Pustil jsem se do stavby dalšího modelu, kterým je Ligier JS11. S tímto vozem zahájil Jacques Laffite nečekaně velmi úspěšně sezónu 1979 když v prvních dvou závodech dvakrát vyhrál. Pak ale přišla řada závodů bez bodů a Žak nakonec skončil v šampionátu na 4. místě...
Zkompletován i levý ponton. Zatím jsou oba jen přiloženy a na koncích ještě neuzavřeny. Na řadě je přilepení bočnic pontonů a sestavení krytu výfuků, který je potřeba vlepit ke koncům pontonů ještě před tím, než je zespodu uzavřu.
Narazil jsem na první menší chybu a to konkrétně u krytu výfuků. Vypadá to, že po Víťově betě došle k drobným grafickým úpravám a na dílu 44 se objevil červenobílý lem. Díl 44 je v návodu označen jako díl vnitřní a díl 41 jako díl venkovní. Podle toho jsou na obou dílech naznačeny lomové čáry. Bohužel se ten červenobílý lem chybně objevil na dílu 44. Je tedy potřeba na obou dílech udělat opačné ohyby a prostě z dílu 44 udělat díl vnější a z dílu 41 udělat díl vnitřní. Na Galerii jsem viděl, že už se pár borců nachytalo. Takže, nevěřte všemu, co píše návod, ale používejte zdravý selský rozum ....
Po úspěšném vlepení krytu výfuků jsem přilepil i bočnice pontonů
Neskutečně krásná formulka jak tvary (už stará vystřihovánka od Mistra byla to nejhezčí, co jsem měl jako dítě ve vitrínce), tak zpracováním (i když ... pár dílů zase cení zoubky ;-) Hlavně se mi ale líbí, jak jedeš jeden model za druhým :-)