AGS JH22, GP San Marina 1987 / PKAA / J.Polák / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

AGS JH22, GP San Marina 1987 / PKAA / J.Polák / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 leden 2010 11:44

Na stole mám další testovaný model. Bílá vodovka na retuš není bílá a je to na záběrech docela i vidět...bohužel.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek ObrázekObrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 01 leden 2010 19:42

Na stole mám další testovaný model. Bílá vodovka na retuš není bílá a je to na záběrech docela i vidět...bohužel.

Ahoj Teo, mám radu na tu retuš. Já jsem s úspěchem vyzkoušel a používám akrylátový tmel. Krásně se po vyschnutí vybělí a je dobře přetíratelnej. Nechci nic jiného.
Přeji mnoho úspěchů a další krásné modely v roce 2010.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 leden 2010 20:06

Lepím celý kokpit odznova. Tak doufám že tu bílou vodovku nebudu muset toliko použít, jako při prvním pokusu. Nadělal jsem u toho nějaké chyby, nedalo mi to, tak jsem použil záložní výtisk.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

mára
Příspěvky: 108
Registrován: 30 březen 2008 10:57

bílá retuš

Příspěvekod mára » 01 leden 2010 20:38

Zkus použít bílou gelovou tužku Pentel. Kryje perfektně, barva je tak akorát. Osvědčilo se mně po vystříhnutí, narýhování a ohnutí ty černé čáry překrýt ještě před slepením, popř. tu jemnou rýhu po slepení tou barvou opatrně vyplnit.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 leden 2010 21:31

Takže, jak jsem předeslal, lepím kokpit znovu. Tady je pár fotek.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 leden 2010 22:48

Zítra dopoledne zajdu ...hmmm ono asi budou mít zavřeno v papírnictví, že bych si koupil tu gelovku. No uvidím až dojdu ke krámu. Ale i tak jsem na novém kousku slepení přední části štítu zlepšil a nemám tam mezery. Ale chyby které jem udělal na prvním kousku, ty jsou schované jinde. U tohoto jsem je neudělal, ale stejně nechápu jak jsem k nim před tím mohl dospět. To si tady jen tak nahlas přemýšlím.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 01 leden 2010 22:50

Paráda. Nenašla by se někde fotka předlohy? Všude jsem našel jenom tu pruhovanou verzi a už teď je jasné, že tato verze ze začátku sezóny se odlišuje nejen zbarvením, ale i tvarově.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 leden 2010 22:54

Foto předlohy? To by snad mohl samotný autor. Ale tvarově se tato verze liší ve více detailech, uvidíte během stavby. :wink:
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 leden 2010 23:19

Chvilinku jsem dal hledání a ejhle. Tady je foto předlohy.

Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 02 leden 2010 09:47

...ten komín vypadá v roce 1987 nezvykle :shock:
U těchto bílých modelů by nebylo na škodu, kdyby autoři udělali všechny čáry (které si to zaslouží) například světle šedé...pokud je to možné....určitě by to pomohlo.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 leden 2010 10:16

Dík za foto. Ty lamelové bočnice, to bude nářez.

Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 08:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 02 leden 2010 12:24

To Novis:

U výtisku na prodej přepracuju některé čáry na vrchním krytu kokpitu na 20% černou, je to tak poslední šedá co je celkem nenápadná, 10% černá už by ani nebyla vidět.
Jo ten komín se mi moc líbil, takže tahle verze byla už předem jasná, mimochodem mám někde telefon na človíčka z francie, který ho má doma a jakožto jediný kus (nebyl žádný náhradní) odpovídá i cena 400E.

To frydek :

Ty žaluzie na boku nejsou zas tak tragické, nic se nerýhuje, pouze si předem ohneš vrchní chlopně, pak je zase narovnáš a vyřežeš skalpelem tři strany žaluzie, viz. černé čáry, potom to ohneš nějakou tou hladkou pinzetou, jedeiné na co si musíš dávat pozor aby se ti ty průběžné milimetrové proužky nahoře a dole moc nedeformovaly......... dá se to a není to ani žádné moc hardcore :twisted:

Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 08:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 02 leden 2010 12:30

Jo a Zdendo jak jsem říkal, já bílou ani neretušuju.
Když už jsem retušoval, tak jsem používal akrylicový malířský barvičky
FERRARIO ACRILIC MASTER, jedna tubička stojí asi 70 Kč , je tam toho 60ml a perfektně kryjou a na hranách vtlačením i tmelej. Když někde přetáhneš, dá se to ještě celkem setřít aby po tom nic nezbylo, ale musíš bejt rychlej :D . Časem nemění barvu, teda aspoň u marchu 871 světle modrá, u bílé nevím.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 02 leden 2010 13:29

Takže dnes dopoledne jsem v papírnictví bílou gelovku nesehnal. Měli tam ale paint marker olejový, na zkoušku jsem koupil. No ale taktéž není sněhově bílý, tak aby splinul s barvou papíru - SAKRA!!! No už to nechám být. Ale je zajímavé, že když jsem lepil stevart z ofsetového sešitu, tak bílou vodovkou se mi retušoval o mnoho líp, než laserový tisk. Zde nejde o druh tisku, ale nejspíš použitý papír. Tady bude určitě rozdíl v barevnosti ofsetového a papíru používaného do laserové tiskárny. A škrábat černou čáru ostřím skalpelu, se mi taky moc neosvědčilo. Honzo.....bude to určitě dobrý tah, čáry na štítu udělat světle šedou.

No a v lepení jsem se dostal už dál. Chladiče jsou na svých místech. A následuje zhotovení bočních pontonů se štěrbinami - tak mi držte pěsti, aby se mi podařily bez nějakých potíží.

Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 leden 2010 13:46

to Honza: to že ty bočnice budou nářez jsem nenapsal ani tak ze strachu z lepení ale nářez bude ten výsledný efekt. Prostě model, u kterého by téměř celou bočnici tvořily žaluzie jsme tu ještě neměli. Snad nejblíž byl v tomto směru March 871, kde žaluzie tvořily zhruba polovinu bočnice. No zkrátka raritka a moc díky za ni.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti