McLaren MP 4/10 1/24, Häkkinen,Imola 95, GP Team

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 04 květen 2010 08:28

Jj, to jsem si říkal taky. Ale jak píšu, tohle je zatím vše hudba budoucnosti ... hlavně aby vyšla základní verze. Pak se můžeme bavit o dalších verzích.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 04 květen 2010 08:41

Je tam i možnost konverze do předchozích dvou typů MP4/9 a MP4/8. Následující MP4/11 se již hodně liší. Jen zběžně jsem prohlédl fotky z Doningtonu, tak to berte jen jako námět.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 04 květen 2010 15:51

...nóóóóó, tenhle námět (MP4/8 a 4/9) by se mi moc líbil :wink:
Třeba se do toho GP team jednou pustí, myslim, že zájemců by se našlo víc než dost...
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 04 květen 2010 16:09

MP4/9 má Marec už delší dobu. Vypadá dobře, ale co s ním zamýšlí....,kdo ví?

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 04 květen 2010 16:14

Never say never :D Ale teď máme rozdělané jiné kousky, které by si zasloužily aby na ně nepadal v šuplíku prach ... :D

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 11:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ďourek » 04 květen 2010 22:28

Trošku s křížkem po funuse, ale zkusím se zapojit do téhle debaty. Objevil jsem jednu docela přehlednou stránku - pokud už ji všichni znají, tak se omlouvám:

http://www.f1-facts.com/products/Vodafo ... cedes/cars

Podle této statistiky to vypadá že: do sezóny 1995 vstoupil McLaren s vozem MP4-10 - ten jel v Sao Paulu a v Buenos Aires, potom v Imole nasadil vůz MP4-10B, v Montpelu znovu nasadil MP4-10 a potom od Monte Carla až do Adelaide už jezdil MP4-10B, s tím, že pouze v Estorilu a na Nürburgringu nasadili verzi MP4-10C.

Seznam závodů jak šly za sebou a obrzky z nich:
http://www.f1-facts.com/results/season/1995

Jak jsem psal výše - pokud tuto stránku všichni znají a já přinesl dříví do lesa, tak se omlouvám...

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 04 květen 2010 22:41

Díky za "nápovědu" ... na tyhlety stránky jsem koukal v něčem taky. Bohužel ale ani zde to není stoprocentně přesné. Viz např. fotka z Estorilu, označená MP4/10C a přitom se jedná evidentně (komín + zadní křídlo) o verzi B. C jelo v N-Ringu (souhlas) ale druhý závod, kde C nasadili byla Aida.... :wink:

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 04 květen 2010 22:59

Gerry, podľa mňa je to foto naozaj z Estorilu. Je to tá šikana doprava do kopca, ktorú zaviedli v roku 1994 (zákruta číslo 9)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... storil.png
Aký je vlastne rozdiel medzi verziami A, B a C?
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 11:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ďourek » 05 květen 2010 09:44

Gerry píše:Díky za "nápovědu" ... na tyhlety stránky jsem koukal v něčem taky. Bohužel ale ani zde to není stoprocentně přesné. Viz např. fotka z Estorilu, označená MP4/10C a přitom se jedná evidentně (komín + zadní křídlo) o verzi B. C jelo v N-Ringu (souhlas) ale druhý závod, kde C nasadili byla Aida.... :wink:


Já jsem si říkal, že jste určitě prolezli nett křížem krážem - na tuhle stránku jsem narazil, když jsem hledal obrázky úplně jiného auta, které se teď snažím stavět - ne že bych tvořil svoje - kvůli možným doplňkům... a taky mi dost dlouho trvalo, než jsem našel přesně ten konrétní typ, tak jsem se pro zajímavost podíval i na tenhle model...

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 05 květen 2010 14:16

hepyno: teď jsme si neporozuměli. Souhlasím s tebou, že to je opravdu Estoril,ale není to verze C, jak na tom webu psali. Je to jasné B-čko.
Jinak co se těch verzí týče, aspoň co vím a co se mi potvrdilo na DVD:
MP 4/10 - vysoký komín, prostřední křídlo. Nasazeno na minimálně 4 prvních GP.
MP 4/10B - snížený komín bez křídla. Podle všeho od GP Monaca nebo Kanady až do konce sezony (s vyjímkou Evropy a Pacifiku)
MP 4/10C - stejný jako MP 4/10, ale navíc na zadním křídle přidána další ploška před těmi klasickými. Je umístěna v přední části křídla. Tato verze jezdila jen v GP Evropy a Pacifiku. Neosvědčila se, takže se vrátili k B.
Mluvím samozřejmě jen o vnějších změnách ....

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 05 květen 2010 19:49

Tak ještě poslední fotky po úpravě předního a zadního křídla. Přidáno tankovací hrdlo a kamery.
Obrázek Obrázek Obrázek
Délka komínu a opěrky se upravovala. Já už ji nechal tak jak je.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 05 květen 2010 22:16

V některých závodech to víko myslím bylo tak, jak je to na modelu, tedy v úrovni nápisu Marlboro. V Imole ale bylo níž, do nápisu Marlboro zasahovala jenom zhruba horní polovina víka, takže horní polovina posledních dvou písmen -ro byla vidět. No ale to snad ani nemá cenu opravovat.

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 05 květen 2010 22:36

Jj, je to tak .... na modelu je to skutečně níž. Jenže tady Aleš dostal víko dodatečně a nalepoval je na již hotový komín, navíc ten původní bez úprav. Takže asi jel podle fotografie z jiného závodu.
Na hotovém modelu je víčko řešeno tak, že se do komínu vyřízne díra a víčko se lepí kvůli plastičnosti zevnitř.

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 06 květen 2010 07:30

Tak ako napisal Frydek - MP4/9 je na svete. Prakticky je to len otazka ocislovania dielov a navodu.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 06 květen 2010 07:56

Tak to je skvělá zpráva. To by byla krásná dvojička tahleta devítka s desítkou.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů