March 731 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 12 květen 2010 14:48

S největší pravděpodobností se barva změnila díky absenci sponzora STP.

Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 12 květen 2010 14:48

Mám pocit že vůz ale nebyl ve skutečnosti černý, nejedná se o sytou tmavě modrou barvu s jakou jezdil třeba Wolf WR01? Pokud si dobře vzpomínám tak byl dodatečně přebarvován a nebyl vydán v černé jak jej má p.Špinler v galerii ...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 11:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ďourek » 12 květen 2010 15:25

Tomas Vyslouzil píše:S největší pravděpodobností se barva změnila díky absenci sponzora STP.


Asi ano: http://www.racingsportscars.com/driver/ ... ier-F.html

V GB velké Británie je jako sponzor uveden STP, v GP Canada už je v kolonce sponzor jméno jezdce...

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 12 květen 2010 15:43

Ten komín na foto od Tomáša vyzerá zaujímavo. Bola by to príjemná zmena oproti dvom vyšlým verziám :wink:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

JBA35
Příspěvky: 27
Registrován: 09 květen 2010 23:22
Bydliště: Andělská Hora 35, Chrastava

Příspěvekod JBA35 » 12 květen 2010 19:36

Trochu k té černé barvě. V sezóně 1973 MARCH nasazoval dva vozy. Jeden ve žlutém provedení měl na starosti soukromý jezdec Mike Beuttler a druhý tovární v červeném provedení pak Jean Pierre Jarrier. Byl to nový objev Maxe Mosleyho po superšvédovi Ronnie Petersonovi. Jarrier byl ale v tomto roce velmi aktivní ve Formuli F2, která byla tehdy lépe placené než F1. Tak se také stávalo, že v určitých závodech, kdy se účastnil závodů F2, za něho zaskakovali jiní. Ve Španělsku to byl Henri Pescarolo, v Angkii a Holansku pak Roger Williamson. Bohužel ten při této GP velice nešťastně zahynul - dodnes se to bere jako vražda v přímém přenosu.
V určitých závodech tým MARCH nasadil třetí vůz, který byl v černé barvě, ve kterém se střídali David Purley (Monaka, Angliea Holandsko) a Reine Wisell (Švédsko a Francie).
Po smrti Williamsona však bylo vše jinak. Hlavní sponzor STP se stáhlo z F1 a tým nasazoval jen jeden vůz v černé barvě. Červený byl stažen na památku Williamsona.
V Německu a v Itálii s ním startoval David Purley, v Rakousku, Kanadě a USA pak Jean Pierre Jarrier.
Na konci roku se tým dostal do finančních problémů a dokonce se nevědělo, zda se zůčastní následující sezóny.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3158
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 12 květen 2010 21:11

Jedná se o model, který by měl být součástí letního termínu vydání.

Stavbu modelu jsem začal od motoru. Z průběhu lepení toho moc nemám. Takže jen pár foteček.

Najdete zde i jednu detailní na přední kolo. Zde jsem využil služeb daru přítele lasera a nechal si vyříznout disky kol ze strojní lepenky.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
Bugatti
Příspěvky: 196
Registrován: 05 duben 2006 10:16
Bydliště: Banská Bystrica

Hmmmm

Příspěvekod Bugatti » 20 květen 2010 07:56

To TEO.

Tie kolesá sú pekná úprava, no myslím, že tie lúče sú veľmi hrubé. Myslím, že by to vyzeralo lepšie, pokial by si rozšíril, vnútorný diel disku a tie lúče by mali silu len nejaký 1mm prípadne aj menej. Inak zas veľmi pekná práca.
Galériu mojich modelov nájdete na: http://papierovemodelarstvo.webnode.sk

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 11:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ďourek » 20 květen 2010 07:57

Měl bych takovej blbej dotaz: na té největší fotce máš vepředu jakýsi šedivý kryt, který na předchozích fotkách není - ten tam patří?

Nekolný Rostislav
Příspěvky: 65
Registrován: 09 říjen 2008 21:35

Příspěvekod Nekolný Rostislav » 20 květen 2010 10:03

Ahoj Teo,
Na všech fotkách k tomuto vozu jsou nasávací hadice k předním brzdám a na zhotoveném modelu né.Má to tak být nebo budou dodělány.NR
dali 1951

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 20 květen 2010 11:52

Upozornění : Na levé bočnici je zrcadlově otočená reklama Champion.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3158
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 20 květen 2010 13:15

Na čumáku je šedivý díl, který tam patří.

Sací hadice nad předními nápravami? Snad to autor dodělá.

Zrcadlově obrácená reklama na levém bočním pontonu - dodáno autorovi jako připomínka.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 11:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ďourek » 20 květen 2010 14:50

TEO píše:Na čumáku je šedivý díl, který tam patří.


JJ - pozdě jsem se kouknul na fotky reálného vozu výše - zarazilo mě, že je jenom na jedné fotce..

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3158
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 07 únor 2011 22:17

Frýďo. Ne nepropásnul jsi tento model. Bylo na něm ještě dost úprav, tak se vrátil k autorovi k přepracování.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2618
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: March 731 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Příspěvekod j.brauner » 16 duben 2021 08:37

Ani jsem nemohl dospat, jak jsem se těšil, ale ani jsem do modelu nestřih.
Chtěl jsem si upravit disky a tak jsem chtěl vidt nějaké fotky realného vozu.
Pár jich zde ukáži a komentovat se mi to ani nechce.

Obrázek Obrázek Obrázek

A ta samolepka CHAMPION, je stále hlavou dolů. :oops:

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2409
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: March 731 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Příspěvekod Robert Blaschke » 16 duben 2021 17:00

Nuž... buď to postavíš tak, ako to je, alebo sa môžeš naozaj realizovať v úpravách a v premaľovávaní 8)
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

cron