Williams FW 06 1978 , Alan Jones, GP Team

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 22 srpen 2010 15:08

Nemusíte se bát, volant je už teď stejnou barvou jako sedačka. Kde se tam Aldovi objevila tato barva, to nevím. Domnívám se, že to je asi retuš, ale to bude muset říci on ....

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 23 srpen 2010 19:02

OPRAVA: Tak chyba byla na mém přijímači a to doslova. Kontrola barvy byla podle špatné verze modelu. Už je vše vyjasněno a napraveno.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 24 srpen 2010 12:39

"Zakokpitováno"

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2410
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 24 srpen 2010 13:22

Gerry, pozrel som si fotku v toho závodu, že či Fruit of the loom bol naozaj v elipse... a bol :) . Ale súčasne som si všimol, že logo Albilad nebolo tak naklonené dopredu, ako máš Ty, nebolo zarovnané s tou zelenou naklonenou líniou. A takisto ten čierny ovál - neviem, či je to aký otvor - bol inde, než máš Ty.

Obrázek

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 24 srpen 2010 13:57

Roberte a já bych zase tvrdil, že to má Gerry správně. Tady je teda mizerná fotka.. a Albilad se mi jeví že jde s hranou zeleného pole. Tudíž je taky nakloněnej. Ale na některých byl Albilad i kolmo. Záleží na závodu (a jak se to podařilo nalepit) :wink:

Obrázek

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 24 srpen 2010 14:24

Tady je jedna moje referenční fotka, ze které jsem vycházel. Je přímo z uvedeného závodu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2410
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 24 srpen 2010 16:03

Jo, to je dobrá fotka, lepšia, než moja. Tak by to malo byť :)
Proste, stále si myslím, že to ALBILAD logo máš príliš naklonené dopredu -práve aj podľa tejto Tvojej fotky. Možno je to len dva či tri stupne.

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 24 srpen 2010 16:12

...většinou tady nešťourám, beru to jak to přijde (jsem laik) :wink: ale když už jste tu dali fotky a koukám na model, tak pokud je Gerryho fotka z VC USA, tak pouhým okem se zdá, že u skutečného vozu je:
- ten malý oválný otvor na boku za hlavou pilota trochu dál (blíž k Albilad)
- Albilad je napsáno vyšším a užším písmem a znak je víc hranatý a tvarem "čtvercovatější" ...fuj to je ale slovo
- znak Albilad má také ty modré linie/ráměček užší (aspoň to tak vypadá)
- nápis SAUDIA se mi zdá také vyšší, napsán užším písmem a písmeno D je pod zrcátkem

Jak píšu, jsem laik, porovnal jsem pouze dva obrázky :wink:

Držim palce, bojujte dál :!:
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 srpen 2010 16:18

Já bych podle referenční fotky začal od krytu motoru:
:arrow: goodyear - je malý, zvětšit a posadit níže
:arrow: albiad - je velký a neproporční, zmenšit, roztáhnout na šíři a posunout směrem dozadu
:arrow: černý otvor - posunout dozadu a níže na úroveň přechodu světlé a tmavé modré albiad.
:arrow: mezi krytem motoru a štítem kokpitu má být dělící šedá čára
:arrow: Saudia - příliš vzadu, posunout dopředu držet se počátku těsně za začátkem zpětných zrcátek
:arrow: dle umístění nápisu posunout dutinu pro ruku na řadící páce.

:arrow: Osobně mi přijde vůz neproporční, přílišného klínovitého tvaru a možná dokonce příliš vysoký, už číslo 27 naznačuje že není v partii u chladičů vše OK, od přílišného klínu spodní části dle mého názoru příliš vysoké, se odvíjí i klín horní části (štít kokpitu) kde grafika zelené poukazuje také na neproporčnost a vysoký kryt motoru se špatným úhlem od ochraného oblouku ke konci krytu a taktéž zepředu po ochraný oblouk.

:idea: Doporučuji vrátit konstruktérovi, klin spodní části se dá vyřešit jiný sklonem podlahy vozu, kryt a štít bude složitější upravit. dále chladiče byly více odkryty v zadní části vozu a ukončeny rádiusem odpovídajícímu zadnímu kolu, ale to je drobnost. Ještě jsem zapoměl špatný úhel od ochraného oblouku směrem dolů k přídi vozu kolem hlavy pilota.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 24 srpen 2010 16:30, celkem upraveno 3 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 24 srpen 2010 16:23

Přidávám jen dvě kvalitnější fota, ať je aspoň vidět o čem je řeč :wink:
Gerry, o který závod by mělo jít konkrétně?

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 24 srpen 2010 17:18

Mělo by to být GP USA, 1.10.1978.
Připomínky předám konstruktérovi, do tohohle já nevidím. :-D

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 srpen 2010 18:09

Já vím, vpohodě, já musel vráti L49B snad 3x, vždy mi tam grafika někde nevycházela i když model v 3D vypadal dobře. Grafika odhalí sebemenší chybu. Držím palce.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 24 srpen 2010 19:19

Tak zasedla Velká rada náčelníků a zkonstatovala, že opravy jsou řešitelné bez nutnosti vykopat válečnou sekeru a model hodit do koše. Neboli se nebudu muset věšet kolik toho mám přemalovávat. Howgh! :-D

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 24 srpen 2010 19:47

Rada rozhodla dobře :arrow: bledé tváře zděšených modelářů, kteří se na FW06 těší, zůstanou klidné :wink:

Když už se v tom budete šťourat, tak tedy ještě jedna věc:
- nad jménem A.Jones je asi nějaký průduch nebo co.

Otázkou je, zda ho tam vůbec kreslit, aby to nevypadalo blbě.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 25 srpen 2010 17:39

Tak než se vyřeší opravy...popojedu na motoru. Ten už snad bude dobře. A píšu hned dopředu, že obsahuje šablony na drátové díly.
Obrázek Obrázek


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů