2016 GP Kanada

Tak jsem teď koukal a to zase bylo ...
anonym01

2016 GP Kanada

Příspěvekod anonym01 » 13 červen 2016 05:21

Napinavý závod od začátku až do konce. Ferrari si to hezky prokoučovalo.

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod marec » 13 červen 2016 11:50

Josefe stale plati, Mercedes vyhra len vtedy, ak Ferrari urobi chybu, co sa opat stalo.
Co hovoris na mnozstvo vyletov mimo trat, kde "pilotov" cakal asfalt a pohodlne sa dostali spat na trat 8)
Ziaden trest nic, urobis chybu, nedobrzdis a pod. a nic sa nestane :idea:

anonym01

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod anonym01 » 13 červen 2016 16:48

Marec Ferrari jsou teda pěkné béčka když jenom chybují.
Asfaltové zony mi vubec nevadí. V Kanade jich moc není. V patek i v sobotu bylo dost nehod o zeď.
Kanada je v serialu od roku 1978 a v tuto dobu se o něm mluví jako nebezpečném.
Marec za volantem F1 by si měl sevřenou prdel i na letišti, kdo ví jestli by jsi se rozjel. Nechápu tvé myšlení, kdy neustále hledáš chyby v F1.

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod marec » 13 červen 2016 17:24

Josefe, pozri si dnes dojazd 3.etapy okolo Svajciarska, ktoru vyhral Sagi.
Idu 0,5m okolo steny, zabradlia, obrubniku.
Ak by oni zisli z trate, dnes im prsalo, mohli by sa zabit.
Nemaju ziadne bezpecnostne prvky, ziadne svatoziary nic.
Ked zidu z trate, tvrdo su potrestani.
Vcera to bolo krasne vidiet - nedobrzdil si ?
Nevadi, nic sa nedeje, mozes sa v pohode vratit do hry.
CHORÉ :!:

anonym01

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod anonym01 » 13 červen 2016 18:16

Choré jsou ty pumpičky co musí mít v kole motorek a v těle kupu dopingu, aby vyhráli závod.

Jasně postavíme do zatáčky zeď, nedobrzdiš umřeš.
Pokud jsi se koukal pořádně, kdo vyjel mimo trať vždy ztratil. Viz. Rosberg v prvním kole.

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 05:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod bernie » 15 červen 2016 06:29

Marec - když už zmiňuješ stěnu, zábradlí, obrubník, tak začni tím, že den před závodem si to někteří poprvé prohlídnou na videu, ti zkušenější si mlhavě pamatují z loňska :) a základem je výhled přes brýle s filtrem zakalení z kapek potu - kdo nezná, nepochopí :)

A pro Josefa: Miluju lidi, jejichž představa je, že vstanu od telky vypiju bidon "živé vody" a i když si letos poprvé sednu na kolo, tak všem ujedu o parník :)

Kdo jede, ten sype :)

Z mého pohledu, jediné, co se na F1 za poslední roky nemění a zůstává spravedlivé jako dřív, je počasí.

anonym01

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod anonym01 » 15 červen 2016 10:50

Bernie nechápu tvoji doměnku. Mluvíme o profi sportu a né o udejchaných amatérech.

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod marec » 15 červen 2016 18:11

Josefe Bernie je naplno v obraze.
V zaujme bezpecnosti sa formulovy sport neustale srobuje do uplnych nezmyslov.
Pozri si Mansellovu vitaznu karu Indy 1993, to je nadherny stroj.
Pozri si dnesne Indy - prisera, jedna vacsia ako druha a to vsetko je dosledok poukazovania na bezpecnost.
Co maju hovorit cyklisti, horolezci, boxeri, kto z nich prosi o svatoziaru ?
M.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod frydek665 » 15 červen 2016 18:55

Maroš, já vážně nechápu, proč neustále kritizuješ snahu o bezpečnost ve formuli 1. Pokud vím, tak ochranu hlavy, ať už je v podobě svatozáře, nebo jiné podobě, si přejí samotní jezdci a jsou rádi, že se v tomto směru něco děje. Proč jim to upírat? Protože se nám taková auta nelíbí? Proč nejsou lépe chráněni cyklisti, lyžaři, či boxeři? To je možná docela dobré téma pro cyklistické, lyžařské, boxerské a všelijaké jiné fórum....

anonym01

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod anonym01 » 16 červen 2016 05:22

Marec, viš mě vzhled vůbec netankuje. Ani na indy ani v F1.
Když čtu tvoje příspěvky kde je 90% negace všeho co v F1 je. Basnění jak kdysi byla formule baječná a podobně. Ve vetšině sezon se povedli tak dva až tři závody, zbytek byl one man show. Hodně vysledků bylo ovlivněno tím, že favoritům nevydržela technika.
Následně na to když nahodíš příspěvek s nějakou bombou, která kritizuje F1. Jsou tam vždy názory lidí, kteří v kolotoči F1 krachli a nebo krachují.
No a srovnávat F1 s pumpičkama? Sorráč to už fakt je vidět, jak nevíš co říct a musíš něco napsat.
Ale když už jsme u pumpiček, tak jedna jejich chytrost. Když jezdec ve žlutém tričku upadne a rozbije kolo, celý peloton na něj počká než mu daj náhradní. Když potřebuje na záchod, tak všichni zastaví a počkaj. To je trochu k smíchu ne.
Napíšem to do F1, ať to taky praktikují.

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 482
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod novakv » 16 červen 2016 09:29

Pánové, myslím, že se tady mluví o dvou různých věcech. Jedna je bezpečnost jezdců. Nikdo myslím nechce, aby sportovci zbytečně umírali. To, že je snaha ji zvyšovat, je naprosto v pořádku a myslím, že ani Marec ani Bernie proti tomu vůbec nic nenamítají. Druhá věc je ta, že za chyby by se mělo platit. To je to na co poukazují oba zmiňovaní. Tedy pokud je výběhová zóna vyasfaltovaná, a jezdec, který vyjede z trati, neztratí vůbec nic (často je tomu i naopak), nemá žádný důvod nejet na hraně. Mimochodem to bylo v minulých dobách právě to co odlišovalo špičkové jezdce od těch průměrných. Přitom by stačil kolem trati pruh štěrkové zóny a teprve pak zase asfalová. Ona ta bezpečnost už spíše působí jako zaklínadlo než reálná snaha o bezpečnost jezdců. Vždy to byl, je a bude nebezpečný sport, což si minulosti piloti uvědomovali velmi dobře. Dnes mám pocit, že to vnímají spíše jen jako ježdění v simulátoru.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

anonym01

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod anonym01 » 16 červen 2016 10:00

Novakv popřemýšlej, co se stane s vozem po průletu štěrkovou zonou? Jezdci si stěžují jak jim do kokpitu litají šutýrky asi nic příjemného. Spoustu zásahů dostane i samostatný monopost-> hrozí jeho poškození.
Co z toho vyplývá spousta lidí je proti.
Pokud jste si všimli v asfaltové únikové zoně je určené místo návratu na trať. Dále je pravidlo o tom kdy jezdec opustí trať a získá výhodu, jak má být potrestán.
Pokud se vrátíme ke Kanadě, v podstatě Vettel udělal chybu v předposlední zatáčce chybu několikrát a to je šampion.
To přirovnání s jízdou na simulátoru, hodně nadsazené. Malý rozdíl na simulatoru neriskuješ svoje zdravý a život.

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 482
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod novakv » 16 červen 2016 10:19

JoseFxx píše:Novakv popřemýšlej, co se stane s vozem po průletu štěrkovou zonou? Jezdci si stěžují jak jim do kokpitu litají šutýrky asi nic příjemného. Spoustu zásahů dostane i samostatný monopost-> hrozí jeho poškození. Co z toho vyplývá spousta lidí je proti.

A nutí je snad někdo do štěrkové zóny jezdit? To je snad chyba pilota, ne? Ty zón tam jsou proto, aby se nezabili a ne proto aby se jim nedejbože odřelo auto.

JoseFxx píše:Pokud jste si všimli v asfaltové únikové zoně je určené místo návratu na trať. Dále je pravidlo o tom kdy jezdec opustí trať a získá výhodu, jak má být potrestán.

Jenže to platí pouze v případě, že získá pozici, nikoli výhodu. Takže pokud se mě někdo snaží předjet, já takto vyletím a získám výhodu ve smyslu ubránění pozice, tak se žádné sankce nekonají. Chápeš?

JoseFxx píše:Pokud se vrátíme ke Kanadě, v podstatě Vettel udělal chybu v předposlední zatáčce chybu několikrát a to je šampion.

Kdyby se chyby trestaly, musel by jezdit tak, aby je nedělal. Je jedno jestli šampion je a nebo ne. Prostě tento systém umožňuje jezdit trvale na hraně, neli za hranou a to je ten problém.

JoseFxx píše:To přirovnání s jízdou na simulátoru, hodně nadsazené. Malý rozdíl na simulatoru neriskuješ svoje zdravý a život.

Samozřejmě, že je to nadsazené, jenže podle toho by se měli řídit na trati a ne kecáním okolo.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

anonym01

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod anonym01 » 16 červen 2016 13:34

To co piseš jsou dvě různé věci.
První chyba jezdce - štěrková zona ti může ještě víc uškodit, viz. letos Alonso v Australii, na betonu by se doklouzal do ochrané bariery, takto po přechodu travník štěrk udělal hezké saltíčko.
Druhé umyslné porušení limitů tratě - to co jezdec může či nemůže je vysvětleno pravidly a na komisařích FIA je jejich dohled na jejich dodržování a ukládání trestů.
Proč jsem upozornil na Vettla, poprvé když se ocitl mimo trať tak se vrátil dovoleným způsobem, na následné rovince měl i Hamilton šanci ho předjet. Podruhé se nevrátil jak měl, ale potrestání od komisařů nepřišlo. Chyba. A zejména štěrk v tomto místě předposlední zatáčky by byl velmi nebezpečný.

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: 2016 GP Kanada

Příspěvekod marec » 16 červen 2016 13:49

Novak ma pochopil to je OK.
Myslim ze by sa to dalo skombinovat.
Nechat asfalt mimo trate z dôvodu "bezpecnosti" (stazoval sa niekedy Senna alebo Prost ze im strk vadi ?...)
A ked vyjdu mimo trat, normalne by som tam nechal elektrosenzory povedzme kazdych 20 metrov.
A prejdenie kazdeho senzora by bol 1 sekundovy trest, ktory by si "odsedeli" po prezuti gum napr.
To by si chlapci rozmysleli, ci vyjdu mimo trat alebo nie ...
M.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti

cron