Ferrari 310B VC Monaka´97/A.Yakunin/1:24

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 310B VC Monaka´97/A.Yakunin/1:24

Příspěvekod frydek665 » 04 leden 2012 11:23

Obrázek

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Re: Re:

Příspěvekod Ali » 04 leden 2012 11:38

11111 píše:Ahoj Aleši, stavím tento model a potím se u výstupů od chladičů. Podle mne je máš špatně natvarované.

Jarku to je klidně možné (a dle frýďovi fotky, zřejmě i pravdivé). Před stavbou si projdu recenze předchozích stavitelů, ale nepídím se po detailech reálných vozů (snad jen v případech, že se rozhodnu něco upravit a to není moc často).
Když mi nebylo něco jasné, kouknul jsem semka.
Tvarování jsem dělal dle této fotky.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Re:

Příspěvekod 11111 » 04 leden 2012 12:02

Ano, tam bylo špatně, v konečné stavbě si troufám říci že bylo lépe. Soudě podle pohledu z boku, jinak je již zakryto křidélky. Později dám foto, jak jsem se s tím popral.

http://radikal.ru/F/s014.radikal.ru/i32 ... 1.jpg.html
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 310B VC Monaka´97/A.Yakunin/1:24

Příspěvekod 11111 » 05 leden 2012 20:06

Pokusil jsem se výstupy natvarovat, konečnou podobu ještě doladím.
Aleši, nemůžu potvrdit chybu v délce krytu motoru, sedlo mi to přesně. Přemýšlel jsem jak se ti to mohlo podařit... Snad jedině posunutím bočnic dozadu.
Obrázek

Na tomto obrázku ti to ještě sedělo
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Re: Ferrari 310B VC Monaka´97/A.Yakunin/1:24

Příspěvekod Ali » 05 leden 2012 20:18

Neměl jsem problém s délkou, ale s dopasováním komínu na tzv "kajak". Potom jsem to měl vzadu hrozně utopené nikoliv krátké:
Obrázek
Teď tuším, že jsem udělal chybu ve tvarování komínu, konkrétně v jeho horní části- ty tam máš oblouk, já nikoliv.
No alespoň je jasné, že chyba není ve vystřihovánce :oops:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 310B VC Monaka´97/A.Yakunin/1:24

Příspěvekod 11111 » 05 leden 2012 20:26

Už tomu rozumím, ano na krytu motoru je rádius v horní části po celé délce. Přilepeni dvou dílů krytu motoru a vytvoření ostrého přechodu Ti zřejmě bránilo k slícování s místem pro přilepení.
Plyne z toho poučení pro ostatní: Tvarovat kryt s plynulým přechodem, rádiusem ve spoji dílů krytu.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů

cron