Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2409
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Robert Blaschke » 25 květen 2012 16:44

Alda píše:Ono taky záleží na naklonění celého auta. Mám škvírku pod vozem po celé délce stejnou. (chyba) Ve skutečnosti má být postoj "na nos". Tím pádem se upraví sklon zavěšení.


Určite záleží aj na pozdĺžnom sklone vozu, ale to veľa nespraví.
Dovolil som si malé, narýchlo urobené porovnanie fotiek a vychádza mi, že uchytenie horných závesov na strane kolesa je nízko a ďaleko od kolesa. To sa vie postarať o slušný rozdiel.

Obrázek
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Alda » 25 květen 2012 19:50

Roberte, nechci zamlouvat jinej úhel, v podstatě máš pravdu, ale já to vidím jako kompromis k funkční zatáčecí nápravě. Pokud by byla řešena jako pevná , nebyl by problém dodržet vzdálenosti a sklony.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Alda » 25 květen 2012 19:53

A ještě bych dodal, že když už jsme se rozhodli tvořit modely se zatáčecí nápravou, bylo by škoda ji zde vynechat. (a to se přiznám, že jsem ze začátku z toho nadšenej nebyl)

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Ali » 27 květen 2012 18:06

Pokračujeme pracovištěm pilota:
Obrázek Obrázek Obrázek
Pro snadnější přilepení horního krytu jsem si upravil žebro (odstranil chlopně a podlepil jej)
Obrázek Obrázek Obrázek
Celek nalepený k podlaze. Zároveň jsou přidány chladiče (podlepené, krom chlopní) a prvky pro přilepení bočního pláště:
Obrázek
Čumáček vozu jsem si také "vyžebroval" tzn. odstranil nepotřebné chlopně a podlepil si díly kartonem:
Obrázek Obrázek Obrázek
Kapotáž "kajaku":
Obrázek Obrázek Obrázek
U verze B. Senna je odlišně řešené přední křídlo. Jednotlivé fáze výroby včetně natvarování dílků:
Obrázek Obrázek Obrázek
Všech 29 dílků poskládáno dohromady:
Obrázek Obrázek Obrázek
Dokončený čumáček:
Obrázek Obrázek Obrázek
Dosavadní výsledek mého snažení:
Obrázek

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 11:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod milan paulus » 27 květen 2012 19:34

Alešek nezklame. Vypadá to úžasně... čistě, dobrá práce. Jako vždycky!!

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Umberto » 27 květen 2012 21:30

nádherná čistá práce, toto auto se opravdu moc a moc těším.

Pavel
Příspěvky: 166
Registrován: 09 srpen 2008 13:28

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Pavel » 28 květen 2012 20:21

Ahoj Ali , koukám jak jsi popojel a jakej rozdíl je mezi tiskem na inkoustu a Laserem :shock: , a na to že se ti do moderny nechtělo ti to jde parádně !!!!! :P Pavel

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Ali » 29 květen 2012 14:42

Kolegové děkuji :)
Pavle, moderny mi sice nic neříkají, ale jak jsem psal již dříve-tento model mne zaujal svým zbarvením 8)

Při stavbě komínu je důležité si díly předem pečlivě natvarovat- poté se lepí celkem příjemně.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Dovolím si malinkaté vylepšení modelu. Očka pro odpojení elektroniky vozu jsem zaretušoval a nahradím je očky z drátu:
Obrázek
Po zkompletování komínu jsem nedocílil celistvého loga "LOTUS", vystřihovánka s takovouto nešikovností počítá a jsou k dispozici přelepová loga. Rozhodl jsem se naradit pouze jejich spodní část.
Ponechal jsem logo na průduchu a ostatní zaretušoval, poté přelepil kouskem žluté barvy ( v reálu tu působí mnohem lépe než na fotce...)
Obrázek
Samotné nalepení komínu je již hračka, přidána i opěrka hlavy s jezdcovým jménem:
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Gerry » 30 květen 2012 10:53

Já jen dopovím, co tu mělo už asi zaznít, a to, že verze Bruna Senny bude hned součástí modelu. Na výběr tedy bude ze 3 variant barevných a 2 stavebních (Petrov a Heidfeld z Austrálie a Senna z Brazílie).

Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 480
Registrován: 29 květen 2012 12:16

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Lucas80 » 30 květen 2012 12:05

Jsem rád, že vyjde i tato verze, mnohokrát za ní GP Teamu děkuji. Lukáš

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod hepyno » 01 červen 2012 09:06

Postupuješ dobre, ale keďže robíš vlastné úpravy, budeš ho lepiť ešte raz, nech je istota, že model je zlepiteľný tak ako je vo vystrihovačke? Predsa len si si robil vlastné rebrá a neoveril si, či sedia rebrá z vystrihovačky.

Jedno z nepísaných pravidiel beta stavieb - a TEO mi to určite potvrdí - je, že model sa stavia bez úprav betatestera, aby sa odhalili prípadné nedostatky, a úpravou dielov je ich možné prehliadnuť.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 06:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod bernie » 01 červen 2012 09:19

Máš naprostou pravdu "hepyno". Myslím si ale, že si to může/má/ řidit zadavatel betastavby. Přiklad:

Varianta A - postav mi přísnou krabičkovou stavbu
Varianta B - postav mi kontrolní model s možností použití nepapírových dílů místo dílů vystřihovánky /např výfuky.

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Ali » 01 červen 2012 09:59

hepyno- žebra jsou vyrobená tak, že z původního dílu jsou odstřižené chlopně a díl je podlepený. Je to mnohem přesnější než při použití chlopní, kde může dojít k chybičce při nepřesném narýhování chlopně.
Opravdu si nemyslím, že bych musel model lepit znovu.... :shock:

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod frydek665 » 01 červen 2012 10:52

Alešu, tvé bety jsou perfektní, nádherně do detailu nafocené, krásně čistě slepené. Nevidím důvod k jakýmkoliv námitkám.

Pavel
Příspěvky: 166
Registrován: 09 srpen 2008 13:28

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Pavel » 03 červen 2012 12:15

hepyno píše:Postupuješ dobre, ale keďže robíš vlastné úpravy, budeš ho lepiť ešte raz, nech je istota, že model je zlepiteľný tak ako je vo vystrihovačke? Predsa len si si robil vlastné rebrá a neoveril si, či sedia rebrá z vystrihovačky.

Prvně jsem si myslel že reagovat vůbec nebudu , ale nedá mi to. S Aldou jsme se dohodli že odzkouší i tuto možnost podlepení žeber pro vyztužení, nevadí to , naopak získáte větší vyztužení modelu . Já tam nakreslil i chlopně pro případné lenochy jako jsem třeba já ( kreslíme chlopně i na běhouny plášťů kol kde je myslím stejně už většina nepotřebuje při stavbě přes kartony do kol .... ) , bohužel kartonovou verzi chladiče nikde nelze dát do vystřihovánky, jsou toho dost naprané 4 stránky vystřihovánky, proto i Ali ze žeber jenom odstřihl boční a spodní chlopeň , toť vše .
Aleši jedeš krásně , díky Ti !!!!! Pavel


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti