Příspěvekod 11111 » 27 březen 2017 19:26
Mám zcela opačný názor na předjíždění než Maroš.
Umělá zábava díky rychlé degradaci různých směsí pneumatik mne nikdy nebrala a považuji ji za výsměch špičky motosportu. V neděli jsem zažil určitě větší napětí, než před rokem kdy jsem si lehce dokázal spočítat kolik kol zbývá do konce životnosti pneumatik a předjížděcí manévr byl více-méně formalitou. To už raději souboje na dálku než loterii pneumatik...
No a jak zjednodušit předjíždění? Stačí zakázat spojlery a povolit wingcar, který není tolik náchylný na změnu proudění vzduchu. Proč si ale lidé myslí že F1 bez křídel není F1?
K výkonu Ferrari.
Jako fanda Ferrari jsem Petře rád, ale dokud bude v kokpitu dvojkou Raikkonen tak titul v PK nebude. Za jeho vyhazov již volám od roku 2010 (viz starší příspěvky). Rozdíl ve výkonosti jedniček a dvojek Ferrari od roku 2010 nevidí jen jeho fandové, kteří každým rokem tvrdí jak to jedničce "natře"...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969