Stránka 1 z 1
Benetton B198
Napsal: 16 říjen 2008 19:25
od Gerry
Kua, jsem já to ale hrdina...ale co....když se dneska všichni přiznávají co pášou, přiznám se taky
Dávám tímto PT formulářstvu na vědomí, že jest rozprasován (čtete správně, nikoli rozpracován

) shora uvedený %subj%. Stav jest následující :
- odlaďuji monokok
- hotové přední křídlo
- nahrubo pontony a ta droboť kolem
- částečně zadní křídlo
- pár věcí z podvozku
- na opičárničky jako zrcátka, návod a pod. jsem ještě nehrábl.
V současnosti mrznu na nedostatku podkladů na spodek káry a zadní partii (shora i zdola). Střílet od oka se mi nechce. Pokud byste někdo měli v archlívu nějaké použitelné obrázky, fotky, perokresby, hliněné destičky s klínovými obrázky......ba i hieroglyfy mi moje sčjotka schroupne..... udělám za spásu vašich pneumatik oběť Velkému Chironovi (nebo Charonovi?)
A je to venku.
Napsal: 16 říjen 2008 20:52
od Milanos
Ty kokso, no pěkný teda. Popravdě Gerry já se specializuji na sbírání obrázků z turbo ages, páč mě ta technika fascinuje více než současné vozy, ale jestli uděláš Alesiho, tak budu moc rád, toho jsem měl jako jezdce rád vždycky.
Napsal: 16 říjen 2008 21:15
od Gerry
No, nevím nevím, ale asi tě zklamu..... na tomhle kousku už jezdili jen Fisi a Wurz.

Napsal: 16 říjen 2008 22:20
od xymoxes
Já viděl ze zadu jen tohle...
Aha,Ty jsi chtěl shora a zdola,tak to se omlouvám za něco,co už víš..
no a velmi jemně shora...

Napsal: 16 říjen 2008 22:34
od xymoxes
Když se hodí každá,tak si dovolím ještě jednu...dobrou noc..

Napsal: 17 říjen 2008 07:53
od Milanos
Jééé Gerry tak to sorráč, jsem myslel že jde o ten ročník co ho jezdil Jean, tohle je o rok po tom, tak nic no. Každopádně hodně štěstí.
Napsal: 17 říjen 2008 10:22
od Pavel Krejčí
To Gerry: jenom malinkatý dotaz...., kdy tedy bude ten Tyrrell 009? Koukám, že Váš záběr je veliký, převeliký......
PK
Napsal: 17 říjen 2008 11:16
od Gerry
To máte pravdu

Na tom Tyrrellu musím předělat příď a nějak mi po té "masáži" minule došla energie. Ale já na tom budu pokračovat. Když nebudou problémy, rád bych ho měl do konce roku.
To je holt můj styl práce, chvilku dělám na tomhle, pak to založím do archívu a zase dva měsíce maluju něco jiného. Pokud mám čas a nenárokuje si mne manželka, děti, překlady, lepení....
Napsal: 17 říjen 2008 11:23
od hepyno
Gerry, ide o vlastný model, alebo od zväčšeninu od Tanaku?
Napsal: 17 říjen 2008 11:40
od Gerry
Neboj, pokud bych jen zvětšil Tanaku, dostanu hračku. Uvažoval jsem o tom, měl jsem ho postaveného, ale to by byla jen parodie. Je to strašně zjedodušené. Maluju to znovu - proto právě sháním detaily na čumák zespodu a na zadek.
Upozorňuju ale stejně, že to bude model jednodušší, než je český standart.... pokud by ho někdo ještě eventuelně chtěl došperkovat, tak mu bránit nebudu.
Asi riskuju, že to dávám (stejně jako Tyrrella) tady ven, když je výsledek nejistý....jsou to jen moje první pokusy. Možná tu o mně pak půjde řeč, že jsem něco avízoval a bylo z toho..... víme co. Holt je to můj risk, možná jsem to měl prozradit až bude něco hotovo. Uvidíme.
Napsal: 17 říjen 2008 12:55
od xymoxes
Řekl bych,že přesná řeč..pokud bude chtít někdo model složitější,musí poprosit někoho zdatného o "došperkování" Já osobně,kdybych zkoušel a začínal,byl by model taky jednodušší,bez složitych věcí..Na něčem se přeci začít musí a počítat se taky neučíme od 1000,ne? Jedna otázka: V čem myslíš Gerry,že bude model jednodušší? Díky a hezký den..
Napsal: 17 říjen 2008 13:52
od Milanos
Vidíš Gerry já jsem si jako svou první F1 vzal právě tu osellu a nechci říkat že to byla chyba, ale ten vůz je sám o sobě složitý, protože má celkem dobře zpracované šikmé chladiče a navíc ze zadu viditelný skoro celý motor. takže já to musím dělat komplet s motorem a pokud možno sundavacím krytem motoru. Jenomže u Oselly FA1E se sundavá jen jeden kus a to je celá kapota od čumáku až po zadní spoiler. Právě si hraji se systémem jakýchsi jednoduchých zámků, na které by ta kapota pasovala. Já naopak chci udělat model propracovaný. Netvrdím že to bude jako u Forum teamu, ale chci se alespoň tomu přiblížit. Proto to trvá taky tak dlouho

Napsal: 17 říjen 2008 14:19
od Honza
To Milanos:
Hoď na fórum alespoň výkres podle kterého to děláš, jen jestli ho máš proporčně správně, je blbost když už chceš dělat model takto propracovaný abys měl špatně rozměry, to pak taky na konci můžeš zjistit že se na to nedá koukat a budeš to muset od základu předělat, takhle se ti k tomu můžem vyjádřit a upravíš to ještě včas.
Napsal: 17 říjen 2008 14:48
od Milanos
Ok Honzo, něco sem pošlu, ale nemám to v práci, mám to doma, tak během víkendu to sem mrsknu.
Napsal: 17 říjen 2008 15:13
od Gerry
xymoxes píše: Jedna otázka: V čem myslíš Gerry,že bude model jednodušší? Díky a hezký den..
Myslím, že hlavně v určitém zjednodušení tvarů (vícenásobně zakřivované plochy neuděláš, pokud nepracuješ v CADu, leda pokud bys byl konstruktérský pánbůh), ev. i v určitém zjednodušení konstrukce.
Nemyslím tím zjednodušení konstrukce "leností"....co na autě uvidím a budu schopen to převést do plochy (aby to pak dalo správný tvar), to na modelu bude.