Lotus 49B MK I a MKII 1:24 / FT - různé verze

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 18 srpen 2011 08:11

To Frydek665: Ano máš pravdu jedná se o L49B, To "B" mi uteklo-omlouvám se.
Vůz co stavím pilotoval jiný závodník, než G.Hill. I když jeho verzi ve výtisku také třeba najdate, ale jiný závod :wink:
Jsem rád, že i ty propadáš kouzlu doutníků- jistě by byla škoda tyto krásné modely opomíjet a nechat zahálet v archivu. Mimochodem jedná se o můj jubilejní desátý doutník :)

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 27 srpen 2011 13:55

Dostrojovací práce na trupu jsou u konce.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Při lepení kotoučů respektive brdových čelistí je nutné je nalepit co nejtěsněji ke kotouči-aby se brzdy vlezly do kol. Je to tam dost na těsno, ale pokud s tím budete počítat neměl by to být problém.

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 11:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 27 srpen 2011 20:32

Ty bláho... vypadá to vážně perfektně. Už se těším, jak bude vypadat motorová část!!!!!

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 30 srpen 2011 10:12

Poněkud mě zmátlo to, že ne levé straně čumáku je mušle Shell a vpravo ovál STP, ale mělo by se jednat o Jackieho Olivera při GP Belgie 1968.
Obrázek Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 30 srpen 2011 12:06

Ano, Shell - STP... Také jsem s tím měl problémy a nevěděl jsem z počátku zda jde o vozy ze stejného závodu. Statistiky a fotky ale nelhaly a je tomu opravdu tak.
Ještě se trochu trápíme s krytem motoru, sundavacím krytem motoru, ale Tomáš se trefil naprosto přesně :wink:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 30 srpen 2011 12:24

11111 píše:Ještě se trochu trápíme s sundavacím krytem motoru

Trápí vás podklady nebo konstrukce krytu?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 30 srpen 2011 12:59

Spíše chyby Tomáši, ale jsou již vyřešeny. Aleš čeká na nový výtisk krytu motoru. Konstrukce se zdá zcela v pořádku (není ani náročná), ale musí přesně sednout na protažené víka vačkových hřídelí ve předu a rám uchycení výfuků v zadu.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 30 srpen 2011 14:13, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 30 srpen 2011 13:13

Tak jen v klidu, ať se to podaří. Toto je moc hezká verze :wink: .

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 31 srpen 2011 16:02

Tomáši gratuluji :!:
Téměř dokončený motor - stále na něm chybí lemy sacích komínků a sítka (model počítá s papírovou verzí sítek-uvidíme jaká použiju :wink: ). Tyto prvky jsou zatím vynechány záměrně kvůli krytu motoru.
Obrázek Obrázek
:!: Na fotkách z mého předešlého příspěvku je chyba- vzniklá mojí nepozorností. Ochranný rám je nalepen obráceně. Správně má být jeho zadní část kolmá a přední zkosená. Nyní už je to napraveno. :!:
Obrázek
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 31 srpen 2011 16:13

Super. Snažím se přijít na to, z čeho jsi vyrobil výfukové svody. Nikde o tom ani zmínka, origoš z vystřihovánky asi nejsou...

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 31 srpen 2011 16:18

Máš pravdu z vystřihovánky nejsou (ta obsahuje pouze jejich šablony). Jedná se o tentýž drát co jsem použil na svody u bétédvacetšestek, konkrétně o měděné drátky v bužírce o průměru 1,5mm. Dobře se tvarují (lepeny k sobě jsou obyčejným vteřiňákem) a Agama na nich dobře drží.

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 14 září 2011 19:23

Opět přidávám malý postup.
Na řadě je kryt motoru. Jeho stavba není nijak složitá, ale je třeba postupovat přesně a pomalu, aby se kryt nezkroutil.
Obrázek Obrázek Obrázek
Vnitřní část krytu je oblepena šedým papírem - jenž je samozřejmě součástí modelu (ty siločáry mě tam vykouzlil foťák :lol: ) Jediná část, která není oblepena je "tunel" s chladičem, ale tu bude možné oblepit tzv. zapasem koloru, neboli vytisknutým páskem příslušné barvy.
Obrázek
Samotný kryt bude přichycen pomocí "zámků", které se zasunou pod kryty vačkových hřídelí:
Obrázek
Kryt motoru bylo třeba trochu vyladit:
Obrázek
Nasunutí krytu motoru je také kapitola sama pro sebe. Nedoporučuji použití průhledných rybářských vlasců na palivové hadičky (ty co jsem použil já) . Kladou veliký odpor a nasunutí krytu je dosti problematické- z tohoto důvodu budu zřejmě kryt fixovat lepidlem. Na sací komínky přijdou ještě přilepit lemy, címž se nasouvání krytu ještě ztíží- kryt se musí poté nasouvat ze zadu což je s vlascem dosti špatně proveditelné :(
Obrázek
V zadní části je kryt položen na držáku výfuků:
Obrázek
No a takto to vypadá v celku:
Obrázek Obrázek
Příští fotky snad už budou hotového Lotusu 49B MKI.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 14 září 2011 21:05

Nekladie ten štít pred jazdcom pri pohľade z boku príliš veľký odpor? Na fotkách sa mi nezdá, že by to presklenie mali také obrovské.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 15 září 2011 07:15

Jistě by to šlo natvarovat lépe. Já ten štítek dělal na třikrát a měl jsem toho plné zuby :twisted:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 15 září 2011 16:27

Boční linie krytu by měla být prohnutá v jednom rádiusu . Ukazují to i fotky od Tomáše. Tvarování krytu bude dost náročné.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

cron