Prave k teme predlzovania aut pojednava clanok na
http://www.f1.sk :
Zaujímavé sú aj čísla týkajúce sa rázvoru kolies. Taký Mercedes v tomto smere oproti minulému roku pridal celých 26 centimetrov a dostal sa na 3 760 milimetrov. Druhá je Force India, tretí Renault. Na opačnom konci je Williams, ktorý rázvor zmenšil o približne štyri centimetre. Omnoho výraznejšie skracovali v Toro Rosso, kde ide takmer o sedem centimetrov.
Porovnania so vzdialenejšou minulosťou vyznievajú až neuveriteľne.
Ferrari 312T, s ktorým v roku 1975 súťažil Niki Lauda, malo rázvor 2 518 milimetrov
a dominantný McLaren MP4-4 z roku 1988 2 875 milimetrov.
Benetton B195, s ktorým získal Michael Schumacher majstrovský titul, mal rázvor 2 880 milimetrov.
Pri Ferrari F2004 išlo o 3 063 milimetrov a
pri Red Bulle RB6 z roku 2010 to bolo 3 296 milimetrov.
Mercedes 2017 - 3760 mm -
o cca 1200mm viac ako Nikiho FerrariPostupne sa teda posúvame ďalej a ďalej.