díky za fotky i pomoc. ten nákres shora si asi nakonec opravdu nakreslím a pokusím se maximálně využít referencí a nákresů MP4/25ky. Jedna se na mě směje ze skříně, kterou mám od Revellu, tak aspoň základní pozice podlaha, kokpit apod.. uvidíme, co zvládnu. pokračovat budu snad ve čtvrtek, kdy se vrátím domů
snažím se dát poslední dobou dohromady nějaké nákresy. Zjistil jsem ale zásadní problém, takže musím všechno znovu přřepracovat max šířka - oněch 1800 mm je udávána bez pneumatik, čili výkres shora musím udělat znovu. ale aspoň jsem se něčemu přiučil. Opravdu se omlouvám za svůj pomalý postup, snad sem ale začnu brzy pravidelněji přispívat už s nějakými papírovými dílky
ano. cituji: "The overall width of the car, excluding tyres, must not exceed 1800mm with the steered wheels in the straight ahead position."
takže to chápu tak, že je to šířka s nasazenými disky kol bez pneu. Když jsem se to snažil přepočítat, tak mi celková šířka vycházela na 1890mm, čili "bombírování pneumatiky" asi 45mm ve skutečné velikosti.
No ja by som to na 4,5cm určite nevidel. Na tejto fotke:http://www.planetbenz.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/options/f5a90_f1-melbourne-2011-fri-jenson-button-1.jpg je disk vzadu povedzme že zarovno vonkajška pneumatiky - to jest pneumatika končí niekde na 1800mm. A vpredu - ten červený kužel uprostred kolesa je najviac vystrčenou časťou, prečnieva za pneumatiku. To jest, pneumatika sama musí končiť tiež tak nejako na 1800mm. Nie je tak?
A k tomu to predné krídlo - to má 1800mm - to je tiež dobrý ukazovateľ
tyjo, tak v tom případě nerozumím formulaci toho pravidla.. pokud bych nechal auto i s pneu široké 1800mm (300mm v měřítku 1:6), tak mi přijde až nepřirozeně úzké. Jasně, těch 9cm v reálu, je asi jen 15mm v mém měřítku..
A to navíc těch 1800 mm je maximální šířka, to znamená, že míň to může být. Ferrari např. u svých starších typů uvádělo šířku 1796 mm. To jsou ale odchylky, které v měřítku 1:6 nedělají ani celý milimetr.
Ono se nic nestane, když to nebudeš mít přesné na milimetr. Podívej se jak obrovský rozdíl vyšel u dvou modelů Jordan EJ10 v měřítku 1:24. To vpravo je plastikový model od Revellu .
díky, pánové. zkoumal jsem různé fotky a když jsem našel monografii na MP4-26, tak tak je rozchod kol opravdu totožný s šířkou předního křídla - čili 1800mm. měl jsi pravdu, Roberte
Přes svátky bylo konečně trochu času, tak jsem se pustil do výroby podlahy. zatím je hodně nahrubo a spousta věcí se bude dodělávat a hlavně přetmelovat a brousit. ale hlavní základ tam je a mám z něj radost
Aleši dokážeš ochránit to balzové prkénko od poškození při manipulaci s modelem? Přeci jen během stavby modelu bude jistě hodně úkonů, které mohou prkno poškodit. Asi mám zbytečnou starost a máš vymyšleno co a jak, ale říkám si že by bylo škoda takto hezké prkno dělat znova.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie