2014 GP USA

Tak jsem teď koukal a to zase bylo ...
Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod Henrich Sobotka » 05 listopad 2014 18:58

To určite preto tvrdím, že je to testovacia séria pre automobilky a tým stráca svoje čaro! Titul si proste zaplatia tí ktorí majú najviac ...
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

anonym01

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod anonym01 » 05 listopad 2014 19:50

Ale tak to je od počátku automobilového sportu.
Automobilky v F1: Ferrari, Mercedes, Lotus, McLaren, Caterham, Marrusia, Infiniti(Red Bull), Renault.
Firmy spolupracující na vývoji s automobilkami: Sauber, Force India, Williams.

Nevidím ve Formuli1 firmu, která by byla mimo obor.

Nebo tě žere, že letos dominuje Mercedes a né někdo jiný?

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod Henrich Sobotka » 05 listopad 2014 20:06

No tak tu si, ale úplne vedľa! Od začiatku to bolo tak, že automobilky pracovali pre F1! To bolo ich výstavná skriňa! Tým sa píšili a boli na to hrdí a tak to aj v F1 vyzeralo. Dnes má F1 hodnotu predraženej testovacej garáže!

Ak chceš vedieť čo ma žere, tak ti to poviem teda hoci to je z mojich príspevkov jasné! Žere ma to, že zopár nenažratých skorumpovaných pajácov riadi niečo tak fantastické ako je F1. Dostali ju do roviny kde už je to neúnosné udržať! Dostali ju do stavu, kde jazdecké umenie sa vytráca a auto je riadené z paddocku. Žere ma to, že jazdci už nie sú legendy a osobnosti, ale príliš dobre zaplatené(resp. preplatené) figúrky, ktoré konajú len to čo im dovolia! A na to všetko sa nájde ešte kopa hlupákov, ktorí tento stav žerú, tlieskajú tomu, oslavujú to a nazývajú to vývojom pokrokom a ešte neviem čím...

Stačí Ti takáto odpoveď na to čo ma žere?
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod marec » 05 listopad 2014 20:36

Heno doplnim Ta, dnes F1 pracuje pre automobilky.
To je zasadny rozdiel.

anonym01

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod anonym01 » 05 listopad 2014 22:13

Automobilka pro F1? Spíš autimobilky na F1. Když Alfa Romeo jezdila se 156, no nevim jestli to dělala pro slávu F1 a nebo, aby ukázala, že umí víc jak ostatní.

Ano peníze byli v F1 vždy na prvním mistě.

Proč nevidiš legendy? Být ti 15 let tak se vidíš v kokpitu F1 a závidíš jezdcům co tam jsou ať je situace jakákoliv. Ty jsi, ale dospělý. Vystřizlivěl jsi. Víš, že už to nepůjde. Tak to vidíš vše černě.
Schumacher je podle mě dost velká legenda, Proč ho tedy dokázal porážet Rosberg. Že by to nebylo jen o autíčku na dálkovém ovládání.
A mohl bych jmenovat dál.
Zaplatit si titul? Proč si ho nezaplatila bohatá Toyota či BMW?
Že by to nebylo tak jednoduché.

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod marec » 06 listopad 2014 06:08

Josefe tak sa mi zda, ze my o voze, a Ty o koze.

anonym01

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod anonym01 » 06 listopad 2014 06:57

No tak mě uveď na správnou cestu debaty.

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod Henrich Sobotka » 06 listopad 2014 12:23

Schumacher a legenda! Prepáč, ale na túto tému sa teraz z ohľadom na jeho zdravotný stav vyjadrovať nebudem...
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

anonym01

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod anonym01 » 06 listopad 2014 17:00

Když to vidiš takto tak to je pak zlé.

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod Jirka » 06 listopad 2014 20:42

Pro zajímavost odhad rozdělení peněz z příjmů: https://joesaward.files.wordpress.com/2 ... tures3.jpg

Zajímavá položka - 90 milionů pro Ferrari, ať jezdí jak jezdí.

anonym01

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod anonym01 » 06 listopad 2014 20:57

Zřejmě ma Ferrari dobré právní oddělení ;-)

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod Henrich Sobotka » 07 listopad 2014 00:02

Ferrari 209 miliónov... 90 dostáva len za to že je to Ferrari!

a okrem toho ide 36% partnerom a marusii na ktorej zarábajú 0,55%, tomu hovorí rozdelenie.

Výborná tabuľka!
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

anonym01

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod anonym01 » 07 listopad 2014 00:25

A může dát někdo ruku do ohně, že je to takhle po pravdě.
Nebo upravená novinářská propaganda?

anonym01

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod anonym01 » 07 listopad 2014 05:39

Tady jsou dohady jak je F1 o soukromých teamech. Nevim u vzniku moc soukromých stájí s vlastní produkcí nebylo. Poly vládly tovární teamy jako Ferrari, Alfa Romeo, Masserati, Mercedes.
Tuhle přemiru utnuli 70 léta, kdy bylo x soukromníků proti stáji Ferrari. Ferrari se svojim V12 motorem proti V8 od Forda. Kupodivu podobný motor V8 použil Ford ve svém GT40.
Váhu v tomto světě držela genialnost konstruktrů. A volnost pravidel. Vyšvyhnutí soukromníků do čela pomohl sponzoring.
F1 se stala ukázkou rozmaru. Z pilotů se staly modly. F1 se extremně medializovala. A v tomto bodě se stala chyba. Protože když se něco povede, tak se to horko těžko překanává.

Tahle doba vinu nenese. Sklízí jen to co se zasadilo v 70 letech.

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: 2014 GP USA

Příspěvekod Henrich Sobotka » 07 listopad 2014 22:11

No neviem či 70-te roky! Lotus a Brabham začiatok 60! Vanwall dokonca 50-te. A hneď krátko po vzniku boli úspešné, hlavne Lotus a Brabham.
Podľa mňa prvým hlúpym obmedzením bolo zakázanie wingcars. Druhým povolenie tankovania. Tretím telemetria. 4, výmena pneumatík počas preteku.5, zrušenie radiacej páky. 6, zdvihnutie nosov. Toto sa začalo diať medzi 82 rokom a 95 rokom.
Jazdci začali byť primadony tesne predtým ako vymysleli snickers, ale čo sa pamätám ešte v 80 rokoch to boli normálny chlapíci. Jazdili rôzne série, ako Le Mans, Indy cars a pod. Zarábali síce dosť, ale riziko bolo proti dnešku mnohonásobne väčšie a platy mnohonásobne menšie! H.J.Stuck v nedávnom interview povedal; " Keď som ja jazdil boli preteky nebezpečné a sex bezpečný! Dnes? Dnes je to naopak. Sex je nebezpečný a preteky bezpečné..."
70 rokoch bol boom súkromných tímov to je asi jediné čo si trafil. Viniť dobu dávno minulú, za to čo je teraz považujem za znak toho, že buď si tú dobu nezažil alebo používaš informácie, ktoré si si mylne naštudoval...
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů