Pro porovnámí jsem si vytáhl fotky z přibližně stejného pohledu. Nic proti kluci, ale obhajoba proporcí se mi zdá lichá.
Určitě by věci pomohl pohled z boku a ptačí perspektivy focený zrcadlovkou na minimální ohniskovou vzdálenost 50mm. Z těchto fotek by jsme mohli proporce lépe posuzovat, jelikož tyto pohledy jsou dostupné i od originálu
K tomuto modelu, pokud Vám to pomůže:

Nos, je příliš zakřivený a krátký

přední kamera je díky špatně zakřivenému a nosu umístěna nízko a příliš dozadu

nápis earth se evidentně na bočnici předního křídla nevlez jak má, něco je tedy špatně. Proporce výškaxdélka bočnice nesedí

neodpovídá ochrana hlavy pilota před létajicím Coulthardem

zdá se nízká a posunutá dozadu.

Bočnice mají být "podseknuté", sbíhající se na podlaze vozu směrem ke středu vozu

aerodynamické prvky před zadnímy koly jsou příliš vysoko, což má spojitost s dalšími částmi vozu

ood těchto prvků je vedeno křidélko pod kryt motoru které je také vysoko

to má vliv na vysoké ukončení krytu motoru a neodpovídající úhel sklonu krytu motoru

neodpovídá tvar otvoru v airboxu

špatně přilepené zadní křídlo - důvod je vidět v kolizi držáku křídla s křidélkem pod krytem motoru

