Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1014
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Novis » 24 říjen 2012 19:40

Je to sice jen fotka z boku (ale z Kanady) a je vidět, že čumák je krátký.
http://www.google.cz/imgres?q=ferrari+1 ... s:20,i:180
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, FW08C, FW11B, MP4/4, MP4/7A, 312T
Lakovna:
Tyrr 006, 008, 018, 126CK, F2000, F2002
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Pavel
Příspěvky: 166
Registrován: 09 srpen 2008 12:28

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Pavel » 24 říjen 2012 20:12

Henrich Sobotka píše:Ahoj mne sa zdá tá predná časť modelu krátka, široká a hranatá. V porovnaní s fotkami originálu vozu. Možno sa mýlim, ale posúdťe sami. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ferrari_156_85.jpg , http://allcarcentral.com/Galleria_Ferra ... pix-1.html .



Ahoj Henry ( nevím tvý jméno ) , když koukneš na odkazy co jsi tam strčil a prohlédneš si ty fotografie pozorně zjistíš že to není vůbec 156 , ale nějakej hybrid . Už jenom reklama DIGITAL vás všechny mohla trknout, zrcátka a tak dále . Co se týká tvarů auta jsou překreslený s fotek kde je hezkej bokorys, zbytek auta je buď pohledem z vrchu či čelní a zadní pohled. Z tvarů já strach memám , spíš mi vadí že číslo na nose je větší o mm a stejně tak i kleslé dole . I tak díky že máte snahu přispívat k tématu , jinak co se fotek týče je nos podobný na 186..... ta by musela mít nos o 2mm delší než naše verze z 85 . Pokud budete chtít dodat i fotky může být až tu budou kolegové . Pavel

Pavel
Příspěvky: 166
Registrován: 09 srpen 2008 12:28

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Pavel » 24 říjen 2012 20:17

Novis píše:Je to sice jen fotka z boku (ale z Kanady) a je vidět, že čumák je krátký.
http://www.google.cz/imgres?q=ferrari+1 ... s:20,i:180



Díky novisi , i tady je to dobře vidět . Pavel :P

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1356
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Henrich Sobotka » 24 říjen 2012 21:18

Ahoj Pavle,

Akože nevieš moje meno? Veď si ho napísal... Ja netvrdím, že mám pravdu ja sa pýtam či mám pravdu to je rozdiel. Proste sa mi to zdalo od začiatku, ale čakal som ako to bude vyzerať vo finále. Model robíte Vy a my sa tu k tomu môžeme vyjadriť a keď sa mi niečo nezdá tak to poviem. Ok beriem, čumák je krátky ako to napísal a ukázal Novis, ale ešte tam strčte fotku ktorá potvrdí že je rovnako hranatý a široký a potom už sklapnem a budem sa tešiť na jeho vydanie.
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Alda » 25 říjen 2012 07:26

Klííííd pánové. Šířka přídě je vidět třeba z fotek, co jsem nahrával do úvodu. http://www.papirove-modely.cz/galerie/f ... oto=177759 Ta ploška co vznikla ve spoji panelů je technologická daň. Já to pochopil tak, že se konstruktér snažil o tvarování profilu přídě. Jistě si mnozí všimnou, že kokpit má v profilu průhyb. Tvarování papíru je vždy nějakej kompromis. Není to plast tažený na kopytě. Snadněji by to jistě šlo vytvarovat podobně jako např Lotus 98/99. Tam má být průhyb taktéž (tady byla upřednostněna jednoduchost stavby). Pak by se příď víc kulatila.
Malej příklad : řešení čelních kuželů papírových letadel. Je víc způsobů jak je dělit, ale nikdy nebudou ideálně kulaté. např zde : http://www.papirove-modely.cz/galerie/f ... foto=10769

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Alda » 25 říjen 2012 07:32

A tady jsem si s dovolením Pavla vypůjčil kousek výkresu, aby bylo jasný o co jde.

Obrázek

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2341
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Robert Blaschke » 25 říjen 2012 13:18

K tvaru špice - keby horné ramená predného zavesenia boli na trupe uchytené nižšie, než sú teraz - a viac by zodpovedali tomu sklonu, ktorý majú na fotke stroja spredu, potom by sa aj horné zakrivenie v tých miestach dalo urobiť tiahlejšie smerom dolu a nevytváralo by tú škatulovitosť, ktorou pôsobí teraz - práve v mieste prichytenia horných ramien predného zavesenia.
Ale to je asi daň za zatáčacie kolesá (?)
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
Bugatti
Příspěvky: 196
Registrován: 05 duben 2006 09:16
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Bugatti » 25 říjen 2012 16:47

funwest píše:skúte porovnať...
Obrázek


Áno 312T5 má iný predok. :lol:
Galériu mojich modelov nájdete na: http://papierovemodelarstvo.webnode.sk

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1356
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Henrich Sobotka » 25 říjen 2012 16:58

Ahoj Aldo, ďakujem za vysvetlenie. Nechcem opakovať Roberta, ale asi musím. Tá fotka čo si tam dal ukazuje , že predné zavesenie kolies teda jeho horná časť smeruje od kolies smerom dole k trupu a u Vás je rovno takže možno aj tam je príčina toho čo vidím ja a nielen ja. Hold rozumiem slovu daň, ale ak je príčina v tom čo tvrdí Róbert, tak je to už na Vás či chcete zatáčacie kolieska alebo reálnejší oblý tvar.
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod marec » 25 říjen 2012 17:28

Pani nebudem sa teraz venovat hodnovernosti prednej casti.
Pri tom vsetkom by bolo vhodne si uvedomit, ze autor sam sa rozhodne ako model urobi.
On si urci kde budu spary, z kolkych dielov sa bude model skladat, do akej miery detailu pojde.
Je iste ze predok Ferrari 156 p.Antonickeho by vypadal inak ako GP team, Yanno by to tiez urobil inak a tak dalej.
Takze v prvom rade je nutne akceptovat fakt, ze autor to takto chcel urobit a hotovo.
M.

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2341
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Robert Blaschke » 25 říjen 2012 17:57

marec píše:Takze v prvom rade je nutne akceptovat fakt, ze autor to takto chcel urobit a hotovo.


O tom niet pochýb.
Ja teraz tiež robím R26 a mnoho vecí nebude tak, ako na originále.

Ale nevidím žiaden problém v tom, že sa vec prosto otvorene popíše - že 'čo' a 'prečo'. Bez emócií, a bočných úmyslov sa proste podá charakteristika veci samotnej.
Veď ľudia tuná sú inteligentní a formule majú často napozerané dlhoročným aktívnym záujmom. Niet sa čo čudovať, že niektorí rýchlo zistia aj malé tvarové odchýlky toho, čo ako konštruktéri tvoríme.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod milan paulus » 26 říjen 2012 09:25

...docela zbytečný debaty.Souhlasím s Robertem. Budte rádi za nový krásný model... S výčitkami chyb autorům..... to chce zkusit si vytvořit a postavit vlastní model...a všechno bude jinak...

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 05:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod bernie » 26 říjen 2012 10:27

Řeknu vám to takto. Mám tu v práci jednoho z dopravců, kterej je notorický "tifosi" a tu a tam mu prsknu nějaké ty červené obrázky odsud.

Jeho reakce na tento model?
Alboreto je poslední Ital na dalších 20 let, co závodil pro Ferrari.

Pak Badoer a Fisichela

8)
S ničím dalším problém neměl, takže buďte v klidu.

mudd
Příspěvky: 39
Registrován: 16 září 2004 09:26

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod mudd » 26 říjen 2012 14:08

bernie píše:Alboreto je poslední Ital na dalších 20 let, co závodil pro Ferrari.

mel pravdu. ;)
(badoer a fisichella - to bylo zavodeni?)

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2341
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 156/85, GP Canada 85, M. Alboreto , GP Team 1/24

Příspěvekod Robert Blaschke » 27 říjen 2012 14:44

milan paulus píše:...docela zbytečný debaty...


Nie, debaty nie sú zbytočné. Zbytočné sú len emócie v debatách.

Toto je predsa diskusné fórum. Tu idú ľudia vedome s "kožou na trh" - takže my ako autori, keď sem niečo dáme, musíme byť pripravení vypočuť si rôzne pohľady na to, čo robíme - a tak je to správne.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů

cron