auta. Ale filozoficky nejde o risk jedneho cloveka, o jazdu na hranici so smrtou co tu 40 rokov bolo. Neviem v com je problem s vaznymi havariami. Vsetko sa pritvrdilo, hokej je rychlejsi ako pred 20 rokmi, vaznejsie zranenia, futbal takisto, vsetky sportu su tvrdsie a narocnejsie. Ale F1 po tejto stranke ide uplne inym smerom ... A dve aktualne spravy, najpr zla - RedBull je spat a teraz ta dobra - Ferrari je spat.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod 11111 » 28 březen 2014 20:10

Snažím se chápat obě strany, i když více jsem na straně automobilek. Mrtvé asi nikdo na tratích také nechce a najít zde kompromis bude obtížné, ne-li nemožné.
Všímáte si někdo komu se vlastně nový zvuk motorů nelíbí? Tomu kdo chce nekřesťanské peníze za pořádání GP, tomu kdo hledá důvod proč ukončit podepsanou smlouvu, tomu kdo ztratil loňskou dominaci, tomu kdo nezískal o čem snil, atd... :evil:
A komu se zvuk motoru líbí? No přece tomu kdo zvládl přípravu vozu nejlépe. :D
Ptám se, je zvuk motoru opravdu tak podstatný a nebo jde jen o zklamání z nepovedeného začátku sezóny u některých pilotů a na něco se to musí svést, případně odvrátit aspoň pozornost.

Vzpomínáte rádi na léta 70th a 80th kvůli zvuku motoru a nebo jinému :?: Turbomotory nezněly lépe, že... ;)

Pokud mám za sebe říci co se mi na dnešní F1 krom aerodynamiky nelíbí, tak jsou to měřiče průtoku. Myslím že stačilo omezit spotřebu na GP, upravit délky GP tak aby nemohl pilot jet celou GP naplno, ale zároveň mohl využít výkonu když potřebuje.
Znemožnit komunikaci s boxy krom boxové uličky, širší a nízko-profilové pneumatiky a máme o zábavu postaráno :lol:

Co Vám připomíná Monako 1982 :?: Viděl jsem přímý přenos a nervydrásající závěr. Neznám nikoho kdo by si stěžoval.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 28 březen 2014 21:10, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod Henrich Sobotka » 28 březen 2014 20:53

henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

enzo66
Příspěvky: 670
Registrován: 08 květen 2007 18:30
Bydliště: Koryčany

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod enzo66 » 28 březen 2014 21:14

Kdo někdy uslyšel na vlastní uši zvuk desetiválce, nebo osmiválce - nikdy na to nezapomene a závody bez této zvukové kulisy se mu zdají takové neúplné.
Nejsem automobilka ani nemám v F1 žádné ambice, přesto se i mně zvuk současných motorů nelíbí :lol:
Radek

Obrázek


Nevadí že něco dělám pomalu,protože to možná dělám blbě

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod 11111 » 28 březen 2014 21:15

Díky ;) Posuďte zvuk a všimněte si chybějících křídel po soubojích. Přesto se ale jelo dále a nepředstavovalo to obrovskou ztrátu přítlaku jako dnes ;)
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: 2014 GP Australia

Příspěvekod marec » 28 březen 2014 22:06

Uplny suhlas s Vami a to s obmedzenim mnozstva paliva na GP namiesto senzorov - http://www.f1.sk/clanok52946-K_comu_by_ ... edzeni.htm - to je nieco tak jednoduche a ucinne, ze nechapem preco si to tak ti ludia vedia komplikovat. Asi preto aby sa podobne senzory objavili v nasich autach o 10 rokov ....


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů