Pánové díky, příď sice vypadá možná trošku komplikovaně, ale staví se příjemně a jak píše René působí opravdu věrohodně. Vendy na ty žebírka být tebou se vykašlu, raději bych si oskenoval stránku s diskama, překreslil je (do formátu co má TEO rád) a nechal si je vypálit.
Moc pěkný. A líbí se mi cenová politika resp poměr výkon cena u tohoto vydavatele, takže Jirkovi děkuji za link na vedlejším foru, protože než se zítra půjdu podívat, jak Kometa zažehlí spartičku do ledu, skáknu si k betexe pro maserati za "kilo"
To bernie: ano ceny od vydavatelství W.M.C. jsou skutečně lidové (konkrétně toto BMW za cenu 120kč udělá spoustu radosti), ale rozhodně to není na úkor tisku-ofset je velice kvalitní. Jediným problémem může být použití gramáže papíru, který je na některé detaily příliš hrubý. To Umberto: tvůj optimismus bych si přál Dokončil jsem vybavení kokpitu. Přemístil hasicí přístroj a udělal kryt výfukového potrubí. Hasičák by zřejmě měl být až za potrubím a napříč, ale v provedením jakého ho mám by se mi tam nevlezl, takže jsem trošku zaimprovizoval a do zadu umístil nějaké kabelové vedení... Ochranná klec je celá z papíru, ale jednotlivé trubky jsou překopírované na běžný kancelářský papír. Přidáno i panoramatické zrcátko.: Tím by kokpit měl být hotový, ještě bych na ochranný rám umístil kameru- musím zkusit, jak to bude vypadat...
Haale díky. Před prací na střeše jsem ještě zpracoval a osadil palubní kameru včetně kabeláže: Samotná střecha je řešena z několika dílů jež se z vnitřní strany lepí k sobě chlopní. Zasklení je provedeno pomocí oboustranné pásky a fólie na kroužkovou vazbu. Vlepení předního a zadního skla počítá s lepením na tupo, zde jsem si raději přidal chlopně (na první fotce jsou ještě nezastřižené): Jak jsem plánoval, do pravého okna je umístěna hadice (vyrobená z elektrikářského drátku omotaného měděným drátem 0,2mm. Tento celek je zamotán do teflonové pásky a natřený černou barvou). Přilepení střechy není tak hrozné, jak by se mohlo zdát. Sice se celá lepí na tupo, ale jde to. Lepil jsem ji v pořadí: pravý zadní sloupek zadní sklo levý zadní sloupek levý bok pravý bok čelní sklo Stejně mi nesedla v oblasti bočních oken ideálně a musel to trochu doladit. Nyní zbývá "dozdobit" karoserii těmito detaily: Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že model se mi podaří dotáhnout do konce.
To je fakt nádherný kousek, asi si ho taky někde ulovím. :-)
Někteří lidé nosí pyžamo se Supermanem. Superman nosí pyžamo s Chuckem Norrisem.
Vtipy s Chuckem Norrisem nejsou vůbec vtipné, protože tam, kde je Chuck Norris, přestává veškerá legrace.
Ještě jsem si trochu upravil zrcátka - naimpregnoval je vteřiňákem a vybrousil do kulatého tvaru, poté jsou natřeny bílou Agamou. A na kapotu přidal plastické zámečky. Teď už po více než roce mohu zvolat HOTOVO Co říci závěrem? Model neobsahuje žádné záludnosti, jediným problémem byla občas přesahující chlopeň, což nepovažuju za nějaký zásadní problém. Dokoupitelné vypalované doplňky jsem krom volantu a ráfků kol nepoužil. Stejně u F310B odvedl Anton Yakunin skvělou práci.
Chlapci díky, díky. Aldo na lak jsem si ani nevzpomněl. Možná by to lesklé vypadalo lépe, ale já si vystačím s matem. Navíc s lakováním v zimních měsících nemám dobrou zkušenost a později se k tomu již vracet určitě nebudu.