Tak když už se tu Veronika (niky) ukázala, musím se i já s něčím svěřit- jak to je s mým lepením. Jistě si myslíte, že modely které tu prezentuje Ali i Ali lepí. Pravda je ovšem mnohem děsivější... Zde je několik fotek dokazujících, kdo skutečně lepí pod nickem Ali (zde zachycen vznik modelu F500):
Umberto píše:Tak já se taky přidávám , je to sice z minulého léta, ale vypadám pořád stejně
Hltač kilometrů, co tankuje na benzínce max 2tatranky Vloni jsem se s jedním takovým dal do řeči na pumpě v Rousínově. Přisvištěl na S-worksu - váha 6kg. Tak co to tvoje Colnago?
Umberto píše:Tak já se taky přidávám , je to sice z minulého léta, ale vypadám pořád stejně
Hltač kilometrů, co tankuje na benzínce max 2tatranky Vloni jsem se s jedním takovým dal do řeči na pumpě v Rousínově. Přisvištěl na S-worksu - váha 6kg. Tak co to tvoje Colnago?
No Oťas moje Colnago bylo italskej plnokrevník na Kampě a mělo váhu 6,2kg Kromě pastorků (kolečka) A Pily (talířů) ve předu, na tom bylo vše z karbonu. Ale Colnago šlo do světa a já mám na novou sezónu Lapierra (FR) na elektrickém řazení. S těma tatrankama máš pravdu, jen u mě je to sušené ovoce základní fruktoza se do těla vstřebá rychleji a pri dobré sezóně se snažím dávat 9tis.km/rok.
P.S. Specialized S-WORK se vyrábí už nějákou tu chvilku, jestli to byl rám SL3(2012) tak to musela být bomba.
Pěkný kolo. Já si jedno složil někdy před dvaceti lety ještě na stařičké Shimano 105. Doposud spolehlivě funguje a na těch mých pár stovek kilometrů přes sezónu mi stačí. Přibývají roky a času už není co za svobodna.