Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
mustang51
Příspěvky: 159
Registrován: 22 říjen 2010 23:16

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod mustang51 » 20 duben 2012 00:16

Zdeněk-TEO píše:Mustang je jen člověk, který má potřebu psát a kritizovat, vznášet domněnky atd. Ale jako modelář se zde nikterak neprojevuje. Ty jeho s prominutím kecy si neodpouští ani na klasickém DF-CPM. Je to prostě normální prudič!

niečo na tom asi bude :oops: sú ale modely ku ktorým nemôžem(a ani nemam potrebu-nutkanie)napísať ani mäkké"f"...kritizujem iba to čo sa mi(subjektívne)nezdá. ak môj nazor väčšina nezdiela potom sa asi skutočne mýlim :oops:
P.S.ak ma niekto"osobné"výhrady poprosím sz :evil:

Karel
Příspěvky: 44
Registrován: 08 březen 2010 17:34

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod Karel » 20 duben 2012 20:19

Nikdo proti tobě nic nemá. Ale neboj, boční opěrky hlavy jsou správně. Akorát se trochu upraví, aby boční strana byla kolmo na bočnice a neměla spád do vnitřku opěrky.

Uživatelský avatar
Vlcacka
Příspěvky: 1012
Registrován: 25 prosinec 2006 22:52
Bydliště: Praha 10

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod Vlcacka » 21 duben 2012 19:18

René je prostě převlečený Ethan Hunt, z mission impossible udělal mission is possible.
Někteří lidé nosí pyžamo se Supermanem. Superman nosí pyžamo s Chuckem Norrisem.
Vtipy s Chuckem Norrisem nejsou vůbec vtipné, protože tam, kde je Chuck Norris, přestává veškerá legrace.

Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 480
Registrován: 29 květen 2012 11:16

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod Lucas80 » 15 srpen 2012 19:14

Asi mě už tady ukamenujete, ale co už....při stavbě kol jsem si pečlivě rovnal bočnice, ale u dvou W6 jsou prohozeny červeně/zeleně nasprejované znaky na pravé zadní RR (tam je špatně LW = left wheel) a na levé zadní LR (tam je špatně RW = right wheel).
Řešení je ale snadné, použil jsem jen místo dílů W6 RR a LR ty náhradní ze spodní části, sice jsou to přední, ale správně označené...

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod René » 15 srpen 2012 22:18

Nie neukameňuje...práve si našiel chybu ktorá vznikla mojím upozornením pri beta stavbe na prehodené číslovanie zadných bočníc W6LR a W6RR (tak isto to bolo prehodené už aj pri Ferrari F2007), šípky smeru rotácie kolesa by potom boli opačne. Zabudlo sa však že treba prehodiť aj červené nápisy LW-2 a RW-2 na bočniciach. Na náhradných bočniciach je to už správne, tak je dobre že sa dajú použiť aby to bolo správne. Dík za upozornenie.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod 11111 » 16 srpen 2012 06:24

Naopak děkujeme za upozornění a v souboru si přehodím popisy na bočnicích. takže v případném dotisku to bude OK.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 480
Registrován: 29 květen 2012 11:16

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod Lucas80 » 17 srpen 2012 09:40

...a ještě by bylo potřeba poupravit rysku na jednom z dílů 199 - myslím, že to byl ten spodní ve šmikajdě pro levé kolo - která vyznačuje přilepení plošky 201, červeně jsem znázornil správný směr:

Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod 11111 » 17 srpen 2012 11:50

Díky za náměty a připomínky, pokud by bylo možné tak mi je pošli na FTmodels@seznam.cz. aby zde nezapadly než se k opravě dostanu.

Vidím že jsi nahradil mokré pneu za supermokré,možná z FW30, ale pozor na tuto chybu. Nekoresponduje teď značení LW/RW (pravá/levá mokrá) se supermokrým desénem pneu. Správné značení pro supermokrou je RXW nebo LXW kde s W si nejsem moc jist. Na fotografiích které mám je třetí písmenko čitelné jako V .Volili jsme desén pro wet a ne extreme wet, takže jsem se značením pre extreme wet přiliš nezabýval.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 480
Registrován: 29 květen 2012 11:16

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod Lucas80 » 17 srpen 2012 12:21

Je to dezén ze singapurské verze FW30, kde nebude využit (tam bude použito drážkovaných pneumatik) a já volím tento vzorek jednoduše proto, že se mi víc líbí a aby ladil právě s FW30 Italy. Děkuji také za vyčerpávající info k značení, ale už to ponechám, možná že dokreslím červenou humbrolkou to X. Bude to asi značit EXtreme wet, což jsou právě tyto pneumatiky se vzorkem do extrémního mokra, na kterých se startovalo do závodu.

Takto bych musel bych překreslit (a asi i překreslím) všech 8 červených značení:
Obrázek

A pro ostatní tedy dobrá rada aby použili vzorek dezénu, který je přiložen ke šmikajdě 8)

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod 11111 » 20 srpen 2012 12:40

Lukáši, ač velmi nerad, musím trochu korigovat informace z historie.
1. GP Singapore se odjela za sucha, extrémně mokrý vzorek z FW30 je z GP Italy.
2. Ferrari starovalo do závodu na mokrých pneu (wet) a museli do boxů měnit na extreme wet, protože byl vyhlášen mokrý závod. Nejsem si jist zda za to nedostali i penalizaci. Jak později delegát FIA přiznal, rozeslaný email o mokrém závodu omylem Ferrari nezaslali a spackali jim tak závod. Pro připomenutí sledu událostí bych si musel pustit záznam závodu.

Pokud jsem se nespletl a chceš mít oba vozy FW30 a F2008 ze startu závodu, bylo by správně ponechat model jak byl navržen...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 480
Registrován: 29 květen 2012 11:16

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod Lucas80 » 20 srpen 2012 17:51

Jarku, děkuji za upozornění, asi vzniklo malé nedorozumění. Já si vzal vzorek z FW30, kde budu stavět verzi Singapore (v obálce jsou tři vzorky pro tři verze vozu - Extreme WET, WET a drážkované) a to proto, že tam nebude mokrý potřeba - vím, že tam bude suchý vzorek a mokré dezény mi tak zbyly a ty právě používám na F2008. Takto jsem to zde myslel.

A druhá věc: na startu do VC Itálie byly nazuty na F2008 kola do extrémního deště (viz. foto) , spletl jsi's tento závod se závodem z Japonské Fuji 2007, kde to Ferrari projelo s pneumatikami jak popisuješ.

Obrázek

Žádné úpravy pneumatik už dělat nehodlám, ponechám to jak to je a více o svém F2008 budu časem prezentovat v sekci RECENZE....

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod 11111 » 21 srpen 2012 06:48

Včera jsem se již k shlédnutí záznamů nedostal a protože mám v současné nedostatek času, nebudu již ani prověřovat. Věřím Ti, že jsi se tomu dostatečně věnoval a omlouvám se za záměnu. Držím palce, ať se ti hlavně podaří model k tvé plné spokojenosti.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ferrari F2008 / Italian GP, Monza / FT / 1:24

Příspěvekod René » 15 říjen 2012 19:54

Objavila sa chyba v návode na ktorú chcem upozorniť.
Z návodového textu mi vypadlo prilepenie dielov 65 a 68. Sú to diely ľavej a pravej bočnice v prednej časti tvoriace prechod s podlahou na ktoré sa lepí diel 41. Diely 65 a 68 nie sú ani očíslované v návodovej kresbe, sú tam vyznačené iba ich obrysy.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů

cron