Ferrari F2007, GP Monaca / ForumTeam / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 15 září 2010 22:16

Sulko já slepil jen 3 doutníky od FT, vše chce jen trpěliost, cvik a fúru času.

Jelikož už od pondělí chodím do školy, nezbývá na modelaření tolik času, dnes jsem slepil zadní část difuzoru. Zítra jsem ve škole celý den, takže lepit nebudu vůbec, ale budu alespoň psát návod. Páteční odpoledne, celý víkend a pondělí dopoledne mám volné, takže se snad pohnu významně kupředu.
Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 17 září 2010 23:34

Dnes jsem přilepil nos vozu k celku a také jsem připravoval díly na přední nápravu a zadní přítlačné křídlo, snad toho za víkend zvládnu, co nejvíce.

Obrázek Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 18 září 2010 09:21

Perfekt, myslím že to najťažšie už máš hotové a už teraz to vyzerá viac ako dobre, teším sa na celok.

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 19 září 2010 01:26

Teď už to snad bude přibývat jako houby po dešti, dnešní plán udělat přední nápravu plním :wink:

Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 22 září 2010 13:47

Přes týden je buhužel času méně, ale i tak se snažím nějakou tu chvilku urvat. Na fotce je vidět včerejší rozpracovaný stav zadní nápravy. Fotky z blízka jsou nemilosrdné a odhalí každé místečko s nedokonalou (často manipulací setřenou) retuší.

Obrázek Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 22 září 2010 14:41

Díky Tomáši, víme že při studiích je to obtížné a o to více si toho vážíme.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 22 září 2010 15:50

OT - naposledy kdy jsem fakt hodně lepil byla vojna.
Neustále ve službě a ohromná nuda. Jinak po práci před počítačem nebo proseděném dnu ve škole je často obtížné se přesvědčit, protože je to podobná práce. Jediná šance jsou pak volné víkendy a když i ty pak začnou mizet...

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 26 září 2010 00:44

Včera jsem konečně dokončil zadní nápravu a dnes jsem se pustil do zadního křídla, které jsem skoro dokončil. Zítra na něm ještě trochu udělám a dám fotky další fotky :wink:

Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 27 září 2010 00:29

Zadní křídlo byla docela fuška geometricky udržet. Nyní už je kompletně osazeno na celek vozu. Rozpracoval jsem další části modelu - různé deflektory a earodynamické plochy. Celkově už se betastavba blíží ke konci a s vydáním na Prostějov to vypadá dobře :wink:

Obrázek Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 27 září 2010 07:46

Tomáši nádherná práce. Vypadá to fantasticky.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 27 září 2010 13:35

Budú sa ešte upravovať tie výduchy pod výfukmi? Od počiatku stavby mi nepriorodzene bijú do očí.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 28 září 2010 02:46

O těch výduších pod výfuky mi říkal i Karel. Ve vystřihovánce jsou tyto díly duplicitně - jedny pro jednodušší neprořezanou verzi a jedny pro tuto verzi. Já jsem při stavbě zcela nepochopil, jak to bylo myšleno, Karel mi to vysvětlil až zpětně. Říkal jsem si, že toho si nikdo nevšimne a nechám to tak. Protože sis všiml, tak si dám tu práci a předělám to. Samozřejmě do návodu jsem to napsal tak, aby se vám taková situace stát nemohla.

Dnes jsem zpracoval deflektory na přední části vozu, není to zrovna jednoduchá záležitost na tvarování, ale snad se to aspoň trochu povedlo. Mimochodem jsem se dnes přiblížil k 95 hodinové hranici promodelařených hodin. Vypadá to, že ve finále na tomto modelu strávím kolem stovky hodin. Předpokládám, že vám se jej s pomocí návodu podaří slepit rychleji :wink:

Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 02 říjen 2010 23:51

Po 105 hodinách a 20 minutách je dobojováno a Ferrari může vyrazit na trať. Od zahájení stavby uběhlo 48 dní, ne všechny dny jsem modelařil a v průměru na jeden den to vychází dvě hodiny a skoro dvanáct minut. Do toho není započítáno psaní návodu a odlaďování chybek. Práce to byla náročná, ale stálo to za to. Bylo velmi obtížné udržet geometrii a některých věcí jsem si všiml až na fotkách, takže je ještě poupravím. Snad to ještě půjde. Můžete se těšit na výstavu v Prostějově, která je už za týden. Zde bude slepený model k vidění, navíc si jej budete moct zakoupit v placaté podobě.

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 03 říjen 2010 08:49

Fantestický model. Nádhera. Tomáši, všiml jsem si několika prkotinek, které snadno upravíš. Přední kola by měla být mírně do A, a ty srpovité plošky na předu bočnic u vstupu vzduchu by chtělo jinak natvarovat. Padají ti moc dolů a máš je roztažené do V. Jinak smekám, krásná práce.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 03 říjen 2010 11:55

Tomáši moc pěkná práce. Ještě zkus srovnat zadní křídlo.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti