McLaren MP 4/10 1/24, Häkkinen,Imola 95, GP Team

Modely, které se připravují k vydání...
mára
Příspěvky: 108
Registrován: 30 březen 2008 10:57

Příspěvekod mára » 01 květen 2010 10:18

Ten nápis Good Year na spoileru mě připadá divný, jakoby ručně kreslený. Ve skutečnosti je více skloněný. Zkus třeba stránky goodyear.com.
Hotovo:
Sbírka vozů Nelsona Piqueta: Ensign N177, Brabham BT49C, Brabham BT52, Benetton B190, McLaren M23, Brabham BT46A, Mclaren M23 , Brabham BT49, Williams FW11B, Brabham BT52, Lotus 100T, Brabham BT50 Dijon 82

Rozpracováno:

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 01 květen 2010 11:24

kvr: To je spíš problém stavby, nebo návodu. Ten přechodný díl s reklamou je součástí bočnic a je tam naznačené místo ohybu. Asi bude lepší místo toho načrtnout vytvarování oblouku.
mára: Díky za upozornění...já nedávno některé reklamy opravoval a měnil, tuhle jsem přehlédl. Mea culpa. Už je opraveno. Jinak logo Good Year ale existuje jak ve svislé, tak i v šikmé formě .... ta svislá je ale poměrně řídká.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 01 květen 2010 12:04

Ještě něco málo k těm víčkům nádrže. V roce 1995 byla víčka na každém voze ve všech závodech. Jenom někdy byly napravo, jindy nalevo. Záleželo na okruhu, ze které strany měl jezdec garáž, když vjel do boxů. VC Evropy se jela na Nürburgringu a tam se jezdí po směru hodinových ručiček,garáže jsou zprava, víčko tedy muselo být na pravé straně vozu. Jestli je ta Blundellova verze z VC Brazílie tak tam je víčko vlevo, neboť v Brazílii se jezdí proti směru hodinových ručiček. V pozdějších letech a vlastně až do loňského roku byly vstupy pro tankování na obou stranách.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 01 květen 2010 12:25

Postup po včerejším večeru a dnes ráno. Vůz dostal zadní křídlo a zadní zavěšení.
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 01 květen 2010 17:25

Frydku, oni boli aj pred tým na oboch stranách, avšak na jednej strane ho zakryli. Posledné roky mali otvárací kryt, prvé roky kryt nemali. Inak s Tebou súhlasím, ak išiel voz pretek, určite tam to viečko mal.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 01 květen 2010 18:49

Však už ho velká rada řeší :wink: :D

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 01 květen 2010 19:24

Přidáno spodní "dřevo" a přední závěsy.
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 01 květen 2010 19:43

to GP-Team:
Je fajn, že berete kritiku v klidu a že se snažíte model hned dolaďovat. Ono podle mě není jednoduché jít s kůží na trh. Držim palce, aby vám elán vydržel a dotáhli jste MP4/10 do konce.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 01 květen 2010 19:54

Novis píše:to GP-Team:
Je fajn, že berete kritiku v klidu a že se snažíte model hned dolaďovat. Ono podle mě není jednoduché jít s kůží na trh. Držim palce, aby vám elán vydržel a dotáhli jste MP4/10 do konce.


Jinak by to asi ani nemělo smysl dělat. Nebudu tvrdohlavě trvat na chybách ....a nejsme nikdo z nás neomylný, takže pokud něco přehlédneme, jsem rád, když na to někdo upozorní. To je asi největší výhoda prezentace tady na foru, abyste pak dostali do rukou model, který bude stát za to si postavit.
A díky za podporu :-)

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 02 květen 2010 09:34

Tak Mika dostal zrcátka, brzdy, anténky a nakonec i lak mojí fofr metodou (Plechovka + hork. pistole). Upravil jsem nakonec i příď (rozříznul ve špičce, natvaroval spodní rádius a zalepil).
Obrázek Obrázek Obrázek
Příčné vzpěry předních náprav nejsou přilepeny..dělám auta s otáčecími koly a ladím závěsy až po osazení kol. Auto musí stát na všech čtyřech.

Tak a čeká mne snad nejtěžší práce a to skládané paprsky kol. To je výzva a sám jsem zvědav, jak se s tím poperu. Samozřejmě nafotím a přidám komentář.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 květen 2010 14:36

Ahoj kluci, model vypadá dobře a kontroluji jej podle fotek MP4/10B z Donnigtonu. Jsem si vědom že se tady jedná o MP4/10C, ale vůz umístěný v Doningtonu je značen jako MP4/10B-01 a je tvarově shodný s tím který děláte.
Našel jsem drobnosti které nedají moc práce a model bude věrnější:
:arrow: Třícípá hvězda na přídi by měla být větší cca. 130%
:arrow: Reklamy Tencel na bočnicích by měly začínat z poloviny písmena "O" z reklamy Mobil.
:arrow: Malboro na přídi má být nad otvorem pro řídicí tyč.
:arrow: Rychlospojky a dělící čáry jednotlivých dílů přídě chybí nebo jsem je na fotkách modelu nezahlédl.
:arrow: Chybí dělící čáry na bočnicích
:arrow: Trochu by šel natvarovat "komínek", ale s ohledem na měřítko by asi šlo o zanedbatelné tvarování směrem nahoru.
:arrow: Dva otvory v každém držáku předního spojlery chybí - grafika
:arrow: ve střední části zadního spojleru je "kýl" který spojuje všechny tři přítlačné plochy.
:arrow: Malé spojlery po stranách zadního by měly být podepřeny o podlahu každý dvěma vzpěrama - to ale může být věcí každého modeláře jako upgrade


Jediná "vážnější chyba je v zádi, kde by poloosa a zadní ramena ramen náprav měla vstupovat do volně otevřené rozvodovky a ne skz kapotáž. Tady by se dalo pomoci grafikou, pokud se Váme nebude chtít záď přepracovávat... Kryt chladiče který je nad převodovkou je OK ale díky němu jsem si všiml nesrovnalosti. Měl by směrem dozadu vystupovat nad již otevřenou část rozvodovky.

Je třeba reálnost vozu z muzea prověřit dobovýma fotkama, ale pokud je jich nedostatek přiklonil bych se tomu z muzea.

Pokud budete chtít, některé fotky týkající se nedostatků rád pošlu.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 02 květen 2010 15:40

Díky za radu, určitě na to mrkneme :) .
Stejně s tím budu ještě hýbat, protože jsem včera po 3 hodinách promítání sestřihů sezony 95 dal do kupy kdo kde a na čem jezdil. takže to co půjde mezi lidi budou jiné závody a lehce upravená auta ... ale aspoň to bude sedět podle skutečnosti....

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 květen 2010 15:51

Ještě mi přijde moc silná opěrka hlavy, ale připadá mi, že je to způsobeno tím, že kryt motoru by měl být maličko protažen směrem vpřed k hlavě jezdce. No a taky ta červaná barva, která je v reálu zářivá, skoro do oranžova. Tam ale asi klame foťák

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 02 květen 2010 16:10

frydek665 píše:Ještě mi přijde moc silná opěrka hlavy, ale připadá mi, že je to způsobeno tím, že kryt motoru by měl být maličko protažen směrem vpřed k hlavě jezdce. No a taky ta červaná barva, která je v reálu zářivá, skoro do oranžova. Tam ale asi klame foťák

Opěrka opravdu byla tak silná. Nebyly ještě žádný Hans-systémy. Koukal jsem na to podle dostupných fotek. Červená barva je daná možností inkoustové tiskárny. Něco zkreslí foťák.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 květen 2010 16:21

Prohlížel jsem všechny možné knihy a časopisy, které doma mám a taky videozáznamy z roku 1995 a ta opěrka je všude zhruba poloviční oproti modelu.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů