Posledním kostlivcem na mém stole je již dlouho rozpracovaný model z dílny GP Teamu. Jedná se o model Lancia LC1 série WEC ze závodu 1000km Brands Hatch pilotovaný T.Fabim/R.Patresem, jež se umístili na celkovém druhém místě a na prvním v rámci svojí třídy (Group.6). Na podvozek vozu jsem si nalepil štítek s identifikací vozu: Kapotáž je lepena na tupo:
Aleši, bereš mi nápady. Tento model jsem chtěl lepit po dokončení mého Williamsu No nic, pustím se do něčeho jiného Zatím budu sledovat, ať se něco přiučím.
Radek
Nevadí že něco dělám pomalu,protože to možná dělám blbě
Pokračuji v kompletaci karoserie. Po spojení obou bočnic se mi středový díl "vypouknul", abych díl srovnal vlepil jsem do zádě vteřinovým lepidlem svařovací drát: Trošku jsem tápal, jak se vlastně má slepit příď vozu, nakonec jsem si musel některé díly trošku poupravit, aby mi to sedlo. Částečně bude na vině moje lepení natupo. Musel jsem si upravit přední kapotáž(díl 60)- tím, že jsem jeho přední část rozdělil a zkrátil chladič, celý díl jsem také musel trošku zúžit. Podobným způsobem jsem si zkrátil vstup vzduchu k chladiči (díl 71- s reklamou "MS"). Dále jsem si zmenšil výšku dílků 69+70(což jsou bočnice dílu 71). A proč jsem to vlastně dělal? Proto, aby mi kapotáž díl 63 (díl s nápisem "Lancia Martini" a startovním číslem) dobře lícovala právě s chladičem. Ještě nad rámec vystřihovánky jsem si přední část zpevnil vlepeným žebrem zespod. Myslím, že se to bude hodit i u lepení na podvozek...No a tady je samotný výsledek:
Pokračuji v tvorbě interiéru vozu. Kokpit v základu působí hodně skromně, proto jsem se ho rozhodl trošku poupravit a přidat nějaký ten detail. Na vanu kokpitu a nějaké detaily jsem použil hliníkovou (šmirgl papírem zdrsněnou) pásku. Bezpečnostní pásy jsou zhotoveny z textilní pásky a přezky z natřeného drátku:
Detaily vlepeny do vany a přidána nějaká kabeláž: Celý interiér umístěn k podvozku vozu, u podvozku budu muset ještě poladit světlou výšku vozu. Příď totiž leží na "břichu":
Roberte, díky díky. Petře na tuto věc se mě ptal i jeden modelář na CPM- tuto pásku mám z práce, ve výrobě se používá k vyvazování kabelových svazků. Mám doma dvě varianty černou (značky Certoplast) a bílou (značky Coroplast). Když si vyhledáš "textilní páska certoplast(případně coroplast)" mělo by tě to nasměrovat...
Safra, to je pěkné pokoukáníčko. Tvoje prezentace mne vždycky nakopnou k lepení. Teda, zas až tak ne, ale aspoň k předsevzetí, že to zase brzy vytáhnu.
Lukáši děkuji a jsem potěšen, že moje stavby na tebe mají takový pozitivní vliv. Jak jsem předesílal, musel jsem poladit světlou výšku vozu. Nakonec jsem musel upravit i náboje předních kol- jelikož mi kola příliš vykukovala z bočnic vozu. Nyní jsou všechny dílky na svém místě a mohu Lancii označit za dokončenou: Krom zádrhelů, které jsem popsal je to velice příjemná stavba s pěkným výsledkem. Díky GP Teamu, za velmi atraktivní modýlek a doufám, že se nejedná o poslední vůz z vytrvalostních závodů od GPT...