O těch výduších pod výfuky mi říkal i Karel. Ve vystřihovánce jsou tyto díly duplicitně - jedny pro jednodušší neprořezanou verzi a jedny pro tuto verzi. Já jsem při stavbě zcela nepochopil, jak to bylo myšleno, Karel mi to vysvětlil až zpětně. Říkal jsem si, že toho si nikdo nevšimne a nechám to tak. Protože sis všiml, tak si dám tu práci a předělám to. Samozřejmě do návodu jsem to napsal tak, aby se vám taková situace stát nemohla.
Dnes jsem zpracoval deflektory na přední části vozu, není to zrovna jednoduchá záležitost na tvarování, ale snad se to aspoň trochu povedlo. Mimochodem jsem se dnes přiblížil k 95 hodinové hranici promodelařených hodin. Vypadá to, že ve finále na tomto modelu strávím kolem stovky hodin. Předpokládám, že vám se jej s pomocí návodu podaří slepit rychleji
