Opět přidávám malý postup.
Na řadě je kryt motoru. Jeho stavba není nijak složitá, ale je třeba postupovat přesně a pomalu, aby se kryt nezkroutil.
Vnitřní část krytu je oblepena šedým papírem - jenž je samozřejmě součástí modelu (ty siločáry mě tam vykouzlil foťák

) Jediná část, která není oblepena je "tunel" s chladičem, ale tu bude možné oblepit tzv. zapasem koloru, neboli vytisknutým páskem příslušné barvy.
Samotný kryt bude přichycen pomocí "zámků", které se zasunou pod kryty vačkových hřídelí:
Kryt motoru bylo třeba trochu vyladit:
Nasunutí krytu motoru je také kapitola sama pro sebe. Nedoporučuji použití průhledných rybářských vlasců na palivové hadičky (ty co jsem použil já) . Kladou veliký odpor a nasunutí krytu je dosti problematické- z tohoto důvodu budu zřejmě kryt fixovat lepidlem. Na sací komínky přijdou ještě přilepit lemy, címž se nasouvání krytu ještě ztíží- kryt se musí poté nasouvat ze zadu což je s vlascem dosti špatně proveditelné
V zadní části je kryt položen na držáku výfuků:
No a takto to vypadá v celku:
Příští fotky snad už budou hotového Lotusu 49B MKI.